یادش به‌خیر...

شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۵۷ ق.ظ

با این جملات شروع شد:

Meet Sandy and Sue.

This is Sue's class.

Her teacher's Mr. Crips(?)...

و هنوزم برام تموم نشده...

کلیک  *  کلیک  *  کلیک  *  کلیک

+ کیا فهمیدن چی گفتم الان؟!! :دی

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۷
دکتر سین
لوک
لسن
اند لرن :دی

من نوار کاستاشو دارم هنوز
پاسخ:
لسن نه؛ لیسن! :دی
خوش به حالت. کاش منم نگهشون داشته بودم.
۰۷ بهمن ۹۶ ، ۱۱:۳۵ نیمه سیب سقراطی
من من من :)) 
یادش به خیر ...یادش به خیر ... یادش به خیر ...

Meet Sandy and Sue
This is Sue’s class
Her teacher’s Mr. Chrisp
“?Which is your pen, Sue”
“The red pen, sir”
“Here you are, Sue”
“Thank you, sir”

پاسخ:
حس خیلی خوبی همراه این کتابا بود. به معنای واقعی کلمه، «روح» داشت، زنده بود، دوست‌داشتنی بود... ^_^
چه خوب یادته متنشو. :)
۰۷ بهمن ۹۶ ، ۱۲:۴۴ بهارنارنج :)
ازما یچی دیگه بود
شعر گونه
sue is a little girl look at sue
Jack is a little boy lookat Jack
little girl little girl look at sue little boy little boy look at Jack

یه دختر پسر بودن با یه سگ:))

پاسخ:
سندی داداش سو بود. جک یحتمل دوستشه! سندی در جریانه؟! :دی
همه اینا نشونه پیرشدنه‌ها دکتر :)
پیر شدیم رفت. هیشکی هم بهمون نگفت بابابزرگ.
پاسخ:
آره. مال شونزده هیفده سال پیشه! چه زود گذشت...
برای ماها تصویراش فرق میکرد 
فک کنم شعراشم ولی سو و جک همونا بودن فک کنم چهار تا بچه بودن دوتا دختر دو تا پسر ..یادش بخیر:)

پاسخ:
این کتابی که ماها داشتیم نظم نبود. نثر بود! :دی
خیلی خاطره‌انگیزه. :)
ای بابا پیر شدیم رفت که آقاجان پس :|
پاسخ:
شک داشتی مگه تا الان؟! :دی
:|

واقعا یادش بخیر مثل برق و باد گذشت 

Silly Billy can't touch his toes😉

پاسخ:
ای روزگار...
+ از نوشتن این پست کلی گذشته بود. با این کامنتتون دوباره حال خوب اون سالا و اون کتابا رو بهم چشوندین. مرسی. :))

This old man, he played one,
He played knick-knack on my thumb;
With a knick-knack paddywhack,
Give a dog a bone,
This old man came rolling home.

پاسخ:
عه، این!
چه حس خوبی داشت اون کتابا...

دوستان کاستاشونو هرکی داره من خریدارم

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی