دیروز مامان و بابا رفتن بیرون با هم و مامان گوشی‌ش رو جا گذاشت. زن‌عمو «ر» زنگ زد به مامانم، من برداشتم گفتم مامان رفته بیرون گوشی‌شو نبرده. با یه حال مغلوب و صدای گرفته‌ای گفت اومد بگو بهم زنگ بزنه. با این‌که نگران شده بودم اما هیچی نپرسیدم و گفتم: «چشم. می‌گم تماس بگیرن باهاتون.»

مامان اینا که اومدن قضیه رو گفتم بهشون. مامان زنگ زد به زن‌عمو «ر». وقتی قطع کرد گفت: برادر زن‌عموم فوت کرده. خیلی ناراحت شدم. با خودم گفتم می‌مردی یه کلوم ازش بپرسی چی شده و بعدش هم‌دردی کنی؟

مامان و بابا ظهر رفتن مسجد و باز مامان گوشی‌شو نبرد! :| دوباره زن‌عمو «ر» زنگ زد و دوباره گفتم مامان گوشی‌شو جا گذاشته!! ولی باز هم دریغ از یه کلمه هم‌دردی و تسلیت! و قطع کردم!!!

اعصابم از خودم به‌هم ریخته بود. مدام به خودم می‌گفتم: «خب جونت بالا بیاد! بگو تسلیت می‌گم. غم آخرتون باشه. هر چی خاک اون مرحومه بقای عمر شما باشه. چرا لال می‌شی خب تو این شرایط؟!» -_-

مامان و بابا برگشتن. ولی تا شب دیگه حرفی راجع‌به داداش زن‌عمو زده نشد. شب نمی‌دونم چی شد که بحث به اینجا رسید که از مامان پرسیدم کدوم داداش زن‌عمو «ر» فوت کرده؟ تو خونه بوده یا بیمارستان؟ پیر بوده یا جوون؟ (در این حد اطلاعاتم از فامیل بالاست!) مامان خندید گفت: «داداش زن‌عمو «ر» نبوده که! داداش زن‌عمو «الف» بوده!»

و من با خودم فکر کردم که خدا رو شکر که هیچی نگفتم واقعاً! چه سوتی عظیمی از بیخ گوشم گذشته!! :دی

+ شادی همه‌ی اموات، من حیث المجموع، الفااااتحه!

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۸
دکتر سین
۲۸ اسفند ۹۶ ، ۰۹:۴۳ کنت مونت کریستو
تسلیت گفتن خیلی سخته.
پاسخ:
خیلی... -_-
من روابط عمومیم خوبه تقریبا، اما تو بخش تبریک و تسلیت گفتن به اونایی که خیلی ازم بزرگترن کلا مشکل دارم، اصلا یه احساسی بهم میگه: بچه به تو چه؟:))
خدا رحمتشون‌ کنه.
پاسخ:
می‌فهمم کاملاً. :دی
خدا رفتگان شما رم بیامرزه. :)
۲۸ اسفند ۹۶ ، ۱۱:۲۸ بهارنارنج :)
منم گاهی دیر زبونم باز میشه:|
پاسخ:
هشتگ حس مشترک. :دی
فاتحه رو می‌خونیم ولی انصافاً خیلی سوتی ظریفی از سرت رفع شده :))
پاسخ:
آره انصافاً. :دی
خدا بیامرزه رفتگانت رو. :)
تا باشه از این سوتی ها (که البته رد شد ...!!!)
پاسخ:
:دی

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی