دنیای مسخره‌ی جالبیه!

دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۴۰ ب.ظ

آخرین فصل (فصل ده) فرندز، سیزده چارده سال پیش، یعنی سال ۲۰۰۴ پخش شده. اون موقع هر کدوم از شیش‌تا بازیگر اصلی فرندز به‌ازای هر قسمت، یک میلیون دلار گرفتن. یعنی هیجده قسمت، هیجده میلیون دلار. زیاده نه؟! حالا بعد از چهارده سال، فرندز کماکان داره توی کشورای مختلف دنیا خریداری و پخش می‌شه و هنوز هم یکی از پول‌سازترین سریالا به حساب میاد. یه درصدی از عواید فروش فرندز طبق قرارداد تا همیشه سهم شیش‌تا بازیگر اصلیه. آخرین رقمی که از فروش پارسال به هر کدومشون رسید، بیست میلیون دلار بود. یعنی چهارده سال بعد از آخرین فصل، اونا حتی بیش‌تر از زمانی که داشتن کار می‌کردن ازش درآمد دارن!‌

خلاصه اگر کسی از دوستان قصد داشت فرندز وطنی بسازه، من همین‌جا اعلام آمادگی می‌کنم. بنابراین، با این‌که شخصیتم خیلی به چندلرِ محبوبِ گوگوری مگوری‌م شبیهه، اما حاضرم جویی رو هم براتون بازی کنم... یا حتی فیبی! :دی

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۸
دکتر سین
۲۸ خرداد ۹۷ ، ۲۰:۴۳ گیوم اِوار
منظورتون از مسخره ولی جالب چیه؟ آیا در پی یافتن یک تناقضید؟
پاسخ:
جالبه چون چند نفر چارده سال پیش یه کاری کردن و الان دارن خدا تومن پول در میارن ازش. مسخره‌ست چون ماها ان‌قدر پول نداریم! :دی
راس چرا نه؟ دایناسور به این خوبی :|
پاسخ:
گفتم شاید تو بیشتر از من بخوای نقش راس رو بازی کنی! :| :دی
۲۸ خرداد ۹۷ ، ۲۰:۵۲ هالی هیمنه
جالا که ته و توش رو تا اینجا در آوردید، خبر ندارید به نویسنده و کارگردانش چقدر پول رسیده تا حالا؟ :)
پاسخ:
نه. شما می‌دونین؟
شخصیت محبوبم فیبیِ که خیلی خیلی خنگه:)))آ
پاسخ:
خصوصاً وقتی بدجنس‌بازی درمیاره!‌ :دی
اعتراف می‌کنم تا امروز و این لحظه و این ساعت این سریال رو ندیدم. :|
پاسخ:
چرا خب؟! ببین حتماً! :|
شاید جالب باشه بگم‌ من این فیلم رو ندیدم:| 
پاسخ:
فیلم نیست، سریاله! :دی
منم ندیدم :دی
😁
پاسخ:
به نظرم ارزششو داره براش وقت بذارین. :)
دنیای مسخره ایه بخدا
اون از برزیل
اون از آلمان
اونم از آرژانتین

در دنیا رو باید گل گرفت
حالا فرندز هم هست بله :))
پاسخ:
فکر کنم فرشته‌ی نگهبان جام جهانی یه جایی یه مثبت منفی اشتباه کرده باشه! :دی
۲۸ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۱۸ آسـوکـآ آآ
من ندیدم
تنها سریالهایی که کامل دیدم
لاست و فرار از زندان و بیست و چهار بودن
ولی یه نکته
ما تو ایران اصلا این قانون رو نداریم
یعنی یه فیلم رو تلویزیون ما می خره
و ان بار پخش می کنه
و هیچ کس هیچ دستمزدی نمیگیره
سریال ها هم همینطور
تو اکثر کشورها هر بار هر فیلمی اکران میشه مجدد از عواید فروش بهشون میرسه
خلاصه اینکه اینجا جای بازیگر شدن نیست و باید برید یه جا دیگه :دی
پاسخ:
از این زاویه به قضیه نگاه نکرده بودم! :||
:دی
چه شود فرندز وطنی! D: 
ولی اینجا ایران است همونطور که بقیه هم اشاره کردن یه وقت گول نخورید بعد بهتون پول ندن! 
با اینکه من هو آی مت یور مادر دیدم اول! بعد هرچی سعی کردم نتونستم بیشتر از دو فصل فرندز رو نگا کنم، ولی همون چند فصل هم، نقش اصلی فقط مونیکا D:
پاسخ:
آره. باید پیشنهادمو ببرم هالیوود! :دی
هو آی مت یور مادر؟! اسمش یه جوریه انگار آدم داره حرف چیزدار می‌زنه! :دی :| ندیدمش. ببینم؟ خوبه؟
ببرید، ببرید! ولی یادتون نره پیشنهاد از ما بود ها! 
سهم ما فراموش نشه! D:

ندیدین هنوز؟ وااااااای 
حتما ببینین

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی