$ < 3>

يكشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۵ ب.ظ

پول خوبه؛ اما همه چیز نیست، همه چیزم نمی‌شه باهاش خرید!



+ «فوتوشاپ و من»، زین پس تنها تگ می‌شود!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۱
دکتر سین
۰۱ آذر ۹۴ ، ۲۱:۰۱ هولدن کالفیلد
دکترای صدا و سیما داری؟ :دی
خیلی تلویزیونی بود! :دی
پاسخ:
چی؟! با دکترای من شوخی کردی؟! بیام با سیبیلام بدوزمت به صندلی؟! خخخخخخخخخخخخخخ
+ پیامش که خوبه که! پیام اخلاقیه دیگه! :)
+ نمی‌دونم چرا نسل ما این‌قدر «نصیحت‌گریزی حاد» داره!! نصیحت شده یه کلمه‌ی اوف! :|
+ من آرزو‌به‌دل موندم یه بار یکی جنبه‌ی هنری اثرهای فاخر منو مد نظر قرار بده!! :)))))
والا دارم حیف می‌شم! به فکر فرار مغزها هستم! :دی :پی [اعتماد به سقفم تو مجاری تنفسی جمع!]
میخواستم انگلیسی بنویسم  برای این پست بعد گفتم باز یچیش غلط میشه ابروم میره:/مثل اینکه دوتاکانون زبان تموم کرده باشی ازت بخوان جلد روی کرم ترجمه کنی ..یه نگاهی بندازی بگی عمه کرم واسه صورتته نه ؟!بعد برداره بگه نه کرم واسه پاهامه:/خلاصه بااین اوصاف انگلیسی ننویسم و به همین جا ختم کنم حرفامو بهتره:/
پاسخ:
موقعیت سنگینی رو توصیف کردی. من رفتم تو حس در نمیام! خخخخخ
اینگیلیسی دوس دارم. هر کیم بنویسه استقبال میکنم! حتی غلط غولوط!! :))

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی