قرآن بخونیم...

سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۳۵ ق.ظ

سلام. تسلیت می‌گم...

ادامه‌ی ختم قرآن از بخش صد و دو:


۱۰۲-۱۰۵ دکتر سین |۱۰۶-۱۰۷ آرزو | ۱۰۸-۱۱۰ کنت مونت کریستو | ۱۱۱ ... | ۱۱۲-۱۱۴ فرشته  | ۱۱۵ ... | ۱۲۰ ناشناس


+ اگر با ختم قرآن توی این وبلاگ آشنا نیستین، اینجا رو مطالعه بفرمایین.

قرآن کریم و تفسیر المیزان

+ التماس دعا...
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۱
دکتر سین
ممنون، خودم هم ختم قرآن دارم البته به صورتی دیگر و در دنیای واقعی نه به صورت مجازی.
خیلی حرکت قشنگی هستش، موفق باشید
پاسخ:
خدا قبول کنه. ما رم دعا کنین. :)
سلام با وجود اینکه درست متوجه نشدم اما بخش ۱۱۲،۱۱۳،۱۱۴ رو بر میدارم که فکر کنم آیات ۳۶ تا ۱۱۲ سوره‌ی انبیا و ۱ تا ۲۳ سوره‌ی حج باشه. درسته؟
یاعلی
پاسخ:
سلام. درست متوجه شدین. بخش‌های ۱۱۲ تا ۱۱۴ برای شما ثبت شد.
توضیحات کامل در مورد ختم قرآن، اینجا هست. اما توضیح کوتاهش می‌شه این که ما قرآن رو به دویست قسمت تقریباً مساوی تقسیم کردیم و به‌تدریج با هم می‌خونیم.
التماس دعا. :)
۰۱ اسفند ۹۶ ، ۱۱:۴۳ کنت مونت کریستو
108_109_110برای من.میشه کل سوره ی طه.
پاسخ:
ممنون و التماس دعا. :)
سلام. 120 هم برای من. تشکر
پاسخ:
سلام. ثبت شد. التماس دعا. :)
سلام
۱۰۶ و ۱۰۷ با من
پاسخ:
سلام. باشه. ممنون. التماس دعا. :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی