مشغولیات ذهن یک جوجه استادک!

يكشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۲۱ ق.ظ

یادمه دبیرستان که بودیم، یه بار برای معلم زبانمون (که توی نظرسنجیای فیسبوک گروه‌های بچه‌های دبیرستان، با اختلاف فاحش نسبت به بقیه‌ی معلما، محبوب‌ترین و باحال‌ترین و عشقی‌ترین معلممون شناخته شد!) یه سری سؤال طرح کردم و دادم بهش تا از بچه‌های یه مدرسه‌ی «دیگه» امتحان بگیره! اما معلم مذکور نامردی نکرد و بدون هیچ هماهنگی‌ای همون سؤالا رو از بچه‌های مدرسه‌ی خودمون امتحان گرفت! من که حدس هم نمی‌زدم بخواد از خودمون همین سؤالا رو امتحان بگیره، قضیه‌ی سؤالا رو به یکی دوتا از دوستان گفته بودم و همین کافی بود تا کل دوتا کلاس سوم ریاضی، ظرف یه نصف روز بفهمن که طراح سؤال من بودم! آقا چشتون روز بد نبینه! فقط همین‌قدر قضیه رو براتون باز می‌کنم که یه هسته‌های مقاومتی از بچه‌های کلاس به نام گروه‌های انتقام تشکیل شد و نامبرده (یعنی من) رو به سزای این عمل کثیفم رسوندن!! :| هیچ کس حتی یک اپسیلون هم قبول نمی‌کرد که آقای معلم «محبوب»، سر سوزنی مقصر باشه!


+ این داستانک برگرفته از سایه‌روشن‌هایی از اتفاقات واقعی زندگی خود منه! البته نه صددرصد!!

+ من هنوز عاشقانه «آقای معلم» رو دوست دارم! خیلی باحال بود و هست! :)

+ فردا می‌خوام از دانشجوهام میان‌ترم بگیرم! شما می‌گین بزنم بترکونمشون یا ساده بگیرم بره؟! :|

+ حدیث نفس: اصن آدم‌بشو نمی‌شی تو! باید یه بارم گروه‌های انتقام «دانشجویی» بریزن سرت تا آدم شی! :))

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۸
دکتر سین
۰۸ آذر ۹۴ ، ۰۸:۳۱ مترسک ‌‌
طوری ساده بگیر که از شدت سادگی بترکن :| به همین سادگی!
پاسخ:
از شدت سادگی چه جوری می‌شه ترکید؟ :| خخخ
۰۸ آذر ۹۴ ، ۱۰:۰۲ نفس نقره ای
از هر کلاس یه نفر جمع میشه شبونه میان شت و پتت میکنن :دی
پاسخ:
چه خفن! چه جنایی! چه هیجان‌انگیز!! :))
۰۸ آذر ۹۴ ، ۱۲:۵۶ هولدن کالفیلد
خیلی ساده بگیر بزن بترکونشون!!!
پاسخ:
کلاً ساده می‌گیرم، ولی اینا نمی‌ترکن؛ من می‌دونم! :))
جالبه من که چشم دیدن نصف معلمامونو ندارم تصمیم دارم به چندتاشونم بگم حلالتون نمیکنم:/
پاسخ:
:/
۰۸ آذر ۹۴ ، ۱۸:۲۵ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
امتحان منطقی بگیر :)
دانشجو ها اصولا از استادی که امتحانش آسون باشه حساب نمیبرن و اگه سخت باشه عمشو مزین میکنن !
منطقی و متوسط بگیر :)
طوری که هر کی خونده باشه حداقل هفده بیاره :)
پاسخ:
بهترین نظر ممکن همینه! :)
از ساعت شیش تا همین الان داشتم سؤال طرح می‌کردم!! خداییش در حد جزوه‌ی خودمه! ایشالا که هر کی هر چی حقشه بهش برسه! :)
۰۸ آذر ۹۴ ، ۲۲:۳۷ هولدن کالفیلد
بعدا اگه دوست داشتی بیا یکی دو تا از اصول مسلم آزمون سازی رو (اگر نمیدونی) بهت بگم! جدی میگم ها!
اگر هم در موردش خوندی، که شکر خدا! :دی
چیزهای عجیبی هم نیست، اینقدر بدیهیه!
پاسخ:
چه جالب! خوشحال می شم کمکم کنی! :)
تشکر بابت مناعت طبع و حسن نیت! :))
۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۸:۴۰ مدیر جوان
 سلام...
ببین کلا ساده بگیری یا نگیری فرقی نداره....خود من یه سری اینقدر خونده بودم٬فکر کنم کتاب رو قورت دادم ٬بدون اینکه حل المسائل داشته باشم اثباتهای دو صفحه ای حل کردم...بعد رفتم سر جلسه از اسونی هنگ کردم :| 
حالا شما متوسط بگیر:)
پاسخ:
سلام!
ما که گرفتیم امتحانو! ساده هم گرفتیم! اما واقعاً نتایج در حد انتظار نبود!! :|
از آسونی هنگ کردن خیلی بده! من خودم یه چند باری دچار شدم! موج منفیش تا چند روز می‌مونه با آدم! :|

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی