چرا این فیلد نمی‌تواند خالی باشد؟!

پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۵۹ ب.ظ

- پرده‌ی اول: کنار تمام کلیشه‌های فیلما و سریالای صدا سیما، مثل سه‌تیغه بودن صورت آدم بدا و ریشو بودن آدم خوبا و پول‌دار بودن آدمای فاسد و فقیر بودن آدمای خوب و اینا...؛ یک مورد هم هست به این صورت که یه آدم مفت‌خورِ زالوصفتِ کلاشِ معمولاً کچلِ متموّلِ انگل در داستان هست به اسم «منصور». دقت کردین؟ نمی‌دونم کدوم منصوری چه هیزم تری به کدوم یکی از نویسنده‌های صدا سیما فروخته! چه حکمتیه، الله اعلم...

- پرده‌ی دوم: وقتایی که ما خونوادگی نشستیم داریم تلویزیون می‌بینیم، موقعی که یه منصورِ خبیث داره اعمالِ پلیدِ شیطانی انجام می‌ده، مامانم یه جمله‌ی معروف داره که می‌گه: «اصن همه‌ی منصورا جنسشون خرده شیشه داره!» و یه لبخندِ پهنِ موذیِ دندون‌نما تحویل جمع می‌ده...

.

.

.

- پرده‌ی سوم: درست حدس زدین! اسم بابام منصوره! :دی



+ به نظرتون اونی که پست قبلی رو دیسلایک کرده جزء دسته‌ی اول بوده یا دسته‌ی دوم؟!

+ کسی اینجا از دوئولینگو استفاده می‌کنه؟ برای من صداش قطع شده. مطمئنم که مشکل از تنظیماتش نیست. ریپورت هم کردم، اما درست نشده. کسی می‌دونه مشکل از کجاست؟ به تحریما ربط داره آیا؟

موافقین ۱۰ مخالفین ۱ ۹۸/۱۲/۰۸
دکتر سین

سلام منم دولینگو کار می کنم

قطع صدا بخاطر فیلتر بودن اپلیکیشن هست،با فیلتر شکن وارد بشید درست میشه.

پاسخ:
سلام.
آره؛ برای همین بود. درست شد. خیلی ممنون. :)

جای عنوان نیم‌فاصله بذارید، خالی می‌مونه.

پاسخ:
اینم می‌شه.
۰۸ اسفند ۹۸ ، ۲۲:۳۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

وقتی سرعت اینترنت‌مون پایین باشه گاهی صداش قطع میشه:|

البته الان چک کردم صدا نداره! با فیلترشکن هم امتحان کردم بازم صدا نداره! این هم تازه قطع شده فکر کنم! تا هفته پیش که صدا داشت!

پاسخ:
من چند ماه پیش همین وضعیتو داشتم. اما از یه جایی به بعد توی سرعت بالای اینترنت هم صداش قطع بود.
من با فیلترشکن تست می‌کنم صدا داره.
۰۸ اسفند ۹۸ ، ۲۳:۰۶ دُردانه ‌‌

آره بعضی جمله‌هاشو پخش نمی‌کنه. من شش هفت ماه پیشم این مورد برام پیش اومد. یه چیزی می‌گفت که من باید تایپ می‌کردم. ولی صداشو نمی‌شنیدم که تایپ کنم. الانم این مشکلو دارم. صدای درست یا غلط بودن جواب همیشه پخش میشه‌ البته، فقط بعضی از جملات پخش نمیشه گاهی.

پاسخ:
آره؛ افکت صدای درست و غلط بودنش بود. اما ویساش نبود.
با فیلترشکن دو روزه می‌رم و صدا داره.

ولی این ویژگی های شخصیتی که گفتین بیشتر میخوره سیروس باشه تا منصور

پاسخ:
:دی
آره؛ یه سیروسِ خوب هم نداریم تو فیلما و سریالا.

اگر راه حل + آخر رو فهمیدید بی‌زحمت به ما هم بگید.

+من فیلتر شکن رو هم امتحان کردم، نشد. بعدم چجور فیلتریه که فقط صدا رو‌ نمیاره؟!

پاسخ:
فیلترشکن دیروز و امروز برای من جواب داد. ولی هنوز نمی‌دونم راه‌حل قطعی‌ای هست یا نه.

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی