یه سؤال بلاگرطور :دی

يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۱۲ ب.ظ

شما خانواده‌هاتون می‌دونن وبلاگ دارین؟

این سؤال رو علی‌الحساب جواب بدین تا بیام بگم چی شده! :دی

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۶
دکتر سین
نه
اره اما راجع به جزئیاتش نه
۱۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۲:۱۷ آرزوهای نجیب (:
بله. 
حتی کانال هم می‌دونند. تازه عضوش هم هستند و من هی معذب می‌شم موقع نوشتن.
خیر :)
نه!
میدونن که من خیلی اهل اینجاهام و هر فضای مجازیی من رو به خودش دیده یا داره میبینه، اما اینکه آره اینجا آدرسش اینه مثلا یا اینجا فلان اکانت واسه اینه نع
نمیدونن.ینی امیدوارم ندونن و آدرسش رو هم نداشته باشن.ینی چه؟اینجام حریم شخصی نداشته باشیم؟:/
خیر! و نخواهند دونست هم. 
۱۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۲:۳۴ نیوشا یعقوبی
بله
خانواده 
دوستان
حتی تنی چند از اساتید دانشگاه :))
آدرسشم خیلیا دارن
فقط مامانم!
بله و حتی گاهی هم موضوع پیشنهاد میکنن برا نوشتن!

نمی‌دونم. شاید بدونن. من بهشون نگفتم به هرحال.
مامان می‌دونه. ولی آدرس نداره. بقیه هم نه!
نمیدونستن تا امسال اما برای رفتن به دورهمی مجبورشدم سربسته یه توضیحی مختصر برای بابام بدم:/
۱۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۳:۳۴ عاشق بارون ...
آره ولی آدرس ندارن! تازه گاهی از بچه‌ها و پست‌هاشون و  چالش‌ها و دورهمی‌ها براشون تعریفم می‌کنم! :دی
بله
می‌خوندن و کامنت هم می‌ذاشتن یه زمانی
دوتا خواهرهام‌ میدونن اما هیچ‌ کدوم ادرس ندارن،البته نخواهند هم داشت:)
بله. 
یه تعدادی از اعضای خانواده ادرس رو دارن !
درموردش حرف زدم ولی هیچوقت واکنشی نشون ندادن و پیگیر نبودن
۱۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۰:۱۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
 قرار نبود بدونن! البته مخفی کاری هم نبود! خواهرم خودش فهمید. خودش هم گفت: نمی خونم هااا خیالت تخت. هر چی دوست داری بنویس!
D:
بله ولی آدرسش رو ندارن!(:
گاهی خودم یه چیزایی رو براشون میخونم
منم که عیان بود. پس چه حاجت به بیانم :)
به بعضی ها گفتم، ولی براشون مهم نبوده. آدرس هم ندارن. تنها کسی که کنجکاوه دخترمه،  وقتی صفحه وبلاگی رو تو گوشیم باز می بینه، میگه این وبلاگ توئه؟ :)
بله
لینکش رو تو صفحه‌ی اینستام هم گذاشتم؛ ولی نمی‌خونن.
۱۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۹:۲۳ مصطفی فتاحی اردکانی
خانمم و خواهرم حتما دارن و میخونن
نه
خواهر کوچکم اون موقع که از لپ تاپ من استفاده میکرد در نتیجه سهل انگاری من به وبلاگ دسترسی پیدا کرده بود،کامنت هم میداد:/
بعد من یه مدت ننوشتم اونم از سرش پرید فکر کنم:/
یعنی امیدوارم از سرش پریده باشه!
امنیت نداریم آقا!
مادرم می‌دونن و خودم بعضی پست‌هامو می‌خونم براشون. 
به باقی افراد نمی‌گم چون بعدش آدم می‌ره تو منگنه. یکی دوبار چنین خریتی کردم و اصلاً نمی‌تونستم بنویسم دیگه.
خیرررررررر :)
بیاین بگین جریان چیه دیگه :|
پاسخ:
چشم! :)
منم بابام میدونه یه چیزایی مینویسم ولی از جزئیاتش خبر نداره. خواهرمم یه چیزایی میدونه. همون شما در نظر بگیرید نمیدونن. 
نه

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی