قرآن بخوانیم...

شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۴۷ ق.ظ

با تبریک عید سعید مبعث پیامبر رحمت (ص)، ادامه می‌دیم ختم قرآنو از بخش ۱۴۱:

.::   بخش‌های ۱۴۱ تا ۱۶۰   ::.


۱۴۱ دکتر سین | ۱۴۲ شباهنگ | ۱۴۳ آقاگل | ۱۴۴ رامین | ۱۴۵ فرشته ... | ۱۴۶ ترنم | ۱۴۷ سارا ارت | ۱۴۸ حنا :) | ۱۴۹ آرزوهای نجیب :) | ...


+ اگر با ختم قرآن توی این وبلاگ آشنا نیستین، اینجا رو مطالعه بفرمایین.

قرآن کریم و تفسیر المیزان

+ التماس دعا
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۵
دکتر سین
142 رو من می‌خونم :)
پاسخ:
سپاس فراوان و التماس دعا. :)
منم اعلام حضورم رو اعلام می‌کنم. :)
پاسخ:
فدای شما. ۱۴۳ رو لطف بفرمایید. دعا فراموش نشه. :)
منم هستم :)
پاسخ:
شما ۱۴۴ رو بخون. ممنونم. التماس دعا. :)
سلام
۱۴۵ رو هم‌ من میخونم.
پاسخ:
سلام. تشکر. التماس دعا. :)
سلام بخش ۱۴۶ من میخونم. التماس دعا...
پاسخ:
سلام. ممنون. محتاجیم به دعا. :)
سلام.خدا خیرتون بده . منم هستم . 147
پاسخ:
سلام. تشکر. التماس دعا. :)
دوستان قبول باشه. مارو هم دعا کنید.
پاسخ:
سلامت باشین. به نمایندگی، التماس دعای متقابل. :)
با اجازه منم 148.
پاسخ:
ممنونم. :)
التماس دعا. :)
۲۹ فروردين ۹۷ ، ۱۹:۱۴ آرزوهای نجیب (:
سلام. 
اگر کسی ۱۴۹ رو نخونده، من برش دارم.

فقط تا کی باید خونده بشه؟
پاسخ:
سلام. نه، کسی ۱۴۹ رو نخونده. ممنونم. :)
تا هر وقت که تونستین. عجله‌ای نیست. ولی حجمش اون‌قدرا زیاد نیست. چند دقیقه‌ای تموم می‌شه. :)
التماس دعا. :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی