قرآن بخوانیم...

چهارشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۳۹ ق.ظ

تولد امام زمان مبارک! :)

با نیت تعجیل در فرج، ادامه‌ی ختم قرآن از بخش ۱۵۰:

.::   بخش‌های ۱۴۱ تا ۱۶۰   ::.

.:: بخش‌های ۱۶۱ تا ۱۸۰ ::.


مجدداً ۱۴۹ آرزوهای نجیب | ۱۵۰ دکتر سین | ۱۵۱ شباهنگ | ۱۵۲ کنت مونت کریستو و یه نفر دیگه! :دی | ۱۵۳-۱۵۴ هیچ نویس | ۱۵۵ حنا | ۱۵۶ فرشته | ۱۵۷ محبوبه شب | ...


+ اگر با ختم قرآن توی این وبلاگ آشنا نیستین، اینجا رو مطالعه بفرمایین.

قرآن کریم و تفسیر المیزان

+ التماس دعا
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۲
دکتر سین
۱۵۱ رو من می‌خونم :)
پاسخ:
ممنون و التماس دعا. :)
۱۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۰:۱۴ آرزوهای نجیب (:
من ۱۴۹ رو می خونم (:

گیر دادم به ۱۴۹ ها. سری پیش همین رو خوندم:D
پاسخ:
باشه! ^_^
خیلی هم عالی. :دی
۱۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۰:۴۹ کنت مونت کریستو
152هم برای من
پاسخ:
باشد. دعا بفرمایید. :)
۱۵۳,۱۵۴ 
پاسخ:
بسیار خب. التماس دعا. :)
به امید ظهورش
عید مبارکی :)

منم 155.
پاسخ:
ایشالا.
عید شمام مبارک. :)
التماس دعا. :)
سلام
۱۵۶ هم برای من.

پاسخ:
سلام. بسیار خب. التماس دعا. :)
سلام
۱۵۷ با من
التماس دعا

پاسخ:
سلام. ممنونم و التماس دعا. :)
سلام قبول باشه بخش های 161 تا 180 رو من می خونم
پاسخ:
سلام. قبول حق. :)
باشه. ممنونم. التماس دعا. :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی