دیگ حلیم

سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۸ ب.ظ

دوستان! ان‌ شاء الله امشب تا صبح پای دیگ حلیمیم! اگه نذری، دعایی، چیزی دارین، تا دستم به پاروئه بفرمایین! :)

+ این شبا، ما رو توی دعاها و عزاداریا فراموش نکنین لطفاً!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۰
دکتر سین
اره من دارم خواهشا دعای ویژه بفرمایید اصلا هول شدم:/شما بگویید خواسته دلش خودشون خبر دارن:)
پاسخ:
به چشم! :)
۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۹:۰۲ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
جسارتاً نوشتین غزاداری ! :)
التماس دعا شدیداً :-)
مام نذری داریم :-)

پاسخ:
اصلاح شد! تشکر!
محتاجیم!
ما رم دعا بفرمایین! :)
نذرتون قبول!
ما التماس حلیم داریم ... :)
بفرست بیاد. آدرس بدم ؟!
پاسخ:
:))
من می‌خورم برات تعریف می‌کنم! :)
اهم
به نام خدا
من چشم به راه هستم..دکتر جون یه جوری دعا کن مشترک مورد نظر بیاد :دی
پاسخ:
ان شاء الله شمام به مراد دلتون برسین! :)
برای منم دعا کنید.ممنون:)
پاسخ:
محتاجیم به دعای همه‌ی دوستان! روی چشمم! :)
۱۰ آذر ۹۴ ، ۲۱:۰۴ نفس نقره ای
وای میشه میشه میشه منو یادت باشه؟ ^_^
پاسخ:
بله بله بله چشم! :)
۱۰ آذر ۹۴ ، ۲۲:۵۹ هولدن کالفیلد
دعا نمیخوام، حلیم من رو بده!
پاسخ:
می‌خورین یا می‌برین؟! :|
۱۱ آذر ۹۴ ، ۰۱:۵۴ هولدن کالفیلد
بذار کنار، توی جلسه هیئت علمی!!! ازت میگیرم!
پاسخ:
جلسه‌ی هیئت علمی؟! :))
فک کنم تا الان اماده شدن دیگه
یه دیگ انقد در انقد \___________________________________________________/فکر کنم کافی باشه:دی
پاسخ:
از این دیگا کجا می‌سازن؟ توی ناسا؟! خخخخ اندازه مخزن هیدروژن مایع شاتله! :))
:دی برای کل خاندان حلیم می‌خواین ببرین؟! :دی
ولی جاتون خالی! خیلی خوشمزه شده! :)
من حلیم خیلی دوست دارم نه منکه همشو نمیتونم بخورم فریز میکنم اقابیاد خودش همشو میخوره:/دیگه شما اقایون با اشتهای سیری ناپذیرتون اشنایین:/
نوش جان:)ولی دهنم اب افتاد:/
امروز ماروهم دعا کنید:)
پاسخ:
خیلی دوست داشتم خودم برای همه‌ی دوستان حلیم می‌آوردم! :)
محتاجیم! :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی