لحظه‌ی مؤمن شدن به فوتبال...

پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۰۲ ق.ظ

به‌اندازه‌ی یک ایران کیف کردم...

+ به امید برد مقابل پرتغال! :)

موافقین ۱۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۳۱
دکتر سین
۳۱ خرداد ۹۷ ، ۰۹:۳۶ פـریـر بانو
چقدر بازی دیشب خوب بود. جا داشت شماها که محرمین(:دی) برین تک تک بچه‌ها رو بغل کنین که اینقدر جانانه جنگیدن! ^_^
پاسخ:
واقعاً! کاش اونجا بودم و تک‌تکشونو بغل می‌کردم فشار می‌دادم. :)
تا عمر دارم اون سکانسی! که با مشقت و بدبختی روی خط دروازه داشتن مانع ورود توپ می‌شدنو یادم نمیره
پاسخ:
آره، احساس غرور و عشق به وطن به آدم می‌ده. :)
فقط اون صحنه‌ای که سه نفر افتاده بودن روی زمین و بیرانوند وسطشون تلاش میکرد توپ رو بگیره؛ و اون لحظه‌ای که خیابانی گفت عربستان ماشالا ۵‌تا ۵ تا خورد:))
یه بازی فوق‌العاده بود که چیزی از برد کم نداشت واقعا:)
پاسخ:
از اون بازیا بود که همیشه با لبخند ازش یاد خواهیم کرد. خدا رو شکر... :)
میثاقی توی پست بعد برد مراکشش هشتگ زده بود گلوهای گرفته دل‌های شاد. :)
بازی دیشب بازی خاطره‌انگیزی بود. ولی همچون شیخنا من بازی رو با صحنه‌ای به خاطر سپردم که اسپانیایی‌ها کرنر رو زدن و درست روی خط دروازه رامین رضاییان و سعید عزت‌الهی خودشون رو روی توپ انداختن. از اونور بیرانوند پرید و توپ و پای رامین رو باهم بغل کرد. اون صحنه خود خود زندگی بود. صحنه‌ای که برای داشتن قدری امید و آرزوی بیشتر بچه‌ها دست به هرکاری می‌زدن.
پاسخ:
چه هشتگ مناسبی. محمد حسین میثاقی خیلی خوبه. :قلب
خود خود خود زندگی! عشق کردم. :)
۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۲۳ خورشید ‌‌‌
لحظه‌ای که گل زدند، تا قبل این‌که بفهمیم مردوده، از قشنگ‌ترین لحظه‌های زندگی‌م بود. 
بعدش نشستم تا آخر بازی گریه کردم. :|
پاسخ:
من که تو همون چند لحظه کلی نعره کشیدم و ده دوازده‌تا مشت زدم به اطراف محل استقرارم. دیوانه شده بودم. :دی
ایراد نداره. حس خوبش مهمه که برامون می‌مونه... :)
۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۰۷ آسـوکـآ آآ
چرا که نه
بچه های ما دیشب ثابت کردم که بخوان، میشه :)
پاسخ:
دمشون گرم. خدا حفظشون کنه. :)
داداشم پاشد رفت نماز بخونه نمازشو که بست گل زدن از ذوق نمازشو شیکوند گل آفساید شد:(
پاسخ:
آقا علت مردود اعلام شدن گلمونو پیدا کردم! خخخ
۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۰۴ گمـــــــشده :)
ایشالا 
خدایی حال داد
پاسخ:
خیییلیییی! :)
عالی بودن هم کیف کردم که رو سفیدمون کردن هم دلم سوخت واسه این همه از جون مایه گذاشتن ولی روی کاغذ برنده نشدن :(
ایشالا که پرتقال! رو ببرن 
صحنه های بیاد ماندنی بازی: دفاع با دل و جون روی خط دروازه، لایی توحید امیری به پیکه ، شادی فوقالعاده ولی چند ثانیه ایی برای گل
پاسخ:
ایشالا پرتقال! رو هم می‌بریم. :)
فکر می‌کنم و امیدوارم که بازی ساده‌تری نسبت به اسپانیا باشه.
عالی بودن هم کیف کردم که رو سفیدمون کردن هم دلم سوخت واسه این همه از جون مایه گذاشتن ولی روی کاغذ برنده نشدن :(
ایشالا که پرتقال! رو ببرن 
صحنه های بیاد ماندنی بازی: دفاع با دل و جون روی خط دروازه، لایی توحید امیری به پیکه ، شادی فوقالعاده ولی چند ثانیه ایی برای گل
پاسخ:
:))

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی