Gorogoa

پنجشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۰۲ ق.ظ

همیشه کسایی که به‌جای پیروی از قواعد دیگران، قواعد خودشون رو ایجاد می‌کنن؛ تعریف جدیدی از جذابیت ارائه می‌دن. دارم در مورد بازی خوش‌ساخت، زیبا و در عین حال نه‌چندان سنگینِ Gorogoa صحبت می‌کنم. یه پازل، که احتمالاً شبیه پازلای دیگه‌ای که تا حالا دیدین نیست.

شاید اولش که شروع به بازی کنین، همه چیز براتون عجیب باشه. اما همین که قواعد بازی دستتون بیاد، پرت می‌شین توی دنیاهای موازی و رمزآلودی که پیشروی توشون به میزان هوش شما بستگی داره.

اگر به پازل علاقه دارین، Gorogoa یکی از بهترین انتخابای ممکن برای شماست. به امتحانش می‌ارزه. :)

 

دریافت تریلر

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۳
دکتر سین
بریم ببینیم چیه ^_^
پاسخ:
فکر کنم خوشت بیاد. :)
بازی جالبی به نظر می‌رسه

فیلتره؟
باز نشد برای من
نوشته:
www.youtube-nocookie.com’s server IP address could not be found.
پاسخ:
من که خیلی باهاش حال کردم. :)

اگه منظورت لینک سایت رسمی بازیه، خیر فیلتر نیست؛ و اگر منظور ویدئوی آخر پسته، اونم خیر فیلتر نیست. از صندوق بیان آپلودش کردم.
تریلر (فارسیش چی میشه؟ نمی‌دونن. باید نگاه کنم) رو با لینک شما دانلود کردم، ولی از سایتش نتونستم بارگیری! کنم.

+ فرهنگستان زبان و ادب فارسی معادل پیش‌پرده رو تصویب کرده براش :)
پیش‌پرده
پیش‌پرده
پیش‌پرده
تکرار می‌کند تا یاد بگیرد
پیش‌پرده
عی خِدااا
پاسخ:
پیش‌پرده‌ی این بازی در وبگاه آپارات نیز یافتنی است. خود بازی را نیز از بازی‌فروشی‌های پرآوازه می‌توانید بخرید. :)))
+ امیدوارم فرهنگستان زبان و ادب فارسی پاسخ من را به این دیدگاه شما بپسندد! (قربة الی الحداد!!) :دی

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی