پرش عصبی پلک چپ

شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۴۴ ب.ظ

من: فکر می‌کنی مشکل اصلیت چیه؟

خودم: بی‌قراری... نه، نه! عادت به بی‌قراری... شایدم عادت به بی‌قراریِ کنترل‌نشده... یا عادتِ کنترل‌نشده به بی‌قراری ... یا ... اَه! ولش کن. هر چی می‌ری ته نداره لامصب. کش میاد.

من: آره؛ کش میاد. راه حل چیه به نظرت؟

خودم: واقعاً معلوم نیست؟! کنترلِ عادت به بی‌قراری ... یا عادت به کنترلِ بی‌قراری ... یا ...

من: چه جوری یعنی؟

خودم: اگه می‌دونستم مزاحم اوقات شریف جنابالی نمی‌شدم. خودم یه گِلی سرم می‌گرفتم.

من: منطقیه.

خودم: خب؟

من: خب چی؟

خودم: چه کارش کنیم؟

من: نمی‌دونم.

خودم: پس واسه چی پرسیدی چه‌ته؟

من: من نپرسیدم چه‌ته. پرسیدم فکر می‌کنی مشکل اصلیت چیه.

خودم: هوووف!

من: حالا کجا می‌ری؟

خودم: حالتو ندارم. می‌رم بخوابم.

من: باشه. شب به‌خیر ... ببین! وایسا منم بیام.

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۱
دکتر سین
این تجربه شخصیه شاید جواب نده برای شما.ولی من برای این مشکل انگشت اشاره ام رو میذارم روی چشمم بدون فشار دادن و اینا فقط میذارم رو چشمم بعدش آیت الکرسی میخونم همیشه جوابه و خوب میشم :)
پاسخ:
ممنون بابت توصیه. آیت‌الکرسی همیشه جوابه. :)
۱۱ اسفند ۹۷ ، ۱۶:۴۱ بهارنارنج :)
یهویی یاد ابن جمله افتادم
گاهی گمان نمیکنی ولی خوب میشود،گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود
پاسخ:
گاهی گدای گدایی و بخت یار نیست
گاهی تمام شهر گدای تو می‌شود...

+ بی‌ربط: یه مدت همه گیر داده بودن می‌گفتن این شعر مال قیصره! آخه شعری که این همه وزنش می‌لنگه و عمق و تعداد صنایع ادبی‌ش تا این حد کمه، چه‌طوری ممکنه حاصل طبع جاری و زلال قیصر باشه... همین‌جوری گفتم بگم :دی
۱۱ اسفند ۹۷ ، ۱۷:۲۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
از خستگیه
پاسخ:
آره شاید...
گاهی اوقات فکر می‌کنم اون «خودم» من خله. یک جور خودآزارانه‌ای انگار لذت می‌بره از این بی‌قراری‌ها حتی. 
شاید چون بهش فرصت تجربه‌های حقیقی نمی‌دیم و اون به این تجربیات نیاز داره. برای همین با بزرگنماییِ همین خرده ریزه‌هایی که دور و برشه سعی می‌کنه جبران کنه. 
پاسخ:
کلیت حرفاتو قبول دارم. اما نمی‌دونم تا چه حد می‌تونم به شرایط خودم انطباقش بدم.

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی