آفت کمال‌گرایی

سه شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۲ ق.ظ

توضیح این‌که: روزانه‌ها و نوشته‌های ساده رو نمی‌نویسی چون خیال می‌کنی ارزش نوشتن ندارن؛ بعد با نوشته‌های ساده و روزانه‌نویسیای بقیه حالت خوب می‌شه! :|

موافقین ۱۰ مخالفین ۱ ۹۷/۰۹/۰۶
دکتر سین
۰۶ آذر ۹۷ ، ۱۳:۴۹ شاهزاده شب
دقیقا :))
پاسخ:
می‌بینی تو رو خدا؟! :))
اینجور مواقع من پشت دست رو براتون تجویز میکنم :) باید با پشت دست زدتون 
پاسخ:
یا با دمپایی ابری خیس حتی! :دی
۰۶ آذر ۹۷ ، ۱۶:۰۴ اجاره آپارتمان مبله در تهران
باید ببینی هدف چیه ؟ آیا واقعا کمال گرایی برای رشد و تعالی خودته یا نه برای اینکه بقیه نگن چقد سبک نوشته ... مثل من دچار خوددرگیری نباشی ان شاءالله :)
___________________________
اجاره آپارتمان مبله در تهران
https://eskanbama.com


پاسخ:
دچار خوددرگیری‌ام، بد! بدااا! :))
۰۶ آذر ۹۷ ، ۱۷:۰۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
#درد_مشترک
حالا من تا حدودی بازم می‌نویسم ولی خیلی‌ها رو سانسور می‌کنم. توی ذهنم می‌نویسم و می‌نویسم موقع نشر که می‌رسه می‌گم خب که چی؟!
پاسخ:
ای فغان و فریاد از این «خب که چی»!
ما اومدیم که بنویسم و تا خفه نشیم

حرف های نگفته بدتر از هر چیزی می تونه آدم ها رو دچار فروپاشی بکنه

باید این حق رو از خودمون دریغ نکنیم حداقل
پاسخ:
درسته. حرف نگفته غم‌باد میاره...
۰۷ آذر ۹۷ ، ۰۵:۳۷ بهارنارنج :)
😞😞😞
پاسخ:
:((
لایک دقیقا همینطوریه
من بعضی وقتا مینویسم بعد از نشر دوباره پاک میکنمD:
پاسخ:
می‌فهمم؛ ولی بعد از نشر تا حالا پاک نکردم من! :دی

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی