در مرز خویش ماندن و از مرز رد شدن

دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۲ ب.ظ

خوش به حال اونایی که اربعین کربلائن ... 



+ این روزا «اگر یادتان بود و باران گرفت / دعایی به حال بیابان کنید!»

+ عنوان مصراعی از شعر «مهدی رحیمی» است.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۹
دکتر سین
۰۹ آذر ۹۴ ، ۱۹:۲۰ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
دوم فروردین ماه میرم :)
ان شالله:)
پاسخ:
ان شاء الله! 
التماس دعای خاصه! :)
۰۹ آذر ۹۴ ، ۲۰:۱۷ نفس نقره ای
چه خوب شعر :)
پاسخ:
:)
اقای من الان کربلاست:)فک کنم الان حرمه:)من اینجا اونم اونجا...:)
یه بار بهمادربزرگم گفتم برام یه شعر  بخونه یجور فال طولانیه!بعد این شعر گفت خودم این تا که یارم رفته اون تا...خدانالم زمستون گرده کوتاه:)
هییی
پاسخ:
خوش به سعادت آقاتون! :)
+ شعر خیلی قشنگی بود! حس خوبی منتقل کرد! مرسی! :)
+ ... باز آید، غم مخور! :))
خوش به حالشون...
پاسخ:
خدا قسمت همه کنه! 

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی