دانشجوترها

دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۴ ب.ظ

یادم نیست این فایل رو از کجا آوردم؟! و اصلاً یادم هم نیست مربوط به دانشگاه خودنمون هست یانه! و کلاً نمی‌دونم قبلاً دیدینش یا نه!! اما کسایی که دانشجو هستن، یا بودن، حتماً «همدردی» خواهند کرد! خخخ


 دانشجوترها!
حجم: 1.01 مگابایت


+دانشجویان عزیز! «روزمون» مبارک!! :)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۶
دکتر سین
۱۶ آذر ۹۴ ، ۱۹:۵۸ saleh allah tavakoli
امید وارم موفق باشید
پاسخ:
همچنین! سپاس!!
۱۶ آذر ۹۴ ، ۲۰:۰۲ هولدن کالفیلد
تو جاسوس دو جانبه ای، برو جاسوس! برو خودت رو سیاه کن!!!
پاسخ:
وات د فاز؟! o_O
من حالا حالاها دانشجو خواهم ماند...! :))
روزتون مبارک:)

پاسخ:
سپاس‌گزارم! (بهم گفتن این‌قد نگو مرسی!) خخخ
۱۶ آذر ۹۴ ، ۲۰:۲۶ هولدن کالفیلد
داری درس میدی!
تو یه استادی، استاد!
جاسوس! دوجانبه!
پاسخ:
خخخخخخ قربون دل سوخته‌ت رفیق! :))
اولاً «استاد» نیستم و «مدرس» هستم. میان ما تا استاد شدن فرسنگ‌ها راهه!!
ثانیا من حتی اگه رسماً دانشجو نباشم (که هستم!)، قلباً دانشجو هستم! :))
ثالثاً تو دلت از پایان‌نامه‌ت پره سر من خالی می‌کنی؟! خخخخخخ راستی! پایان‌نامه رو چه کردی رفیق؟ ایشالا کی دفاع می‌کنی؟!! هوس شیرینی دفاع کردم!! :))))
۱۶ آذر ۹۴ ، ۲۰:۴۱ نفس نقره ای
موبارک :|
پاسخ:
بر شما نیز!
۱۶ آذر ۹۴ ، ۲۱:۲۴ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
ما که دانشجو نیستیم ؛ ولی روزتون مبارک :-)
پاسخ:
ایشالا دانشجو هم می‌شی! (البته اگه دوست داری!) :)
سپاس!!
۱۶ آذر ۹۴ ، ۲۲:۳۰ مدیر جوان
سلام.روز دانشجو مبارکا باشه...این برگه چرا انتگرالهاش اینجوریه؟ قررررر تو کمرش فراووووونه نمیدونه کجا بریزه....همییینجاااااااا....همیییینجااااااا وسط برگه امتحاااااااان.
پاسخ:
سلام. برشما نیز هم! :) فونتش «بی خرچنگ قورباغه» ست! خخخخخ
۱۶ آذر ۹۴ ، ۲۲:۵۳ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
راه دیگه ای ندارم ؛ قطعاً باید بخوام و دانشجو بشم :)
پاسخ:
این شتریه که البته خیلی خره! جفتک می‌ندازه!! در خونه‌ی اکثر جوونا هم می‌خوابه! ایشالا موفق باشی! :)
۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۰:۴۶ شـاهـ پـَری
من که دارم انصراف می دم حالا نمی دونم هستم یا نه :دی 
ولی واسه شما مبارک باشه 
پاسخ:
چرا انصراف؟!!
سپاس! :)
چه باحال
پاسخ:
:)
۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۹:۰۹ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
شتر بیشعوریه:/
خیلی:/
پاسخ:
خیلی!!! :|
۲۸ دی ۹۴ ، ۲۲:۳۹ آوو کادو
که اینطور :-0
پاسخ:
بعله! :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی