قرآن بخونیم اول سالی دور هم :)

سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۳۳ ب.ظ

توی این ساعات و لحظات چه کاری بهتر از قرآن خوندن؟ ^_^

چند بخش از جدول ۱۰۱ تا ۱۲۰ باقی مونده که این پایین با علامت سؤال (؟) مشخص کردم و بعدش می‌ریم سراغ جدول بخش‌های ۱۲۱ تا ۱۴۰


۱۱۱ دکتر سین | ۱۱۵-۱۱۶ حنا :) | ۱۱۷ محبوبه شب | ۱۱۸-۱۱۹ فرشته ... | ۱۲۰ (قبلاً خونده شده) | ۱۲۱-۱۲۲ شباهنگ | ۱۲۳-۱۲۴ دکتر سین | ۱۲۵-۱۲۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا) | ۱۲۷-۱۲۸ آقای دیوار نویس | ۱۲۹ ؟ | ... | ۱۳۸-۱۳۹ کنت مونت کریستو


+ اگر با ختم قرآن توی این وبلاگ آشنا نیستین، اینجا رو مطالعه بفرمایین.

قرآن کریم و تفسیر المیزان

+ التماس دعا
+ عرض تسلیت به‌خاطر شهادت امام هادی...
+ عرض تبریک به‌خاطر سال نو. ایشالا سالی پر از شادی و موفقیت و تندرستی در انتظارتون باشه... :)
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۹
دکتر سین
۱۱۵ و ۱۱۶ روهم من می‌خونم به امید خدا.
پاسخ:
ممنونم. التماس دعا. :)
سلام.
سال نو مبارک : )
۱۱۷ با من.
التماس دعا
پاسخ:
سلام.
ایشالا سال خوبی باشه برای همه. :)
تشکر. محتاجیم به دعا. :)
سلام
عیدتون مبارک
۱۱۸ و ۱۱۹ هم‌ برای من:)
پاسخ:
سلام. سال نو به شما و خونواده‌ی محترمتون هم مبارک. :)
تشکر و التماس دعا. :)
121 و 122 رو من می‌خونم :)
پاسخ:
سپاس! :)
دعا فراموش نشه. :)
۰۱ فروردين ۹۷ ، ۰۹:۴۴ کنت مونت کریستو
سوره روم یعنی ۱۳۸_۱۳۹ با من.
موفق باشید ،سال نوی شما مبارک.
پاسخ:
باشه. متشکرم. :)
سلامت باشی. همچنین. :)

۰۱ فروردين ۹۷ ، ۱۱:۴۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
125 و 126.
سال جدید پر از خیر و برکت باشه براتون.
پاسخ:
برای شما هم. :)
۰۱ فروردين ۹۷ ، ۱۴:۳۳ آقای دیوار نویس
127 
128

سال خوبی داشته باشین :)
پاسخ:
منم براتون آرزوی سال خوبی دارم. :)
۱۲۹ و ۱۳۰ و... تا ۱۳۷ رو من می‌خونم
ینی در واقع از اونجایی که دیوارنویس تموم کرده و کنت مونت کریستور شروع کرده
پاسخ:
خیلی خیلی متشکرم. :)
التماس دعا. :)
در واقع من و مامانم با همکاری هم می‌خونیم و تنهایی نمی‌خونم :دی
پاسخ:
از ایشون هم متشکرم. :)
بگید حتماً دعا کنن. دعای مادرا گیراست. :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی