اندر احوالات دکتر «س» (۵)

پنجشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۴۸ ب.ظ

بابا [با لبخند گشاده]: وقتی داداشت خونه نیست، تو عشق منی!

من: ...



+ عاشقتم بابا!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۴
دکتر سین
۱۴ آبان ۹۴ ، ۲۱:۵۲ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
خخخخ:)
چه باحال:)

پاسخ:
:)
۱۴ آبان ۹۴ ، ۲۲:۵۷ هولدن کالفیلد
دیگه ببین داداشت چه مخ و خر خونیه !!!
پاسخ:
اصن ی وضی! :|
۱۵ آبان ۹۴ ، ۰۰:۱۲ نفس نقره ای
:)))
پاسخ:
:)))
:))
پاسخ:
:))
الان چه احساسی دارید دکتر سین بعد از ابراز احساسات بابا؟:))
پاسخ:
اون که شوخی بود؛ اما اگه جدی هم می‌بود، در میزان عشق من به بابام تأثیری نداشت! ی همچین آدم فهمیده‌ایم من! خخخخ
۱۵ آبان ۹۴ ، ۲۱:۳۲ آناهــیــ ـــتا
اگه من بودم می گفتم وقتی داداشه هم هست من عشق تو عم :)))
درین حد بابام بیچارس از دستم :))
پاسخ:
صد البته! دختر که نفس باباس کلاً. توی اون که هیچ بحثی نیست! :))
۱۶ آبان ۹۴ ، ۰۸:۵۴ شـاهـ پـَری
اوه اوه اوه :)))
داستان خطری شده من برم زودتر متفرق شم :دی 
پاسخ:
چرا؟! :|
خخخخخخخخخخ

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی