یه ویدئو کلوپ توی شهرک ما هست که تقریباً هر هفته ازش فیلم می‌گیریم. اغلب خود صاحب مغازه و گاهی پدر پیرش هستن. امروز حدود ساعت شیش که رفتم تا قسمت چهارده شهرزاد و ساعت پنج عصر رو بگیرم، از همون «گاهی»ها بود. فلش رو دادم به پدر پیر و گفتم که شهرزادِ ۱۴ و ساعت ۵ عصر رو بریزه. بعد چشمم افتاد به پوستر «آینه بغل». ازش خواستم اونم بریزه...

اومدم خونه، نشستیم شهرزاد و ساعت ۵ عصرو دیدیم. خواستیم بریم سراغ آخرین بخش نمایشی امشب (!) که دیدم «آینه‌های روبه‌رو» رو جای «آینه بغل» ریخته برام! :| :)))))

+ الان دوباره عنوانو بخونی، متوجه مفهومش می‌شی! :دی

+ ساعت ۵ عصر به‌شدت مقوا و مزخرف بود! مستقیم و بدون‌درنگ رفت تو لیست قرمز! :|

+ فیلم خوب معرفی کنین ببینم. :دی

موافقین ۸ مخالفین ۱ ۹۷/۰۳/۰۶
دکتر سین
خخخخ الهی الهی
خدا حفظش کنه براتون :دی
حالا جهت آینه اونقدرام مهم نیست بازم دمش گرم حواسش بوده فیلم درخواستی تون یه آینه ای هم داشته : )))
پاسخ:
خدا برای خونواده‌ش حفظش کنه ایشالا! :دی
سر همین که بغل رو کرده روبه‌رو، عوض یه فیلم شاد، داریم یه فیلم می‌بینیم که کلاً مجموعه‌ی رنج‌کشیده‌ترین زنان ایران دور هم به ایفای نقش می‌پردازن درش! :|
+ انابل -_-
ندیدم و هرگزم نخواهم دید ولی میگن ترسناکه :|
پاسخ:
اسمش آشناست. فکر کنم دیده باشم... :|
فیلم بین نیستم!
پاسخ:
فیلم دیدن که خیلی لذت بزرگیه...
۰۶ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۳۹ آسـوکـآ آآ
من دیشب آینه بغل رو دیدم دکتر
دوباره برید و به پسرشون بگید براتون بریزه
ولی خدایی هنوزم ویدئو کلوپ هست؟ :-D من آخرین فیلمی که از ویدئو کلوپ گرفتم پرپرواز بود اونم وی اچ اس بود:-D
پاسخ:
می‌رم حتماً... :))
عرضه‌ی محصولات فرهنگیه اسمش. لوازم‌التحریر و اسباب‌بازی و قاب گوشیم داره! خخخ منتها چون قدیما فقط ویدئو کلوپ بوده و ما از قدیم، از همون دوره‌ی وی‌اچ‌اس، ازش فیلم کرایه می‌کردیم، تو خونه بهش می‌گیم کلوپ! :دی
پر پرواز کدوم بود؟ اسمش آشناست...
کتاب نمیشه معرفی کنم :))
آدولف.ه رو بخون از امانوئل اشمیت
پاسخ:
صف کتابا الان طولانی شده: چرند پرند، بعدش کافکا در ساحل و بعدش جین ایر. شاید بعد از جین ایر بخونمش! :دی
۰۶ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۴۳ بهارنارنج :)
divergent1

پاسخ:
اوکی! 
۰۶ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۴۴ بهارنارنج :)
چه کامنت خسته ای فرستادم من:|

سلام
پیشنهاد میشود،مناین فیلم را عاشقم
پاسخ:
همون! :دی
علیکم السلام
ممنونم. می‌بینم حتماً. :)
۰۶ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۵۶ آسـوکـآ آآ
میگم
آخه کلوپ به معنی سابق نداریم
شادمهر عقیلی و زیبا بروفه بازی میکردن
این فیلم مثلا خفنترین فیلم ایرانی ای بود که ما اون موقع دیده بودیم. :-D

پاسخ:
آره. به اون شکل قدیمیِ دوست‌داشتنی دیگه وجود نداره...
یه حسی بهم می‌گه دیدمش! :دی
تو عموها یه زمانی فقط ما ویدئو داشتیم. همه میومدن می‌بردن فیلم می‌دیدن. 
کلیماکس اون دوران یه شبی بود که رفتیم خونه باباجی خدا بیامرزم، آرواره و مومیایی رو با کل خاندان دیدیم. یادش به‌خیر! دوتا از عموهام هنوز مجرد بودن... چه زود گذشت! هعی!!
سلام
نحسی ستارگان بخت ما رو حتما ببینید:)
پاسخ:
سلام
ممنونم. می‌بینم. :)
عاقا
+اوپس
الان باز آقاگل از اینورا رد میشه به روح پر فتوحمان رحمت و دو صد درود می فرسته (شایدم برعکسش!)
خلاصه همون آقا
آقا "جین ایر" رو بذارید اول 
خیییلی قشنگ و لذت بخشه
خیلی
پاسخ:
آقاگل هیبت نداره. فقط ظاهرش از دور ترسناکه! :دی
بلندی‌های بادگیر رو که خواهرش نوشته، خونده‌م. ازش خوشم اومد. گفته می‌شه اینم تو همون مایه‌هاست. اگه باشه، آره موافقم. قشنگه. :)
ضمن این‌که چرند پرند و کافکا در ساحل رو هم‌زمان شروع کردم. سه‌تا کتاب هم‌زمان سی‌پی‌یوم نمی‌کشه، می‌سوزه. دیر گفتی! :دی
اصفهان نیستی وگرنه می‌گفتم مخابرات یه سایت داره که داخلش کلی فیلم و سریال هست و میشه رایگان دانلودشون کرد و دید. من لیستش رو دیدم بعضیاشون بد هم نبودن. 
خلاصه همین. :)
فیلم خوب خواستی برو از مسعود بپرس. 
پاسخ:
چندتا از همون بد هم نبودنا رو نام می‌بردی خب. :)
مسعود هم نکته‌ی ظریفی بود. می‌پرسم ازش... :)
+ چه کار کردی بچه‌ها ازت حساب می‌برن؟! :دی
من خیلی فیلم‌باز نیستم حقیقتا ولی یک،دوسال پیش فیلم now you see me ( اکنون مرا میبینی) رو دیدم خیلی خوشم اومد:)
همیشه هم حضرات خانواده رو بخاطر دیدن کارتون مسخره میکردم اون روز کارتون قله‌ی متحرک هابر رو برای برادر زاده‌ام گذاشتم انقدر خوشم اومد که اون رفت و من تا نیم ساعت بعدش نشستم و نگاش کردم:| :))
 همین دیگه کارتون قله‌ی متحرک هابر و زوتوپیا رو هم‌ پیشنهاد میکنم:| 
پاسخ:
نو یو سی می. رفت توی لیست. تشکر. :)
انیمیشن زیاد دیدم. البته خیلیاشو تو سپارش‌نامه نیاوردم. چون بیش‌تر تفننی بوده. زوتوپیا رو دیدم ولی. خوب بود.
قله‌های متحرک هابر رو ندیدم. اینم می‌بینم. ممنون. :)
نگفتم : ))))))))
صاحابش اومد
پاسخ:
:دیِ بزرگ
Wiplash
دوران عاشقی
چیزهایی هست که نمی دانی

پاسخ:
خیلی ممنونم از پیشنهادها.
از دیمن شزل، لالالند رو دیدم. اما خیلی دوستش نداشتم و رفت تو لیست زرد. حالا ویپلش هم شزل ساخته. :دی
دوران عاشقی رو هم دیدم و خیلی بهم مزه نداد. این یکی رفت تو لیست قرمز! چیزهایی هست که نمی‌دانی هم اسمش آشناست. شاید دیده باشم. حضور ذهن ندارم. :دی
البته سلیقه‌ست دیگه. خوب و بد نداره. تفاوت داره. :)
دیر گفتی وگرنه بهت میگفت 5 عصر رو نبینی
پاسخ:
اکّه هی! :|
:))
منم از لالالند خیلی بدم اومد.
فیلم خوب حس میکنم نادر شده.
پاسخ:
فیلم که توی دنیا به‌طرز سرسام‌آوری زیاد تولید می‌شه الان. فقط پیدا کردن ژانر و کارگردانی که آدم خوشش بیاد یه قدری نیاز به جُستن و خسته نشدن داره. :)
من در دو ماه گذشته فیلم های کلاسی فقط دیدم و اگر کلاسیک بین هستید باید بگم مُهر هفتم the seventh seal اثر برگمان رو ببینید.
اگر کلاسیک بین هم نیستید و سه گانه ی befor sunrise befor sunset befor midnight رو ندیدید،پیشنهاد من به شماست.
سینمای جدید رو دوست ندارم اما از mother! 2017 خوشم اومد و یکم هم از این shape of water و فیلم ایرانی پاپ احسان عبدی پور بین تمام فیلم های ایرانی که تو این سه ماه گذشته کلی میگشتم وقت خالی پیدا کنم ببینم تنها فیلمی بود که چنگی به دل میزد! گروه هنر و تجربه اکران شده
از همین کارگردان تیک آف هم اکران گیشه شد که بد نبود.
عصبانی نیستم هم به نظر من اصول فیلمیک قوی ای نداشت اما بازی باران و نوید محمد زاده کل فیلم رو جهت میداد بیشتر مستند سینمایی از مشکلات ایران بود.به قول شما لیس زرد مثلا.
اینکه تو این سه ماه که وقت سر خاروندن نداشتم هم اینا رو دیدم نشون میده چقدر من برای فیلم دیدن به خودم اذیت میکنم:)))
پاسخ:
خیلی خیلی ممنونم بابت معرفی فیلما. اگه عمری باشه همه رو می‌بینم و نظرمو هم خواهم گفت. :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی