بیست‌ونه سالگی

شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۳۶ ق.ظ

سی‌امین سال زندگیم! سلام.

شاید اگه «چند سال پیش» بودی، قبل از این‌که شمعا رو فوت کنم، با همون ساده‌لوحی سابق، چشمامو می‌بستم و آرزوهای قشنگ قشنگ می‌کردم. اما الان دیگه سنی ازم گذشته و حالا می‌تونم بگم تا حدودی شناخته‌متون. فقط ازت می‌خوام آروم باشی و بی‌دردسر بگذری.

لطفاً، لطفاً، لطفاً؛ بیا با هم دوست معمولی باشیم. باشه؟! :دی


ارادتمند

د.س.


 

+ حالا معنا و مفهوم این آهنگ خیلیم ارتباطی با حس و حال خودم نداره، ولی چون درباره‌ی روزای آخر اسفنده و چون صدای فرهاده، این آهنگم می‌ذارم، کیف کنیم دور هم: 



دریافت: «کوچ بنفشه‌ها»، فرهاد مهراد، گرته‌برداری آزاد از شعر محمدرضا شفیعی کدکنی (پایین)


در روزهای آخر اسفند 
کوچ بنفشه‌های مهاجر
زیباست
در نیم‌روز روشن اسفند
وقتی بنفشه‌ها را از سایه‌های سرد
در اطلس شمیم بهاران
با خاک و ریشه و پیوند
- میهن سیارشان -
از جعبه‌های کوچک و چوبی
در گوشه‌های خیابان می‌آورند
جوی هزار زمزمه در من
می‌جوشد:
ای کاش
ای کاش، آدمی وطنش را
مثل بنفشه‌ها
(در جعبه‌های خاک)
یک روز می‌توانست
هم‌راه خویشتن ببرد هر کجا که خواست
در روشنای باران
در آفتاب پاک

+ آرشیونگار تولد: ۹۴ - ۹۵ - ۹۶

موافقین ۷ مخالفین ۱ ۹۷/۱۲/۲۵
دکتر سین
شعر عالی بود:))

مبارک باشه:))
پاسخ:
ممنونم. :))
تولدتون مبارک :) 
چند درصد حستون با روزهای بیست و شش و بیست و هفت سالگی فرق داره ? 
اصلا اینقدر تفاوت داره که بشه اسمش رو فرق داشتن گذاشت ?
پاسخ:
تشکر :)
اون‌قدری که بشه گفته تفاوت خیلی زیادی داشته باشه نه. به هر حال، زندگی یه فرایند پیوسته‌ست. برای من که توی مسیر هستم تغییر اساسی خفنی رخ نداده. شاید یه کم واقع‌بین‌تر شده باشم و از رؤیاپردازی دست برداشته باشم.
 آورده‌اند که شخصی می‌گفت: «من ۲۹ سال دارم.» بزرگی به او خرده گرفت و گفت: «نباید بگویی ۲۹ سال دارم، باید بگویی آن ۲۹ سال را دیگر ندارم».
پاسخ:
شما اون بزرگ که هر سال میاد خرده می‌گیره را به من نشان بده! :دی
۲۵ اسفند ۹۷ ، ۰۹:۳۶ بهارنارنج :)
تولدتون خیلی خیلی مبارک دکتر سین:)
پاسخ:
سلامت باشین. سپاس :)
به‌به تولدتون مبارک دکتر، دلتون شاد و تنتون سلامت باشه ان‌شاءالله :)
میگم اسفند ماه پر برکتیه‌ها، ماشالا چقدر متولد داره :دی

+ تولد خواهر بزرگه‌ی منم امروزه و با این پست یادم اومد که بهش تبریک نگفتم هنوز :))
پاسخ:
همچنین. ممنون. :)
همیشه و همواره پرچم اسفندیا بالاست! :دی

+ عه! پس مایه‌ی خیر شدم. دستم درد نکنه. :)
۲۵ اسفند ۹۷ ، ۱۰:۴۱ شاهزاده شب
آدم یعنی انقدر عوض میشه وقتی بزرگ میشه ؟ :))
خیلی مبارک :)
پاسخ:
خیلی عوض شدم یعنی؟ :تفکر
سلامت باشی :)
۲۵ اسفند ۹۷ ، ۱۱:۳۴ آسـوکـآ آآ
امیدوارم امسال همون سالی باشه که بعدها با لذت ازش واسه بقیه تعریف می‌کنید. 
مبارکتون باشه🌷✋
پاسخ:
امیدوارم. ممنون.
منم آرزوهای خوب دارم متقابلاً. :)
تولدتون مبارک
ان شاءالله عمر با خیر و برکتی داشته باشین.
پاسخ:
متشکرم. شمام همین‌طور. :)
۲۶ اسفند ۹۷ ، ۱۵:۴۵ عاشق بارون ...
تولدتون مبارک. :) با کمی تاخیر! :)
پاسخ:
متشکر :)
۲۷ اسفند ۹۷ ، ۰۸:۳۵ مصطفی فتاحی اردکانی
تولدتون مبارک.... همین
پاسخ:
:))
سلامت باشین
همین که میخوایین باهاش دوست معمولی باشین خودش یک گام به جلو محسوب میشه، من با سی سالگیم قاطی شدم آخرش مجبور شدیم به ته سال نرسیده کات کنیم:)

تولدتون مبارک
پاسخ:
آره دیگه. تجربه‌م داره زیاد می‌شه! :دی
سپاس :)
۲۸ اسفند ۹۷ ، ۲۳:۴۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
دهه چهارم زندگی چجوریه؟ :-)
پاسخ:
هنوز یک سال مونده تا پایان دههٔ سوم که. :دی

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی