قرار بود بیست و سوم آخرین جلسه‌ی قبل از عید رو تشکیل بدیم. ولی چون می‌دونستم احتمالاً بیست و سوم وقتی بیام، باید به دیوار و پروژکتور و تخته‌پاک‌کن و قوزک پام درس بدم، گفتم جای چهارشنبه این هفته، شنبه بیاین. با این حال بازم یک‌سوم کلاس نیومدن! واقعاً بیست و سه چار روز تعطیلی رو می‌خواین چه کار؟! -_-

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۹
دکتر سین
خدایی تعطیلات عیدمون خیلی زیاده :/
یعنی خیلیااااا ://
پاسخ:
والا!! اون از تابستون، اینم از عید! :|
۱۹ اسفند ۹۶ ، ۱۹:۲۳ بهارنارنج :)
بیایم کلاس که چه؟:دی
پاسخ:
:دی
تعطیلات قبل از عید شادی آفرین است بسی
( از طرف جمعی از تعطیل کنندگان کلاسجات)
پاسخ:
شادی یه ذره، دو ذره! :|
شما دانش‌آموز نبودید؟ دانشجو نبودید؟ یعنی باور کنم اون موقع از تعطیلات خوشحال نمی‌شدید؟:)) 
ما یه معلمی داشتیم دم عیدی میگفت بچه ها ماها که نمی تونیم تعطیل کنیم ولی شما میتونید، اگه میخواید تعطیل کنید تا ما هم بریم به خونه تکونیمون برسیم:))
پاسخ:
اگه بگم خوشحال نمی‌شدم که دروغ گفتم. اما شما هم قبول کنین این حجم تعطیلات آسیب‌زننده‌‌ست. احساس مسئولیت در قبال جامعه و آیندگان چی می‌شه پس؟! :دی
۲۰ اسفند ۹۶ ، ۰۸:۴۸ هولدن کالفیلد
خدایی من سالهاست نمیتوتم تحمل کنم :| عید رو کنن یه هفته تعطیل تقویمی بریم به کار و زندگیمون برسیم :|
پاسخ:
می‌فهمم حستو. خیلی موافقم با این حرف. دست من بود عید رو پنج روز تعطیل می‌کردم، تابستون رو دو سه هفته.
همه لذت دوران دانشجویی به همین پیچوندناشه! D:
پاسخ:
:دی :پی
آیندگان خودشون یه فکری برای خودشون بکنن، نمیشه که همه‌ی مسئولیت زندگی آیندگان به دوش ما باشه:))
پاسخ:
مادر نمونه‌ای خواهید شد! :دی
ما مدرسه هم که می رفتیم از 15 دنبال تعطیل کردن مدرسه بودیم :)
اینجا که منم ملت هنوز دارن میان کلاس. مسئول سلف امروز می گفت شما پنجشنبه هم میاین؟ گفتم دست من بود که سه روز بود رفته بودم. من اصلا دانشجو نیستم به پیر به پیغمبر دانشجو نیستم :|
پاسخ:
و معمولاً هم توی هر کلاسی یه عده بودن که به معنای واقعی کلمه، گند می‌زدن در نقشه‌های تعطیل کردن مدرسه! :| خخخ
درست می‌شه... :)
بدون شک:)))
پاسخ:
:دی
عاغا خب بعضیام مث من خونشون یه شهر دیگست... نیازه برگردن به شهر خودشون، خرید عید دارن، خونه تکونی دارن :/
تا روز آخر که نمیشه هی درس بدین و جزوه بدین :|
پاسخ:
آخ اگه دانشجوی من بودی! :دی
خدا را هزاران بار شکر دکتر... واقعا هزاران بار شکر که دانشجوت نیستم :دی
پاسخ:
از دست شما جوونا. :دی
سلام و آخر سالتون خوب ان شاءالله :)
آقاااا .... اینطوری که شما گفتید « اگه دانشجوی من بودی »،، یعنی الان شما همچنان کلاس دارید ؟؟ یعنی دانشجوهای طفلکی جرات میکنن تعطیل کنن :-d ;-) 
یادمه اول دبیرستان نزدیک عید با بچه های کلاس هماهنگ کردیم که از یه روزی بن بعد نیایم،، به لطف چند‌ نفری که زدن زیر قرار، مدیر و معاون با تک تک خانواده ها تماس گرفتن و ... هیوی دیگه بعدِ کلی توبیخ از طرف خانواده دست از پا درازتر برگشتیم سراغ درس و مدرسه :/ :))
پاسخ:
سلام. ممنونم. همچنین. :)
نه. یک‌شنبه آخریش بود.
این تجربه رو همه‌مون داشتیم انگار! :دی
ای باباااا ... چقدر غلط تایپی !!! اونم پیش استاد ... !
اصلا من خودم برم تو افق محو شم قبل اینکه شما از کلاس بیرونم کنید :-d


پاسخ:
:دی
به به ... پس تعطیلات شما هم شروع شده. خوش بگذره :-) 
بله، دقیقا ... راستش من از اونجایی که پدرم فرهنگی بودن و خیلی رو این ماجرا حساس،، خیلی آدم ترسویی بودم برای اجرای این نقشه ها، اما خدایی اگه قرار میذاشتیم، همه حرف و حدیث خونه رو به جون میخریدم تا نرم سر کلاس ... حالا قیافه منو تصور کنید وقتی میفهمیدم آخرش چند تایی رفتن...  :(  ;-) 
پاسخ:
ممنونم. به شما هم. :)
کلاً ما ایرانیا تیم‌ورکمون مشکل داره! خخخ
۲۴ اسفند ۹۶ ، ۰۱:۲۷ نیمه سیب سقراطی
چون تعطیلات قبل از عید خیلی بهتر از خود عیده , اصلا عید عذابه رسما :/
پاسخ:
حرف حساب جواب نداره...
۲۵ اسفند ۹۶ ، ۱۱:۰۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
این تعطیلی زودهنگام قبل از عیدِ خارج از تقویم از کجا سرریز شد تو زندگیمون!؟ ما دانشجویان محترم رو اساتید محترم به زور فهموندند که بشینید خونه جان عزیزتون، دیگه تشریف نیارید!
پاسخ:
خیلی راه باید بریم تا به حد استاندارد و درستش برسیم، خیلی... -_-

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی