اَلَک در گوش

چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۶ ق.ظ
شماها هم می‌تونید آهنگای فارسی رو با گوشِ یه آدم خارجی (= کسی که فارسی بلد نیست) بشنوین؟ منظورم اینه که می‌تونین به «لفظ خالص» فارغ از معنا گوش بدین؟ یعنی مثلاً صدای خواننده رو هم مثل صدای یکی از سازای موسیقی، بدون معنای و فقط دارای صوت، بشنوین؟! من می‌تونم! کافیه تصمیم بگیرم... یه دکمه دارم تو مغزم انگار، که وقتی می‌زنم معنی کلمات خاموش می‌شن. از کلمات فقط تلفظ و صوتشون باقی می‌مونه. خیلی توانایی عجیبیه؛ اما در عین حال خیلی هم عجیب نیست! پیشنهاد می‌کنم شماها هم بگردین تو مغزتون دکمه‌هه رو پیدا کنین.
+ مشهد بودیم جاتون خالی. از چارشنبه تا یکشنبه. همه رو که نه؛ ولی هر کیو یادم بود دعا کردم. اگه دیدین دارین حاجت‌روا می‌شین، من مسئولیتش رو پیشاپیش از همین تریبون به عهده می‌گیرم. :دی
موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۵
دکتر سین
۲۵ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۴۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
زیارت قبول.

پاسخ:
سلامت باشین. :)
و گفته اند وی دکمه ای در مغزش همی داشت که چون آنرا بزد کانالش به کلی خارجی بشد!
خب صدای بعضی خواننده هارو میشه. بعضیا نه. مثلا صدای همایون شجریان رو میشه بعنوان یه ساز هم گوش کرد. آرومت میکنه. ولی مثلا صدای محسن نامجو رو میتونی آیا؟ نمیشه اصلا :))
.

زیارتت قبول دکتر.

پاسخ:
:دی
ممنون. دعاگوی دوستان بودیم! :)
۲۵ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۲۰ بهــ ــار..
به به به سلامتی، زیارتتون قبول باشه :))
پاسخ:
سلامت باشین. متشکرم. :)
قسمت شمام بشه ایشالا. :)
زیارتا قبول باشه ^_^
پاسخ:
ممنونم. ^_^
۲۵ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۵۴ بهارنارنج :)
فک کنم دکمشو دارم!
ولی انقدر گیج کننده گفتین گمش کردم الان:|
درحدی که ازین به بعد خواستم اهنگ گوش کنم یاد حرفتون بیوفتم اهنگ کوفتم شه..ومغزم هار هار بخنده:|
پاسخ:
دقیقاً قصدم همین بود! [خنده‌ی شیطانی سر می‌دهد و تصویر فِید می‌شود!] :دی
۲۵ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۵۵ بهارنارنج :)
زیارتتون هم قبول:)
پاسخ:
تشکرات! :)
چه باحال :))
زیارت قبول و التماس دعا...
پاسخ:
:))
محتاجیم. ایشالا قسمت دوستان هم بشه به‌زودی...
من وقت‌هایی که می‌خوام تخیل کنم این کارو می‌کنم فقط. چون آهنگ رو کلا به خاطر ترانه‌اش گوش می‌دم. اما وقتی می‌خوام تخیل کنم به حرف‌هاش گوش نمی‌دم و فقط اجازه می‌دم به ذهنم ترتیب و ملودی بده.

مشهد نوشِ روح :)
پاسخ:
:)
ممنونم. :)
۲۶ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۰۲ قاسم صفایی نژاد
زیارت قبول
پاسخ:
سلامت باشین. :)
سلام زیارتتون قبول باشه 
کاش برای منم دعا میکردین
پاسخ:
سلام. تشکر. دعاگوی دوستان بودیم. ^_^

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی