معجزه

چهارشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۱۲ ب.ظ

- «دوستت دارم» معجزه می‌کنه!

- معجزه نمی‌کنه؛ خر می‌کنه! تو هر بار داری منو خر می‌کنی! منم دوست دارم. اما هیچ وقت بهت نگفتم چون نمی‌خواستم خرت کنم!


+ من یه سری دیالوگ، ایده، تصویر ذهنی، تیپ شخصیتی و در کل «اجزای سازنده‌ی داستان» توی ذهن دارم و تقریباً هر روز هم موارد جدیدی به ذهنم خطور می‌کنه، که چون کمتر جایی یادداشتشون می‌کنم، دارن حیف می‌شن!! (اعتماد به سقفو داشتین؟!) از این به بعد، بعضیاشو اینجا می‌نویسم! باشد که یادمان نرود!

+ برای پستای شبیه به این پست، تگ «یک یادداشت» رو برگزیدم!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۱
دکتر سین
خوب کاری می کنید:)
پاسخ:
می‌دونم! :))
:)))بعله اینو به همسر ایندتون بگید ببینید چی مشه؟!:/همون شکر کنید حیف شدن ازینا استفاده نکنید زندگی واقعیا:/
اونوقت به خانومتون نگید دوست دارم باهاتون قهر میکنه میگه دوسم نداری بعد بگید دوست دارم میندازدتون ازخونه بیرون میگه من خرم؟!
کافیه دیگخ خیلی فانتزی شد:/
پاسخ:
فک کن! :)
در کل بین اون چیزی که می‌نویسیم با اون چیزی که هستیم، لزوماً ارتباط خاصی وجود نداره! این که بدیهیه!!
۱۱ آذر ۹۴ ، ۱۷:۴۸ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
کار جالبه :)
دیالوگ ماندگاری بود عصن :)
پاسخ:
عصن؟! :))
لطف داری! مرسی!
وقتی کسی به من میگه دوستت دارم ناراحت میشم.چون می دونم میخواد خرم کنه
پاسخ:
البته نه همیشه! :|
اونکه بله فانتزی بیش نبود
پاسخ:
بله! :)
۱۱ آذر ۹۴ ، ۲۲:۵۰ نفس نقره ای
حالا واقعا خر میکنه؟ :دی
پاسخ:
بستگی داره تو چه موقعیتی و برای چه منظوری استفاده کنی! بله! خر هم می‌تونه بکنه! :پی
آره قبول دارم که این جمله خیلی وقتا زائده.
روانشناسا هی میگن ابراز کنین ابراز کنین.
اما بنظر من نه دیگه اینقد ، لوس شد بابا ...
پاسخ:
بله! هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد! :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی