قرآن بخوانیم

پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۱۰ ب.ظ

به امید خدا، ادامه‌ی ختم مشترک قرآن از بخش هشتاد و دو به بعد:

۸۲ دکتر سین | ۸۳-۸۴ محبوبه شب | ۸۵ آقای دیوارنویس | ۸۶-۸۸ شباهنگ | ۸۹ ترنم


+ اگر با ختم قرآن توی این وبلاگ آشنا نیستین، اینجا رو مطالعه بفرمایین.

قرآن کریم و تفسیر المیزان

+ التماس دعا...
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۱
دکتر سین
۲۱ دی ۹۶ ، ۱۲:۱۴ محبوبه شب
خدا خیرتون بده : )
روزانه ست یا هفتگیه؟
دو بخش بعدی شما با من.
۸۴، ۸۵
پاسخ:
همچنین شما رو. :)
فرق نداره. هر وقت حوصله و وقت داشتین بخونین.
۲۱ دی ۹۶ ، ۱۳:۵۶ آقای دیوار نویس
بعدی برای من
خدا خیرتون بده
پاسخ:
ثبت شد. التماس دعا. :)
۲۲ دی ۹۶ ، ۰۸:۰۱ ♫ شباهنگ
۸۶
۸۷
۸۸
با من :)
پاسخ:
با تو :)
دعامون کن. :)
سلام دکتر سین خوش برگشتید
بخش۸۹
یه مدت بود میخواستم بگم قران بخوانیم اما گفتم صبر کنم تا خودتون بگید. ممنون 
پاسخ:
سلام. ممنونم.
ثبت شد. التماس دعا. :)
شما هر موقع که مایل بودین می‌تونین توی منوی ختم قرآن کامنت بذارین و ختم قرآن رو پیش ببرین.
خدا قبول کنه
پاسخ:
ممنونم. :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی