پیشنهاد سرآشپز: کوکوی کرفس

سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۸، ۱۰:۰۲ ب.ظ

مامان با عجله یه بسته سبزی گذاشت بیرون، گفت «یخش وا شد، کوکو سبزی درست کن» و با آبجی رفتن پیاده‌روی. منم به خیال خودم خیلی هوشمندانه و خیلی رندانه، دستور پخت کوکو سبزی رو سرچ کردم و موبه‌مو رفتم جلو. قبلاً که مامان درست می‌کرد، می‌دیدم مایه‌ش چه شکلیه. و این چیزی که من درست کرده بودم اون شکلی نبود! اما با این حال همه چیز طبیعی به نظر می‌رسید. فقط یه خرده بوش برام عجیب و نامأنوس بود...

وقتی مامان اینا برگشتن و کوکو سبزی آماده شد، متوجه شدیم کوکومون طعم کوکو نمی‌ده. یه خرده که چشیدیم، فهمیدیم که اون حس عجیبی که حین آشپزی داشتم به‌خاطر این بوده که جای سبزیِ کوکو، کرفس ریخته‌م! اون چنون (با لحن روحانی :دی) غرق مسائل فنی بودم که فرق کرفس و سبزی کوکو رو متوجه نشدم! :))

البته - جاتون خالی، دلتون نخواد - مزه‌ش خوب شده‌ها! شاید اصن ثبتش کنم به اسم خودم!


پی اس: بازم بگم براتون از هنر آشپزیم: [آرشیو] :دی


پی اس اس: مشکل وبلاگ مسعود حل نشده. اگه دقیق‌تر بخوام بگم: نصفه حل شده. افراد مختلف جاهای مختلف که امتحان می‌کنن و می‌گن درست شده غالباً. اما به‌صورت موردی هنوز گزارش‌هایی مبنی بر کار نکردنِ کد جاوا دریافت می‌کنم. هم تغییر کد رو امتحان کردم، هم تغییر سرویس آپلود رو. اگر - با در نظر گرفتن این شرایط - نظری دارین، خوشحال می‌شم بگین. هم‌اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم! :دی

این کدیه که استفاده کردیم:

<embed src="http://8upload.ir/uploads/f658643852.mp3"autostart="true" loop="false" height="170" width="170">

موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۸/۰۱/۲۷
دکتر سین
شما همین که الان زنده‌ای ما راضیم دیگه نیازی به مزه‌اش نیست :))
خدایا، خدایا ؛ آرشیو :))))

+ من الان باز کردم پایین صفحه برام گزینه‌ی دانلود آهنگ میاد، چیزی پخش نمیشه :|
پاسخ:
اتفاقاً بسیار هم لذیذ بود. نشون به اون نشون که فقط نصفشو گذاشتیم تو یخچال! :دی

+ ای بابا هی! چرا کار به این سادگی داره ان‌قد سخت می‌شه؟! :|
سؤالی که پیش میاد اینه که با برگ کرفس یا با ساقۀ کرفس؟
پاسخ:
ساقه‌ی خردشده فکر کنم. چه‌طور؟
+ کی برمی‌گردی؟ دلمون تنگ شده! :دی
آقاگل چقدر دقیق پیگیر شدن :دی

نوش جان. 👌
پاسخ:
متفاوته همه‌ش! :دی

^_^
خب پس مادر گرام ناخواسته دست به خلاقیت زدن : )
پاسخ:
یه جورایی :)
۲۷ فروردين ۹۸ ، ۲۳:۱۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
قبل از اینکه به اسم خودتون ثبت کنید بهتون بگم که مامانم خیلی وقته کوکو کرفس واسمون درست میکنه:/
پاسخ:
عه؟! جداً؟ منو بگو گفتم چه کشف نابی کرده‌م! :دی
خب صحیح آموزش نمی‌دی، بعد سؤال پیش میاد. آخه ساقه نسبت به برگ کرفس ظاهر متفاوتی داره. از اون‌جایی که با سبزی کوکویی اشتباه گرفتی حدس زدم باید برگ کرفس باشه نه ساقه‌اش. الان مشخص شد که ساقه بوده و در نتیجه ارزش یکبار تست شدن رو داره.  :)
تا بحث بحث کوکو هست، کوکو عدس هم خوش‌مزه است. کوکو با ماکارونی شکل‌دار نیز. تازه روی هر نوع کوکو پنیر پیتزا بزنی یه چیز عجیب و غریب خوبی میشه.  
جهت اشتراک‌گذاری تجربیات:دی

پاسخ:
آموزش؟! بچه‌خاطره بود بابا. آموزش چیه؟ :دی
آره خوشمزه می‌شه. امتحان کن حتماً :)
کوکو عدس باید خوشمزه باشه. کوکو با ماکارونی شکل‌دار ولی عجیبه برام یه‌کم! :دی
پنیر رو هم که به قول یارو گفتنی به خاکم بزنی خوشمزه می‌شه. :))
ممنون که اشتراکاندی! :)
برخلاف اکثریت قاطع که کرفس رو دوست ندارن من خیلی علاقه‌مندم به کرفس و از این نظر نظر من به نظر شما نزدیک تره :)

+ فکر کنم آخرش مجبور بشید یه نوشته بذارید گوشه وبلاگ که خواننده گرامی در صورت تمایل برید آهنگ فلان رو دانلود کنید گوش بدید :)
پاسخ:
کرفس خیلی خوبه. خصوصاً خورشتش :))

+ :دی
اصن اعصاب و روان باقی نذاشته برام. هر کار می‌کنم نمی‌شه که بشه! :(
۰۱ خرداد ۹۸ ، ۰۸:۵۷ الهام پرتو
سلام. من برای اولین دفعه هست که وبلاگ شما رو میخونم. و خوشبختم
من هم یه دفعه میخواستم کو کو سبزی بپزم بعد که سبزی رو با تخم مرغ قاطی کردم متوجه شدم به جای سبزی کوکو اسفناج ریختم. با اینکه شوهرم گفت طعمش بد نیست ولی خودم تا مدتها از هرچی اسفناج و کوکو بود حالم بهم میخورد
پاسخ:
سلام. خوش اومدین. منم از آشناییتون خوش‌وقتم. :)
اسفناجم از اون سبزیاییه که خیلیا خوششون نمیاد. درک می‌کنم حالتونو. اما من خودم هم کرفس خیلی دوست دارم و هم اسفناج. :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی