شده‌م رطب‌خوردهٔ منعِ رطب‌کننده!

دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۲۷ ب.ظ

فرض کنین برای یه آدم سیگاری کلی منبر برین و از مضرات سیگار براش بگین. بعد روز بعدش همون آدم شما رو با سیگار توی دستتون ببینه. چه حسی بهتون دست می‌ده؟ من الان همون حسو دارم. یادتونه تو اون جزوهٔ وبلاگ‌نویسی گفتم برای وبلاگ‌نویسی‌تون یه حداقل کمّی وضع کنین و خودتونو ملزم کنین که کاملاً رعایت بشه؟ خودم قصد داشتم هفته‌ای حداقل یه پست رو دیگه بذارم؛ اما بیست‌وچند روزه که هیچی ننوشته‌م! خدا شاهده چندین بار برای دقایق و حتی ساعات متمادی پشت کامپیوتر نشسته‌م یا گوشی رو دستم گرفتم و زور زده‌م تا نوشتنم بیاد! اما نشده که نشده. البته یکی دوتا مطلب پیش‌نویس درست حسابی دارم الان. اما هر کاری می‌کنم دلم رضا نمی‌ده منتشرشون کنم. همه‌ش فکر می‌کنم یه جاییشون ناقصه. نمی‌دونمم مشکل از کجاست. هم حرف برای گفتن دارم؛ هم موضوع برای نوشتن زیاده تو ذهنم. اما نمی‌تونم تمرکز کنم و به کلمات و جملات نظم و انسجام بدم. به نظرم دانشمندا باید جمع شن روی این پدیدهٔ «انسداد وبلاگی» تحقیق کنن ببینن چیه این لامصب که وقتی می‌گیره، به این سادگیا ول نمی‌کنه! :|

موافقین ۱۶ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۲۱
دکتر سین

دقیقا وضعیت منه، حرف دارم، خیلی چیزها میخوام بگم ولی مغزم برای نوشتن خالیه، قلم دستم میگیرم بنویسم همه چیز میپره، صفحه‌ی نوشتن تو گوشی رو باز میکنم کلمات فرار میکنن، حس بدیه‌، انگار خالی خالیم!

پاسخ:
نیمهٔ پر لیوانش می‌شه این‌که: اگه این روزای بدش نباشه، مزهٔ روزای خوبشو حس نمی‌کنیم...
#صرفاً_جهت_دلداری :))
#همه_سینه سوخته‌ها :دی
۲۱ مرداد ۹۸ ، ۱۹:۳۲ بهارنارنج :)

منم همینجوری شدم

پاسخ:
شرایط نافرمیه. آدمو کلافه می‌کنه!

من توی تلگرام مینویسم 😊

پاسخ:
نظر شخصیم اینه که نوشتن هیچ‌جا مزهٔ وبلاگ‌نویسی رو نداره.

من کامنت گذاشتم . نیومده :(

پاسخ:
چرا؟ شاید دکمهٔ ارسالو نزدی.

برا من که هر ماه سر میزنم خوبه. وبلاگ اوکیی دارین :0

پاسخ:
عوضش من یه زمانی هر روز پست می‌ذاشتم. الانو نبینین شده هر ده روز یکی! :دی
نظر لطفته. ممنون. :)

خیلی چیز بدیه این اسنداد وبلاگی :| قشنگ انگار کل اب شیرین دنیا "داره میریزه" ولی انگشت پطروس حالا برامون با وجدان شده.خلاصه که اره.سخته میدونم.

یادمه گفته بودین واسه اینکه بعدن بیاید عقایدتونو چک کنین مینویسین.خب... الان که دو دلین و حال نوشتنتون خوب نیست این سوال پیش میاد که:با خودتون به مشکلی بر خوردین؟ینی اممم...مشکلی هست!؟

 

پاسخ:
بله؛ انگشت پتروسم تعبیر رساییه! :دی
مشکل فکری و عقیده‌ای اگه منظورتونه، نه. بیشتر تنبلی و مدیریت نکردن زمانه. ایشالا اگه ابر و باد و مه و خورشید و فلک کمک کنن و حرفم دوتا نشه و بدقولی نکنم، تو پست بعدی به یکی از دلایل کم نوشتنم توی مرداد اشاره خواهم کرد...
۲۳ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۲۷ قاسم صفایی نژاد

بعضی وقت‌ها اینطوری میشه ولی برای اینکه رطب خورده نشید، چند تا پست بذارید که میانگین پست‌هاتون همون هفته‌ای یک پست بشه 

پاسخ:
اتفاقاً گذاشتم مرداد بگذره و پست نذاشتم تا بعداً که نگاه کردم به آرشیو، اعدادش معنادار باشه و تعارف و بیلان‌سازی قاطی‌ش نباشه... :)

++نه sendش کردم فکر کنم اون موقع کلا نت اکی نبود :)

از این گفته بودم که من هم خیلی دچار این انسداد وبلاگی میشم و حتی دچار انسداد کامنتی. متن رو خوندم. دوست داشتم. حرفی برای گفتن دارم. اما یا دستم به تایپ نمیره یا تایپ میکنم بعد پاکش میکنم و منصرف میشم :))

 

پاسخ:
از دست این اینترنت که بودنش یه درده و نبودنش یه درد دیگه! :دی
کاملاً می‌فهمم چی می‌گی. حس عجیب و رومخیه واقعاً.

من حدود چهار ماهه که یه چیزی تو سرمه و یه جا یادداشتش هم کردم و فقط باید تایپ و ویرایش و پستش کنم، هی نمی‌شه :| نه که وقت نباشه‌ها، نمی‌شه :| مثل همین که گفتید آدم دلش رضا نمی‌ده. 

راجع‌به چیزایی که باید فکر کنم تا به مغزم بیاد دیگه صحبت نمی‌کنم :)) 

 

پاسخ:
بعضی وقتا فقط همین پاک کردن صورت مسأله‌ست که می‌تونه آدمو آروم کنه. هر کیم گفته این، کار غلطیه، خودش غلطه! :دی
۲۵ مرداد ۹۸ ، ۱۹:۲۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

یه مصاحبه ای با بلاگرها بکنید ببینید چی میشه یهو؟!

پاسخ:
اگه وقت بکنیم و شرایط مهیا بشه، چشم :)
۲۸ مرداد ۹۸ ، ۱۵:۴۵ رحیم فلاحتی

ان مع العسر یسرا 

:)

پاسخ:
بله؛ فان مع العسر یسرا :)

همه‌مون همین وضعیم!

من هر وقت تصمیم می‌گیرم بیشتر بیام و بنویسم شرایط جوری پیش می‌ره که غیبتم بیشتر می‌شه ناخواسته.

یه وقتایی هم شرایط بوده، نت بوده، وقت بوده، سوژه و انگیزه هم بوده اما نتونستم بنویسم.

یه مثال هم براش دارم که خیلی درست نیست به کار ببرمش :/

پاسخ:
فقط باید آرزوی صبر بکنبم برای هم! :دی
+ خوشم میاد همه هم سینه‌سوخته و دردکشیده‌انا! :)))

سلام!

شما که دستتون به بلاگی ها میرسه یه پیگیری کنین ببینین چرا نمیتونیم پست پیامکی بفرستیم! تقریبن یه ماهی میشه ولی هیچکس پاسخگو نیست!

ممنون میشم اززتون پیگیری کنید!

پاسخ:
سلام. من مستقیم با مسئولین بیان در ارتباط نیستم. اما با واسطه که پیگیری کردم، گفتن اختلالی پیش اومده که در حال بررسی هستن تا رفعش کنن.

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی