درباره‌ی الی...

دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۴ ق.ظ

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۶
دکتر سین
جالب اینجاست که یکی از کارگردانای معروف کششور هم در این مورد فیلم ساخته! 
پاسخ:
اون درباره‌ی الی بود یا الی؟! :دی
خخخخ منم وقتی کوچولو بودم این دوشواری رو داشتم -_-‌


خداقوت :|| نخسته واقعا
زحمتتون شدااااا
عکس گربه رو میگم -_-
پاسخ:
پیر هم بشیم به دوشواریای الانمون می‌خندیم! :دی

دیگه کاریه که از دستم بر می‌اومد! :دی
ممنون بابت پیشی واقعاً -_-
پاسخ:
خواهش می‌کنم! خخخ
۱۶ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۶ دُچــــ ــــار
:)
پاسخ:
:)
منم موقع طفولیت درگیر بودم یه مدت. ولی چون شمارۀ آژانس سر کوچه‌مون از این الی ها داشت و زیاد زنگ می‌زدیم بهش، دیری نپایید که فهمیدم چه جوریاس
پاسخ:
گویا همه این مشکل رو داشتن! :)
۱۶ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۵۴ فــــ . میم
چه پست بامزه ای بود :)
پاسخ:
تشکرجات دارم! :)
:)) خیلی خوب بود مخصوصا اسم پست که کاملا با مسما (مسمی؟) بود :))
پاسخ:
سپاسمندم. :)
هر دوش درسته: هم بامسما و هم بامسمی.
منم دقیقاً چنین دغدغه‌ای داشتم D:
پاسخ:
چنین دغدغه‌ای هم تو رو داشته! :|
خخخخخ
۱۶ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۳۴ عاشق بارون ...
این نقاشی می‌باشدها! نه عکس! :))
پاسخ:
می‌گم یه جوریه! :)))
۱۶ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۵۲ شاهزاده شب
یعنیاااااااااااااااااااااا :///
پاسخ:
چرا؟ برا گربه؟! می‌ذارم بابا. چشم. :|||
:دی
۱۸ مرداد ۹۶ ، ۰۷:۱۹ کنت دراکولا
:)))
اجازه!
اون گربه هه رو بدید من:))
پاسخ:
:))
الی =)))))
پاسخ:
:دی
۲۲ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۳۵ פـریـر بانو
عنوانو خوندم فکر کردم در مورد فیلمه :دی

:: حالا بگذریم از الی و اون عکس( واقعا اون کجاش عکسه؟ نقاشیه نقاشی :دی) یه سوال دکتر! چند رنگ ماژیک دارین؟؟؟ :))
پاسخ:
خخخ
+ چهار رنگ! معمولاً همه‌جا همین چارتاست دیگه. نه؟! :دی

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی