مناجات

دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۴۸ ق.ظ

من هلویی رسیده‌ام. بیخم طاقت ندارد مرا بیش‌تر از این روی شاخه نگاه دارد. خدایا! حداقل کاری کن زیر درخت، بالش باشد... خواهشاً!

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۰
دکتر سین
:))))))))))))))
خدایا کمپوتش کن بخوریم
پاسخ:
هلویی تنها بر شاخه‌ای لرزان
بادی شدید و جان‌کاه وزان
ریشه‌های بیرون ز خاک و برگ‌هایی افتان و خیزان
جماعتی کمپوتِ هلوخور پای درخت، بر هلوی بیچاره نگران
یه دونه بالشم که نذاشی اون پایین
خدایا مرسی واقعاً!
:|
:)))جناب دچار
کمپوت گلابی خوبه:دی سیب هم 
پاسخ:
منم کمپوت گلابی و سیب دوست دارم.
ولی... یه نکته: در جریان هستین که میوه که از شاخه میوفته تبدیل به کمپوت نمی‌شه؟!! :|
:)
من بودم اول دعا می‌ردم زودتر دستی بیاد منو بچینه تا کلاغا حسابم رو نرسیدن.
پاسخ:
معلومه خوب دل ندادی به مناجات! توی اون واژه‌ی «حداقل» چهار صفحه و شیش خط دعا مستتره؛ که این مورد هم در صدر اون دعاهاست! :دی
خخخخخ 
کامنت جناب دچار
پاسخ:
موش تناول کنه ایشونو به حق همین روزای عزیز! :دی
گویا اون کامنته متحولتون کرده پست عرفانی می‌ذارید :دی

خدایا و جنات تجری من تحتها الانهار هم بود عیب نداره. 
پاسخ:
اگه اون کامنته تأثیرگذار بود باید پست اجتماعی می‌ذاشتم، نه عرفانی! :دی

آره، اینم خوبه. اون‌وقت به‌جای این‌که بر روی خاک از هم بگسلم، می‌تونم محیط اطرافم رو تا محدوده‌ای مشخص تبدیل به رانی هلو کنم! رانیِ سیالِ هلو!! :))
جمله اول چنان دهن آدمو آب میندازه که کلا از فاز مناجات میاد بیرون! :)
پاسخ:
یه دونه استیکرِ «وی» هست با مضمون «من دیگر صحبتی ندارم» که حقیقتاً فیت این کامنت و این موقعیته! :دی
 پست بانمک وخوشمزه ای بود مرسی
پاسخ:
نوش جان. :)
مثلا بیفتین رو سر یه نفر،  سالم بمونید بعد یه قانون جدید کشف کنه! قانونش بره تو کتابا دانش آموزا هی نفرینش کنن ولی هیچ کی ندونه همه چی از یه دعا شروع شد (((((((((: 
پاسخ:
خخخخخ
چه دیدگاه لطیفی! :دی
من هلویی رسیده ام؟ :))))))))) خدایا زبانم را نگاه دار تا نگوید آنچه را که نشاید :))
پاسخ:
ذهن منحرف اینجا خودشو نشون می‌ده‌ها! :دی

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی