درباره‌ی این روزها

سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۰۴ ب.ظ

پیش‌نویس: از همه‌ی دوستانی که تولدم رو تبریک گفتن، صمیمانه سپاس‌گزارم و برای همه‌تون آرزوی بهترین‌ها رو دارم! :)

این که تولد شما درست چند روز مونده به تحویل سال باشه، حس و حال متفاوت و منحصر به‌فردی داره که توی سایر روزای سال کم‌تر می‌شه مشابهش رو پیدا کرد. اولاً این که وقتی تولدت زمانی هست که همه دارن لباس عید می‌خرن، خیلی مواقع پیش میاد که لباسای عیدتو به‌عنوان کادوی تولد هدیه می‌گیری! هرچند در مراسم تقدیم کادو همواره عنوان می‌شه که «به فروشنده گفتیم اگه خوشش نیومد میاد عوض می‌کنه»؛ اما مرد می‌خواد که از سلیقه‌ی سایر اعضای خونواده، علی‌الخصوص مامان خانوم خوشش نیاد!‌ :دی

ویژگی دومشم اینه که معمولاً مراسم تولد شما حکم یه تایم اوت وسط پروسه‌ی پیچیده و طاقت‌فرسای خونه‌تکونی رو پیدا می‌کنه! بنابراین قاعدتاً همه خسته‌ان و توان اجرا کردن پرشور مراسم تولد، شامل دست، جیغ، هورا و امثلهم رو ندارن! :دی

البته همیشه در کنار نیمه‌ی خالی لیوان، ویژگی‌های مثبتی رو هم می‌شه برشمرد؛ مثل چی؟ مثل همین امسال! هر چند سال یه بار تولد شما میوفته شب چارشنبه‌سوری! اون وخته که یه مملکت برای تولد شما فشفشه و ترقه در می کنن! :دی

+ حدس می‌زنین کادوی تولد امسالم چی بود؟! یعنی عمراً بتونین بگین! (راهنمایی: به موجودات زنده فکر کنین!!)  :))

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۵
دکتر سین
تولدتون مبارک باشه (((:
من طی همون بیست سوالی تبریک گفته بودم (((:
تولد منم توعیده ، با عیدی هام یکی میشه هدیه ها :]
پاسخ:
سلامت باشی! :)
تولد شما هم پیشاپیش مبارک! :)
ماهیه ؟!
پاسخ:
نچ!
من حواسم نبود تبریک بگم:-(تولدتون مبارک:)
به قول دختر عمه هام همبرسر نبود؟؟
پاسخ:
ممنون! :)
نخیر. همبرسر (:دی) هم نبود! :)
من که تبریک گفتم :)
بازهم تبریک میگم.
البته میخواستم به خاطر چهارشنبه سوری تحریم کنم تولدت رو دکتر!
:دی
پاسخ:
3>
تحریم؟ مگه تقصیر منه؟! خخخخخ

تولدتون مبارک!:-) 
کادوی تولدتون اینه که جایزه منو بدین!!!:'( :'(  میدونین چیه؟!! اصن دیگه نمیخوام!:-(  آدم یا قول نمیده یا وقتی ی چیزی گفت پای حرفش میمونه! همین و دیگر هیچ!
بازم تولدتون مبارک!
پاسخ:
مرسی! :)
آقا به روی چشم! دلخوری نداره که! :)
من قول دادم تا شب عید تقدیم بشه، که می‌شه! :)
مبارکه دُکی جان، مبارکه؛ ایشالا 120 سالگیت رو تبریک بگیم ;)
کادو؟ ایگواناست؟ D:
پاسخ:
قربان شما! :)
ایشالا شما هم خوش‌حال و خوش‌بخت و خوش‌همه‌چی باشین! :)
گوسفند:|
پاسخ:
نزدیک شدی! :||
دکترسلام
تولدت مبارک
لاک پشت نبوده؟چون امروز تصادفی یکی از نزدیک دیدم.
پاسخ:
سلام.
سپاس! :)
نه! لاک‌پشت هم نبود.
۲۶ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۲۴ نفس نقره ای
من نمیدونستم که :| تولدت خیلی موبارک دکترجان!
پاسخ:
سلامت باشین! :) ممنون.
من دیر رسیدم.تولدت پساپس مبارک دکتر جان :دی
پاسخ:
سپاس! :)
سلامت باشین! :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی