یکی از لحظات ضدحال زندگی یک بلاگر، اونجاست که یه مطلبی به ذهنش می‌رسه، نمی‌نویسه، همون روز یا فرداش یه نفر دیگه می‌نویسدش! :|

بدترش اینه که بلاگر بی‌نوا فکر می‌کرده اگر بنویسه برای هیچ‌کس جالب نیست. بعد می‌ره کامنتای همون یه نفر دیگه رو می‌خونه، عمق سوزشش بیشتر می‌شه!! :||

موافقین ۱۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۴
دکتر سین
۱۴ تیر ۹۷ ، ۱۸:۵۸ بهارنارنج :)
:)))ریسک پذیر نیستیدپس
پاسخ:
اگر منظورتون دلیل ننوشتنه، دربارهٔ من بیشتر تنبلی و مماشاته؛ تا ریسک‌پذیر نبودن! :دی
یادآوری میکنم که سر پست هزارمین روز وبلاگتون من همین حس رو داشتم:) اصلا خدا جای حق نشسته:)))
پاسخ:
بله؛ خوب یادمه. :))
البته من قبل از اون پست و بعدش هم زیاد دچار این حس شدم. :دی
ضدحال جالبی بود
پاسخ:
خوشحالم که از ضدحالم خوشتون اومد! :|
:دی
۱۴ تیر ۹۷ ، ۱۹:۲۱ آسـوکـآ آآ
دکتر بنویسید دیگه:-|
پاسخ:
چشم. چرا پوکرفیس حالا؟! :دی
برای خودمم بارها پیش اومده، مثلا با هلما تلپاتی دارم، بارها خواستم یه چیزی بنویسم یکی،دو روز قبلش دیدم هلما راجع‌بهش نوشته، اصلا بد میخوره تو برجک آدم:| :))
پاسخ:
خیلی بد! خیلی خیلی بد! :)
۱۴ تیر ۹۷ ، ۱۹:۲۸ آسـوکـآ آآ
فکر کردم شاید اثرگذاره:-D
پاسخ:
هست، هست! :دی
۱۴ تیر ۹۷ ، ۲۱:۴۲ آقاگل ‌‌
خب حداقل لینک همون وبلاگ رو بده بخونیمش:دی

پاسخ:
کدوم یکیش رو بدم؟ زیادن! :دی
۱۴ تیر ۹۷ ، ۲۳:۴۵ احمدرضا ‌‌
سر منم اومده :)
حتی اتفاق افتاده که پست رو نوشتم ، پیش نویس کردم که بعدا ویرایشش کنم ایرادهاش رو بگیرم، قبل از اینکه منتشر کنم یکی مشابهش رو منتشر کرده !
+ خب حالا عیب نداره. لینک اون وبلاگ رو به جاش منتشر کنید.
پاسخ:
آره؛ همه‌گیره. :)
+ ر.ک. جواب کامنت گل‌آقا. :دی
۱۵ تیر ۹۷ ، ۰۰:۳۵ بلوط خانوم
آخ آخ...
گاهی هم آدم می تونه از نگاهی دیگر همون مطلب رو بنویسه. 
پاسخ:
درسته. هر کسی بالاخره زاویهٔ دید خودشو داره.
حالا خودتو ناراحت نکن این همه :))
پاسخ:
ناراحت نیستم. :)
۱۵ تیر ۹۷ ، ۱۲:۳۹ آقاگل ‌‌
دوتاش رو بگو:d
پاسخ:
خب برای نمونه اگه بخوام بگم، یادمه مترسک خدا بیامرز (!) خیلی درباره‌ی حوادث روز، سریع واکنش نشون می‌داد. خیلی پیش میومد که من بخوام یه حرفی رو بزنم؛ اما تا بیام دست و پامو جمع کنم و بنویسم، اون عزیز سفرکرده می‌نوشت. :دی
کلاً آدم دوست داره حرفش بوی تکرار و تقلید نده دیگه. می‌دونی؟
واقعاً داغون‌کننده است. :/

بخش نامصفانه‌ترش، اینه که اگه ما همونو بنویسیم هیچ‌کس خوشش نمیاد و در حد نخودفرنگی هم کامنت دریافت نمی‌کنیم. :دی
پاسخ:
آخ گفتی! :دی
۱۵ تیر ۹۷ ، ۱۵:۰۲ احمدرضا ‌‌
ر.ک: جواب آقاگل به جواب شما :)
پاسخ:
ر.ک. جواب من به جواب آقاگل به جواب من! :دی
+ چرا تو جواب کامنت اول آقاگل، نوشتم گل‌آقا؟! تازه الان متوجه اشتباهم شدم! :دی

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی