هزار کار نکرده!

چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۵ ق.ظ
در همین لحظه که در خدمتتون هستم، کوهی از کارای نکرده دارم. از کارای درسی و دانشگاهی بگییییر، تا کلی کتاب نصفه نصفه و فیلم ندیده و اموراتی در باقی کتگوری‌ها! اما دریغ از (انگشت اشاره و شستتون رو بذارید روی هم) این‌قدر اراده و همت. تو دفتر روزانه‌نویسیم پر شده از جملات این مدلی: من انگیزه ندارم. من اراده ندارم. من همتم نمیاد! و قسمت لج‌درآر قضیه هم اینجاست که می‌دونی اگه بشینی مثل بچه‌ی آدم برنامه‌ریزی کنی، به همه‌ی کارات می‌رسی. اما... هوووفففف! چی بگم؟!
چند روز پیش توی اینترنت یه مطلب خوندم با عنوان «فکرزدگی». فکر کنم منم بهش دچار شدم. بس که هی فکر می‌کنم و فکر می‌کنم و فکر می‌کنم. احساس می‌کنم یه چیز اساسی باید توی زندگیم تغییر کنه. اما چی، نمی‌دونم!
مواقعی که برای یه کار ددلاین وجود داره، نزدیک شدن به اون ددلاین، بازدهی منو چندین برابر می‌کنه. اما وقتایی که به‌جای دیگران، به خودم قول انجام کاری رو تا موعد مقرری می‌دم؛ معمولاً نمی‌شه، جواب نمی‌ده.
مـــــشـــــکــــــل کـــــجــــــاســــــت؟! -_-
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۹
دکتر سین
یعنی یه وقتایی هست که هر چی به در و دیوار میزنی نمیتونی منظورت رو به کسی بفهمونی، حتی خودت هم به خودت و حال خودت شک میکنی...
اینجور وقتا آی میچسبه یکی از گرد راه برسه و حرف دلت رو اونطور که میخوای بزنه... یه جوری که بگی آهااا...خودشه، همینه.
( الان حکایت پست شماست و حرف دل من )

+ شما که‌ همت تون بلنده . ان شاءالله این مورد رو هم حلش میکنید و فقط خیر و برکت براتون رقم میخوره.
+ با قسمت آخر حرفتون شدیدا موافقم ... کاش میشد آدم با خودشم موقع قول دادن رودروایستی داشت، شاید زودتر به نتیجه می رسید :-\
پاسخ:
حس اذیت‌کننده‌ایه...
+ همت من از بیرون، بلند به نظر میاد فقط! :دی در هر صورت، ممنونم. ایشالا پیشامدای زندگی شمام پر از خیر و برکت باشه.
+ کاش!
خب بیا و به خوانندگان وبلاگت قول بده انجامشون می‌دی :دی
قول بده تا فردا دو تاشو انجام میدی دکتر
دو تای دیگر هم تا آخر مهر تموم کن
قول بده دیگه
پاسخ:
خب شماها از کجا می‌خواین بفهمین انجام شده یا نه؟! :دی
باید زور بالا سرم باشه حتماً!! با قول درست نمی‌شه! :/
واقعا گیر کارمون کجاس؟
پاسخ:
فهمیدین به ما هم بگین... :دی
اوهوم یه چیزی باید تغییر کنه
پاسخ:
کاش می‌دونستم چی...
۲۴ مهر ۹۶ ، ۰۱:۰۱ شاتوت (Lilac)
شاید اشکال کار همون قسمتی باشه که دائما مینویسید من انگیزه ندارم و ... چون این خودش خود به خود یه انرژی منفی میفرسته برای انجام نشدنش ...

پاسخ:
آره شاید...
۲۴ مهر ۹۶ ، ۱۰:۴۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
نسبت به خودتون خوش قول باشید!
به این فکر کنید که این عمر رو به اتمامه!
پاسخ:
چی بگم؟! :|
۲۵ مهر ۹۶ ، ۱۳:۱۴ بانوچـ ـه
دقیقا تو همین وضعیتم...
خواهرم میگه: هر وقت لم میدی یه گوشه و هیچ کاری نمیکنی می فهمم که خیلی کار انجام نشده داری...

دقت که میبینم به خودم می بینم واقعا راست میگه :دی
پاسخ:
خواهر گرامی صرفاً در زمینه‌ی تشخیص فعال هستن، یا در مورد درمان هم صاحب نظرن؟! :دی
مرسی عالی بود

همین جوری پیش برید میری برای تیم ملی 
پاسخ:
چی عالی بود؟ این‌که به کارام نمی‌رسم؟! :|

اتفاقا به جای اینکه برنامه ریزی کنید کار انجام بدید
جمله معروفی هست که میگه آدما 80 درصد وقتشونو به فکر کردن به کارایی که باید انجام بدن میگذرونن و 20 درصدش رو به انجام اون کارها
البته بعد از کمی رو روال افتادن باید برنامه ریزی هم کرد
برنامه ریزی ای که هم چارچوب روشن داشته باشه هم انعطاف

پاسخ:
از این جملات قشنگ قشنگ خودمم بلدم. راهکار عملی می‌خوام! :دی

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی