خندیدم؛ خندید؛ خندیدیم!

سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۳ ب.ظ

من؛ امروز حدود ۱۶:۳۰؛ تو تاکسی؛ صندلی عقب منتها الیه سمت چپ.

تاکسی، چند دقیقه قبل تصادف کرده بود و راننده حسابی دمق شده بود و رفته بود تو خودش. توی صحنه‌ی تصادف، راننده‌ی وانت به راننده تاکسی گفت که بره مسافراشو پیاده کنه و بعد بره در مغازه‌ی فلان‌جا و خسارتشو بگیره. الان همه تو تاکسی اخم کردیم!!


- ممنون آقا! پیاده می‌شم!

- ... بفرما!

- می‌تونم از همین ور پیاده شم؟!

- اگه می‌تونی پیاده شو!!

- ... عه وا! دستگیره‌ت کو؟!

همه تو تاکسی (من + راننده تاکسی + مسافر جلو) یه‌هو خنده‌مون گرفت. مسافر بغلی، که بعد از تصادف سوار شده بود، از همه‌جا بی‌خبر، با تعجب به ماها نگاه می‌کنه! صورت متعجبش، خنده‌ها رو یه دو سه پرده می‌بره بالاتر! :))

- ببخشید آقا! پیاده می‌شم.

هنوز هاج و واجه. اما پیاده می‌شه تا پیاده شم!

- :))


+ خیلی دلم می‌خواست بعد از تصادف دست بذارم رو شونه‌ی راننده‌ی طفلی، بهش بگم فدای سرت داداش! سرت سلامت! اما، ناخواسته، حرکت مؤثرتری زده بودم!! :))

+ این «عه‌وا!» چیه افتاده تو دهن من چن وخته؟! آبرو نمونده برام!! خخخ

+ «دستگیره‌ت» کو؟! دستگیره‌ی راننده‌ست مگه؟!! خخخخ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۳
دکتر سین
۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۹:۵۴ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
😂😂😂😂
یاد ی خاطره ی خنده دار دیگه هم افتادم
روحم شاد شد:دی
پاسخ:
روحت شاد! خخخخخخ
هنوز تراز انرژیم بالاست، هر کاریشم می‌کنم نمیاد پایین!! :))
۰۳ آذر ۹۴ ، ۲۰:۴۵ هولدن کالفیلد
یعنی دستگیره راننده، کجای راننده است؟ :|
پاسخ:
تحقیقات ادامه داره... :||
۰۳ آذر ۹۴ ، ۲۲:۱۷ نفس نقره ای
:))) عه وا تیکه کلام خاله خانباجیاستا :دی
پاسخ:
:| شما لطف دارین!
:))))
یه بارم به مامانم گفتم عه وا! چند لحظه هنگ کرد بنده خدا! ناامید شد ازم! خخخخ
خیلی بده یه بار منم توی جمع جدی ازدهنم پرید قبل اینکه پرتم کنن بیرون خودم پاشدم گفتم من کار دارم فعلا:/

مطالب خوبی دارید با افتخار دنبال میشوید:)
پاسخ:
حرکت خیلی حرکت معقولی بوده. کلی درس گرفتیم!! :))
نظر لطف شماست! ارادتمندیم!
:)
۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۰:۱۵ شـاهـ پـَری
بیچاره راننده تاکسیا..قشر بیچاره ی مملکت ما :/
من زیاد می گم "عهههه" :)))
پاسخ:
در واقع «یکی از» قشرهای بیچاره هستن! :/
عه وا! زیاد می گی عه؟! خخخخخ
خخخ
دکتررررر مردم از خنده
پاسخ:
:))))

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی