درون هر کتابی که دقیق شوید - هر قدر هم بدپرداخت و ناپخته باشد - تک‌جمله‌های زیبا وجود دارد. به عبارت دیگر، از میان هزارن جمله‌ی یک کتاب، می‌توان چندتا رسیده و آب‌دارش را گشت و دست‌چین کرد. تجربه می‌گوید برای انتخاب یک کتاب، گول چنین تک‌جمله‌هایی را نباید خورد...

موافقین ۱۲ مخالفین ۱ ۹۷/۰۳/۲۵
دکتر سین
۲۵ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۳۲ آسـوکـآ آآ
و دقیقا این جمله هارو پشت جلد مینویسن که ترغیب شید بخرید...
پاسخ:
و ما می‌دونیم و باز می‌خریم! :دی
دقیقا و در راستای تیتر و کامنت آسوکا آدمای این مدلیم همون اندک ویژگی مثبت شون رو نشون میدن فقط
پاسخ:
واسه همینه که فکر می‌کنم کسی که خودشو زیادی قبول داره، یه جای کارش اساسی می‌لنگه.
البته باید حواسمون باشه که تو بهترین کتاب ها هم تک جمله های بدپرداخت و ناپخته وجود داره. 
پاسخ:
درسته، اما این جمله‌ای که گفتی، به‌اندازه‌ی جمله‌ی برعکسش آسیب‌زننده و بد نیست. نه؟
همون کامنت سروش:)
پاسخ:
همون جوابم به کامنت سروش... :دی
۲۵ خرداد ۹۷ ، ۲۱:۵۵ کنت مونت کریستو
متاسفانه از روی این تک جمله ها که غالبا پشت جلد کتاب هم نوشته شدن کتابی قضاوت و خریداری میشه
پاسخ:
و عجیبه که چرا با این‌که می‌دونیم، می‌خریم! :دی
۲۵ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۴۱ بهارنارنج :)
واقعا!عجب حرفی!
پاسخ:
:)
۲۷ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۲۸ פـریـر بانو
من سر این جریان جمله‌های زیبا چندبار سرم کلاه رفت و کتاب بی‌خود خریدم! :/
در مورد عنوان... درسته درسته...
برعکسشم هست البته. :)
پاسخ:
چه جالبه که بعضی حقایق اون‌قدر دل آدمو خالی می‌کنه که سریع برای چسبیدن به یه دل‌گرمی می‌خوایم به خودمون اطمینان بدیم که عکسش هم حقیقت داره. آره؛ عکسش هم هست! :)
آدم‎ها همه ماهند. نیمه‌ی تاریکشان را پنهان می‌کنند
پاسخ:
واااو! عجب جمله‌ای! براوو! :)
خب وقتی در حیطه‌ی انسانی و روابط فردی مطرح می‌شه، به شخصه فکر می‌کنم آسیب زننده‌تره.
پاسخ:
از اون‌جایی که نه حرف من و نه حرف تو به‌وضوح گزاره‌های مطلق و صفر و یکی نیست، می‌پذیرم. :)
۲۸ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۱۵ פـریـر بانو
نه ربطی به دل‌گرمی نداره. تک بعدی نگاه کردن به نظرم درست نیست. تو هر قضیه‌ای می‌شه احتمال عکسش رو داد. مگه می‌شه همه مطلقا بد و مطلقا خوب باشن؟ درصدی از خوبی و بدی تو وجود همه هست. و حرف زدن ازش به معنی چسییدن به یه دل‌گرمی نیست. :)
پاسخ:
من اون‌قدر آدم نسبی‌گرایی هستم که ممکنه باورت نشه. فکر نمی‌کنم چیزی که گفتم توش «مطلقاً»ای وجود داشته باشه. به هر حال به نکته‌ی درستی اشاره کردی.

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی