۱+۲۷

جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۰۰ ق.ظ

و فرمودیم تاریخ‌نگاران بنگارند: وی - قدّس الله نفسه - در بیست‌وهشتمین سال عمر خویش، یک عدد گوشی، یک فرصت شغلی، دو عدد بچه گربه‌ و مقادیر متنابهی زمان را از کف بداد؛ اما همچنان می‌خندید...

+ آرشیو: پارسال و پیرارسال

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۵
دکتر سین
تولدتون مبارک 🎈🎊🎂🎁🎉
پاسخ:
سلامت باشین. ممنونم. ^_^
۲۵ اسفند ۹۶ ، ۰۰:۲۸ هولدن کالفیلد
الان تازه داری بهتر میشی اینی؟ :|
پاسخ:
نفس عمیق... نفس عمیق... من با دنیا در صلحم... من با دنیا در صلحم... 
خخخخخخ
۲۵ اسفند ۹۶ ، ۰۰:۲۹ هولدن کالفیلد
کامنت قبلی چقدر تخریبی شد :|
عشق منی تو! :دی
پاسخ:
نمی‌شد عجیب بود! :دی
ولی من یکی دیگه رو دوست دارم! متأسفم!! :پی
۲۵ اسفند ۹۶ ، ۰۰:۴۹ عاشق بارون ...
تولدتون مبارک! :)
پاسخ:
تشکر فراوان. :))
عرضم به حضورتون که،
شخصی می‌گفت: «من 27 سال دارم.» بزرگی به او خرده گرفت و گفت: «نباید بگویی 27 سال دارم، باید بگویی آن 27 سال را دیگر ندارم». :دی
مبارک‌ها باشد :)
خدایی چه حسی داره وسط خونه تکونی و هاگیرواگیر عیددیدنی به دنیا اومدن؟ :))
پاسخ:
سلامت باشی. :))
می‌خوای یه‌کم فکر کنی خلاقیت به خرج بدی؟! خخخ
مثل این می‌مونه که وسط خونه‌تکونی و هاگیرواگیر عیددیدنی به دنیا بیای! :دی
۲۵ اسفند ۹۶ ، ۰۸:۳۹ بهارنارنج :)
به تولدتون مباررررک!
باتوجه به اخلاقیاتتون حس میکردم30و خرده ای باشید؛دی
پاسخ:
سلامت باشید. سپاسمندم. :))
من تست دادم - تف تو ریا - سن عقلی‌م دوازده سیزده سال از شناسنامه‌م جلوتره. الان چهل و یکی دو ساله محسوب می‌شم! :دی
دکتر با همه‌ی سوالای امثالِ «الان بوی باد خنک چطوریه» و با جوابای «شبیهِ بوی بادِ خنک دیگه» قانع‌شدنا، با همه‌ی سوالایی که برای دست‌انداختن می‌پرسه، با همه‌ی غلط‌تایپی‌ و املایی گرفتنا و زجرکش‌کردنا، با ثمانه نوشتنا، همون کسیه که وقتی بحث جدی می‌شه، با چنون منطق و جدیتی میاد تو کار که آدم حیرت می‌کنه. 
دوقطبیِ رادیوبلاگیها، دکترِ البته نه پزشکمون، جمعِ یک به علاوه‌ی سنتون خوش‌یمن، سالتون پربار :)
پاسخ:
با سپاس از گلوله‌ی احساسات رادیو! ^_^
دوقطبی قدیما اسم بیماری روانی بود، ولی حالا ما تعریف حسابش می‌کنیم! :دی
سلامت و شاد باشی. :))
حدس بزنید اینو کی نوشته:
«شخصی می‌گفت: «من 27 سال دارم.» بزرگی به او خرده گرفت و گفت: «نباید بگویی 27 سال دارم، باید بگویی آن 27 سال را دیگر ندارم». :دی
مبارک‌ها باشد :)»

پاسخ:
راهنمایی نمی‌کنین؟ تو جیب جا می‌شه؟! :دی
۲۵ اسفند ۹۶ ، ۱۱:۵۳ آقای دیوار نویس
مبارک باشه :)
پاسخ:
متشکرم. :)
۲۵ اسفند ۹۶ ، ۱۴:۰۷ بهــ ــار..
مبارک باشه تولدتون :))
پاسخ:
ممنونم. :)
تولدت مبارک دکتر... چرا مثل این دهه هشتادیا ننوشتی یک سال پیرتر شدم؟
جواب: چون تو دهه هشتادی نیستی

#ریزش_سنگ_نمک_در_ابعاد_گسترده
پاسخ:
ممنونم. :)
خود گویی و خود خندی؟! :دی
#ریزش_سنگ_نمک‌های_آخرالزمانی حتی! :دی
28 ساله کی بودی تو؟ :))
ان‌شالله موفق و موید و مظفر و منصور باشی دکترجان. 
ان‌شالله تولدت مبارک هممون باشه.

پاسخ:
خودم! :دی
قربان تو. تو هم! ^_^
سلام و حالتون خوب ان شاءالله .
اِ ... شما هم اسفندی هستید ؟
تولدتون خیلی خیلی مبارک :)))
عمری با عزت و صحت و شادی و آرامش پیش رو داشته باشید به یاری خدا :)





پاسخ:
سلام. خوبم. ایشالا شما هم خوب باشین.
با اجازه‌تون! :دی
خیلی متشکرم. :)
منم براتون بهترین آرزوها رو دارم. :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی