زندگی‌ترین شکل فوتبال...

سه شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۷، ۰۷:۴۹ ق.ظ

خوشحالم که توی گروه مرگ افتادیم. در غیر این صورت، این همه احترام و غرور و ابهت رو نمی‌تونستیم با دو سه‌تا بازی به‌دست بیاریم. با این‌که از ته قلبم آرزو می‌کنم زمان به عقب برگرده و اون شوت طارمی چند سانتی‌متر اون طرف‌تر زده بشه، اما حتی حسرت گلایی که نزدیم رو هم دوست دارم. بچه‌ها متشکریم... :)

+ فقط آرامش چشمای بسته‌ی بیرانوند وقتی توپ رو توی بغلش می‌فشرد... ^_^

موافقین ۱۲ مخالفین ۱ ۹۷/۰۴/۰۵
دکتر سین
فقط :)
پاسخ:
:))
۰۵ تیر ۹۷ ، ۰۸:۴۲ محبوبه شب
عالی بودن 
همشون
: )

+خدا لعنت کنه داورو
پاسخ:
خیلی خوب بودن.
+ واقعاً داوری خیلی چالشی و سخت بود.
۰۵ تیر ۹۷ ، ۰۸:۴۴ گمـــــــشده :)
آره خدایی
یکی اون که پنالتی رو گرفت
یکی انصاری فرد که پنالتی تو اون شرایط گل کرد
خدایی فشار روانی تو اون لحظات آدمو دیوونه می کنه
پاسخ:
موافقم. گل کردن اون پنالتی توی اون دقایق و تحت اون شرایط، تسلط و تمرکز خفنی می‌خواد. دم کریمم گرم. :)
واقعا من از بیرانوند تنها تشکر میکنم، دمش گرم:)
بازی خیلی خوبی بود ولی حقیقتا تلخی شکست هنوز زیر زبونمه:(
پاسخ:
ما که هیچ؛ یه دنیا الان عاشق بیرانوندن. :)
ایشالا جام ملت‌ها و جام جهانی بعدی بترکونیم، جبران شه. :)
تیم ملی 3چارتا لر دیگه داشت تا فینال میرفتیم :)
میگن بیراوند وقتی پنالتی رو سیو کرده بود و توپ رو محکم بغل کرده بود انگار تمام ارزوهاش رو بغل کرده بود 
فکر میکنم ادمایی که به ارزوشون میرسن همچین حالی باید داشته باشن:)
واقعا خوب بودن بهتر از همیشه:)
پاسخ:
:دی
یه جا نوشته بودن بیرانوند کاری رو کرد که حتی دخه‌آ هم نتونست. دمش گرم. :)
۰۵ تیر ۹۷ ، ۱۷:۲۴ آقاگل ‌‌
با این حس و حالی که نوشتی اسمش رو بهتره بذاریم گروه زندگی :)
نیست؟

پاسخ:
آره واقعاً. :)
ما واقعا تو بازی پرتقال و اسپانیا به داوری باختیم نه حریف :) 
پاسخ:
آره. همه می‌گن فیفا کلاً تیمای ضعیف رو قربانی تیمای قوی می‌کنه.
حالا منم از بازیا خیلی خوشم اومد و کیف کردما اما نفهمیدم ملت چرا نذاشتن ما شب قبلِ کشیک بخوابیم :| یعنی من کفم بریده بود که من این همه ناراحت و اینام غیر طبیعیه یا اینایی که تو خیابون جیغ و دست و هورا :|
پاسخ:
خخخخ
خب بازی‌ش هم غم داشت هم شادی... :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی