پیشنهاد اپلیکیشن بیان

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۱ ب.ظ

داشتم فکر می‌کردم چه خوب می‌شد اگر بیان یک اپلیکیشن برای موبایل می‌داشت. وقتی توی گوگل جست‌وجو کردم متوجه شدم انگار سرویسای وبلاگ‌نویسی بزرگ مثل وردپرس، ویکس، بلاگر، تامبلر و ... هم نرم‌افزار و هم اپلیکیشن دارن. حالا که همه دارن، ما چرا نداشته باشیم؟ البته من تا حالا نه از سرویسای خارجی استفاده کرده‌م، نه با اپلیکیشن‌هاشون کار کرده‌م که بدونم دقیقاً چه امکاناتی دارن. فقط به‌طور کلی یه همچین پیشنهادی به ذهنم رسید، گفتم مطرح کنم ببینم نظر بقیه چیه.

به نظرم خیلی ایده‌آله که مثلاً هر کی نظر می‌ده یا نظریو جواب می‌ده یا وبلاگشو به‌روز می‌کنه، نوتیفیکیشین بیاد. به امید این‌که برای چک کردن وبلاگ دیگه لازم نباشه بیایم صفحه‌ی مدیریتو ریفرش کنیم! :)

موافقین ۱۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۹
دکتر سین
۰۹ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۳۳ شاهزاده شب
شاید اینجوری خیلیا برگردن به وبلاگ نویسی :)
پاسخ:
آره. چون به‌روزتر و راحت‌تر می‌شه. :)
نظرات وب بیان رو که میخوندم از خیلی وقت پیشا این خواسته اصلی کاربرا بوده

ولی بیان امسال انگار تعطیل کرده رفته): سه ماهه میخواد وبلاگ برتر معرفی کنه:|

پاسخ:
جدی؟ چرا؟ مشکل مالی؟
۰۹ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۳۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
پیشنهادش که خیلی خوبه. حالا بیاین مهندس‌ها رو جمع کنید و اپلیکیشن رو درست کنید:-)
پاسخ:
خودم که رشته‌م کامپیوتر نیست که بلد باشم. در حد یه کاربر فقط می‌تونم پیشنهاد و درخواستشو مطرح کنم. :)
۰۹ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۴۲ احمدرضا ‌‌
والا بیان یه پست تبریک سال نو نذاشت. فکر کنم کم کم دارم بساطشونو جمع میکنن
پاسخ:
چه بد می‌شه اگه بیان هم مثل بلاگفا - به هر دلیلی - جمع بشه...
با اینکه بعید می‌دونم برای نوشتن سراغ جای دیگه‌ای جز بیان برم؛ ولی به عنوان یک کاربر می‌تونم بگم سرویس‌دهی بیان چیزی نزدیک به افتضاحه. نه احترامی برای کاربرانش قاعله و نه کاری برای حفظ اون‌ها انجام میده. برای مقایسه فقط سری بزنیم به سرویسی مثل ویرگول. بیشتر هم نه. 
پاسخ:
ویرگولو نمی‌دونم؛ اما نسبت به بلاگفا - که تجربه‌شو داشته‌م - از نظر امکانات بهتره بیان. با‌ این حال، هنوزم کلی جا داره بهتر بشه.
+ ان‌قدر از ویرگول تعریف کن تا آخر مهاجرت کنیم اونجا! :دی
++ نظر شما را به نظر شباهنگ جلب می‌کنم. :))
۰۹ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۵۹ دچارِ فیش‌نگار
نظر من به نظر آقاگل نردیکه
+با اپ توی نت هم صرفجویی میشه
پاسخ:
+ بحث صرفه‌جویی که گفتی درسته؛ اما وبلاگ‌نویسی نسبت به سایر فعالیتای مجازی اون‌قدرا هم حجمی نمی‌خواد. ضمن این‌که تکنولوژی جزء معدود چیزاییه که با گذر زمان ارزون می‌شه. بنابراین تا چند سال آینده قیمت و حجم و سرعت نت دغدغه‌ی خیلی جدی‌ای نخواهد بود.
به نظرم اغلب بچه‌ها موافق باشن، اما حالا که اینهمه مهندس جمع شدین اینجا، دست به دست هم بدین اپلیکیشن اش رو خودتون طراحی کنین، چون از این بیان هیچ آبی گرم نمیشه اینجوری که بوش میاد. 
پاسخ:
عرض کردم که تخصص و سوادشو ندارم من. و الا دوست داشتم کمک کنم تو این زمینه.
اتفاقا من چند وقت پیش داشتم به افزونه برای مرورگر فکرومیکردم که اتفاقات وبلاگ مثل کامنت و پاسخ یا حتی لایک دوستان اطلاع بده
اپلیکیشن هم خوبه منتها حقیقت اینه که بیان یه سالیه وارد رکود شد شده و نه اپدیتی و نه خدماتی و نه هیچ چیز دیگه نمیده!
کسی به ما گوش نمیده انگار!
پاسخ:
الان که دقت می‌کنم چند روز هم هست که کروم پاپ‌آپ‌های بیان رو هم بلاک می‌کنه. این می‌تونه نشونه‌ی بدی باشه؟
@ آقاگل 
احترام قائل بودن. با ع درست نیست :دی

@ دکتر
موافقم. نمی‌دونم اپای خارجی چه شکلیه ولی مال ما ظاهرش می‌تونست یه چیزی شبیه اینستا باشه.
ببین چند وقت بود از پیرمرد غلط املایی نگرفته بودم :))
پاسخ:
منم دلم برای غلط گرفتن ازش تنگ شده بود! :دی

الان که با اینستا مقایسه‌ش کردی، یه لحظه شک کردم که اصلاً کار درستیه که چنین امکانی اضافه بشه بهش یا نه. چون تجربه نشون داده که مردم ما فرهنگ استفاده‌ی درست از فضای مجازی رو عمدتاً ندارن. شاید همین مسأله باعث بشه وبلاگ‌نویسی هم به قهقرا بره. :تعمق
میهن بلاگ هم اپ داره حتی :)) زیاد جالب نیست و یه کم باگ داره، ولی اپه به هر حال. 
پاسخ:
چه جالب. خبر نداشتم. کارا هست اپش؟
سلام
6 تیر 94 تاریخی هستش که آخرین امکان جدید به بلاگ اضافه شد البته به صورت ناقص!
یعنی الان 4 سال میگذره که امکان جدیدی به بلاگ اضافه نشده، در این 4 سال پیشنهادات زیادی برای بهبودی ارائه شده اما ...
جدیدا هم که این خطای 504 در بخش مدیریت داره رو اعصاب رژه میره ، وقتی برای رفع این خطا کاری انجام نشده، انتظار این که برای بلاگ اپ بنویسن، دور از ذهن به نظر میرسه .
آیا بلاگ رو می خوان تعطیل کنن ؟! 

پاسخ:
سلام
پارسال اردی‌بهشت که نماینده‌ی بیان توی دورهمی نمایشگاه کتاب اومده بود، نشونه‌ای از متوقف شدن فعالیتشون بروز نداد. نمی‌دونم؛ شایدم نخواسته بروز بده. به هر حال امیدوارم مشکل، جدی نباشه و فضا و امکانات بیان بهتر بشه.
بیان پسوند راحت و خوبی داره و جا داره بهتر بشه کاش دلسرد نشن بیانی ها با اندک غر غری 
موفق باشین 
البته من همیشه با راحت نوشتن موافق بودم 
توی تلگرام هم دارم راحت مینویسم و احتمالا  اگه بیان هم اپ درست کنه برای راحتی کار دلخواهتره
موفق باشین
پاسخ:
خوبیای بیان بیشتر از پسوندش هست - اگه درست متوجه منظورت شده باشم و منظورت همون .blog.ir انتهای آدرس وبلاگا باشه! اگر اپ رو هم اضافه کنن خیلی دیگه خوب می‌شه.
بنده هم دو بار آرزوی موفقیت دارم براتون :دی
فوایدش خیلی ان، که دوستان در نظرهاشون گفتند آن هارا.
اپ موبایل، خیلی خوبه، دسترسی راحت تر
وقت کمتر تلف کردن
نوتفیکیشن ارسال نظر یا دریافت پاسخ
و...
پاسخ:
بله؛ باهات موافقم :)
اره کاش میشد
پاسخ:
کاش ...
امکان خوبی میتونه باشه ولی برنامه نویس ها بیان دیگه تو بیان فعالیت نمیکنن موضوع اصلی بیان رو همین میتونه باشه چرا هیچ اطلاعیه نمیدن . 


پاسخ:
منبع شما برای این خبر موثقه؟
۱۰ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۳۸ بهارنارنج :)
آرههههه.حالا نه که من خودم یه ماهه بسته است:)))فقط لنگ اپلیکییشنم
پاسخ:
بازگشت همه به‌سوی وبلاگستان است. :)
ما فعلا باید دعا کنیم شرکت بیان کمبود بودجه نیاره و ی وقت خدایی نکرده وبلاگ رو جمع نکنه
پاسخ:
اگه بیان جمع بشه، تمام خاطرات بلاگفا تکرار می‌شه! :(
اون موقعی که من داشتمش می‌شد باش پست گذاشت و آرشیو مطالب رو دید و کامنت جواب داد و این‌جور کارا. ولی خب مثلا نوتیفیکیشن نداشت که کامنت کسی گذاشته.
پاسخ:
که این‌طور. در همون حدم بد نبوده باز. :)
منع از لینکدین هاشو میریم نگاه میکنم برو یه نگاه بنداز .
به لینک ها زیر نگاه بنداز .
منبع دوم که از میشه گفت برنامه نویس ارشد بیان بودش . و بقیه که هویتی ازشون نیست .
پاسخ:
آهان. مرسی.
ما ایرانیا کلاً تو کار گروهی افتضاحیم. شاید دلیلش همین باشه.
۱۲ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۰۴ قاسم صفایی نژاد
متأسفانه بیان خیلی وقته که دست از توسعه برداشته. همین سرویس‌های وب رو کامل نمی‌کنه چه برسه به اپ
پاسخ:
چه بد! خدا کنه حداقل اگه پیشرفت نمی‌کنن، یهو نزنن کاسه کوزهٔ یه فوج آدمو به باد فنا بدن...
تنظیمات > تنظیمات سایت > پنجره های بازشو و هدایت ها

اونجا مشکل مسدود شدن پاپ اپ بیان حل میشه:)
پاسخ:
دستت درد نکنه :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی