خدا کنه حق با کارمند دو نباشه!

جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۱۷ ب.ظ

دیروز / یکی از ادارات دولتی (که برای کاری مراجعه کرده بودم) / مکالمهٔ دو کارمند

کارمند ۱: خدا رو شکر انگار این کرونا هم شرش داره از سرمون کم می‌شه.

کارمند ۲: ان‌قدر ساده نباش!

ک۱: چه‌طور مگه؟!

ک۲: اینا دارن الکی آمارو کم اعلام می‌کنن.

ک۱: چرا؟ مگه مرض دارن؟

ک۲: مرض ندارن. مجبورن!

ک۱: برا چی مجبورن؟

ک۲: چون روز ق.د.س نزدیکه. اگه بگن کرونا هنوز هست، کسی نمیاد بیرون برا راه‌پیمایی!

از یه طرف یاد تحلیلای راننده تاکسیا افتادم که سر همه‌چیز می‌گن «کار خودشونه»؛ از طرفی هم وقتی حوادث چند ماه اخیرو مرور می‌کنم می‌بینم اصلاً احتمال بعیدی نیست که کارمند ۲ درست گفته باشه! از دیروزه ذهنم شدیداً درگیر این قضیه شده...

+ شایدم عنوان این پست رو می‌شد گذاشت: «سرگردان» در میانه!



پ.ن. همون‌طور که ملاحظه می‌کنین و به گواهی آمار مطالب منتشرشده توی ماه‌های اخیر، نسبت به سال‌های قبل خیلی کم‌تر می‌رسم به وبلاگم سر بزنم. برای همین امسال ختم قرآن رو توی این وبلاگ شروع نکردم؛ چون احتمال می‌دادم نرسم هرروز بیام و پیش‌روی ختم قرآن رو به‌روز کنم. خواستم یه عذرخواهی کرده باشم از کسایی که احتمالاً امسال هم منتظر ختم قرآن توی این وبلاگ بودن. ایشالا که حلال کنین؛ طاعاتتون هم قبول باشه. کماکان محتاج دعاتون هستم. :)

موافقین ۱۱ مخالفین ۱ ۹۹/۰۲/۱۲
دکتر سین

سلام
خیلی عالی بود این مطلب من خیلی حال کردم باهاش

نکته هایی که گفته بودید عالی بودن

پاسخ:
علیک سلام.
حس می‌کنم نخونده نظر دادین، که برای یه بلاگر حس خیلی بدیه.

من خیلی وقته بی اعتماد شدم...

پاسخ:
می‌فهمم. کسی هم نمی‌تونه بهت خرده بگیره واقعاً.

از دوستی که تو بیمارستان دارم شنیدم که پذیرش بیمار کم شده حداقل تو شهر ما، ولی جوری نیست که بگیم تموم شده.

پاسخ:
اینجا هم خبرای مشابه به گوش می‌رسه. خدا کنه حقیقت داشته باشه و به آخرای کرونا نزدیک شده باشیم.

@sara

کدوم نکات؟ نکنه چشم بصیرت می‌خواد یا دکتر رمزی نوشته؟

پاسخ:
فکر می‌کنم ایشون به تکنولوژی خوندن ناخودآگاه دست پیدا کردن. :دی

انقد دروغ گقتن که دیگه اگه راستشم بگن باورمون نمی‌شه :)))

پاسخ:
آخرشم این بی‌اعتمادی یه کاری دست ما و مملکت می‌ده ...
۱۳ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۴:۴۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

از بس تحلیل‌های راننده تاکسی‌طوری درست دراومده چشم و گوشمون ترسیده!

منم التماس دعا دارم.

پاسخ:
آره؛ خبرای این چند وقت ان‌قدر شاخ‌دار بوده که عادی شده دیگه!
محتاجیم.

اگه هم داره تموم میشه خدا بهمون رحم کرده یا دل کرونا به رحم اومده وگرنه ما هیچ کار خاصی نکردیم که تموم بشه!

خیلی از کشورا الان نزدیک به دوماهه تعطیلن تازه سر نمودارشون داره کج میشه ما یه هفته گفتن بشینین تو خونه همونم ننشستیم :/

 

پاسخ:
یکی از دلایل مهم باور نکردن منم همینه؛ چه‌طور ممکنه بدون رعایت کردن، همه‌گیری کم شده باشه؟ واقعاً باید نظرکرده باشیم!

این روزها تشخیص بطری کوکا کولا و ظرف ماست برام مشکل شده ! نمی دونم شاید کور رنگی گرفته ام ؟!!

پاسخ:
شایدم از ضربات پیاپیی که هر روز به ملاجمون می‌خوره گیجیم! 

واقعیتش اینه خیلی از کشورا همینن سیاست انگار همینه.. وقتی گفتن ویروس جوری ساخته شده که پیرا و مریضایی بکشه که خرج آفرین بودن فهمیدم عجب جاییه

منم فکر میکنم ادم باید خودش فکر خودش باشه:)

اگرچه دذاین مورد زیاد حرف اون کارمند قبول ندارم ولی خب ذهن آدمو قلقلک میده..

بیشتر از دلسوز ما سودجو داریم تو کشورمون.نمیگم دلسوز نداریم یا مسئول متعهد نداریم اما کمن در مقابل بقیه

پاسخ:
مسؤول دل‌سوز زیادشم کمه متأسفانه. حالا که کمن دیگه هیچی!
۱۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۰:۵۱ miss writer •میترا محمدی•

منم فکر میکنم تحلیلش درست باشه

چون تو صداوسیما هم مثل اون اوایل خبری نیست

پاسخ:
اتفاقاً امروز که داشتم با دوستم تلفنی حرف می‌زدم، اونم دقیقاً همینو گفت. موضوع قابل تأملیه...

مگه قراره راهپیمائی روز قدس برگزار شه؟!

بعنوان کسی که تو شبکه بهداشت و درمان پست آمار هم کار کرده باید عرض کنم، آمار همیشه ایراد داره این از این ولی واقعیت اینکه بقول نسرین حداقل تو شهر ما وضعیت تحت کنترل تر از قبل شده و شیوع بیماری در حد قابل توجهی فروکش کرده.

ولی بیماری ای که هرروز یه عامل سرایت جدید ازش رونمایی میشه و حتی هنوز ماهیتش برا دانشمندان عیان نیست و دارو و واکسن مشخصی نداره مطمئنا خطر آفرینه.

پاسخ:
اگر با همین فرمون جلو برن، احتمالاً می‌شه! :|
من از خیلیا دربارهٔ مشکوک بودن آمار شنیده بودم. اما شما اولین کسی هستین که با داشتن تجربه و تخصص اینو تأیید می‌کنین.
ایشالا که مسئولین تصمیمای عاقلانه بگیرن...

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی