کیتن

چهارشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۴۶ ب.ظ

دیشب یه بچه گربه پیدا کردم؛ البته درست‌ترش اینه که بگم اون منو پیدا کرد. حدودای ساعت 12 شب بود که اومد دم پنجره و بنا کرد به میو میو کردن، اونم یه سره و بدون توقف. وقتی می‌گم یه سره، واقعاً منظورم یه سره‌ستا! هر کاری کردم نه ساکت شد، نه رفت. فکر کنم دنبال مادرش می‌گشت.

خلاصه دیشب با هزار مکافات بردمش ته انباری که پر از خرت و پرته و یه کاسه شیر هم براش گذاشتم که با ولع تمام خورد و ساکت شد. حسابی گرسنه‌ش بود!

امروز بعد از ظهر بعد از قیلوله، قبل از این‌که بیام آموزشگاه، رفتم ببینم هنوز هست یا نه. از شما چه پنهون، ته دلم خدا خدا می‌کردم رفته باشه. اون وقت می‌تونستم به خودم امیدواری بدم که مادرش اومده و بردتش. اما وقتی در رو باز کردم، هنوز اونجا بود و میو میو می‌کرد. کاسه‌ای که دیشب براش شیر ریخته بودم رو مجدداً پر کردم و اونم شروع کرد به خوردن.

در حالت عادی یه بچه گربه با اون چشاش و حرکاتش دل آدم رو می‌بره! دیگه چه برسه به این که شیر هم بخوره جلوتون! خخخخ موقع شیر خوردن نمکش دوصد چندان می‌شه. باید باشین و ببینین تا بفهمین چی می‌گم! ^_^ 

الان من موندم و یه بچه گربه که اصلاً نمی‌دونم باید چه کارش کنم؟ از یه طرف حس دلسوزی و ترحمم رو به‌شدت برانگیخته و دلم نمیاد از خودم برونمش، چون احتمال می‌دم از گرسنگی تلف بشه یا چه می‌دونم سگی چیزی بخوردش! از طرفی هم می‌ترسم به من عادت کنه و از مسیر درست زندگیش به‌عنوان یه گربه‌ی معمولی فاصله بگیره و برای رفع نیازاش به من وابسته بشه. از طرف سوم(!)، مامان من به‌شدت با گربه مشکل داره و مطمئنم وقتی دیر یا زود تو خونه ببیندش، می‌ندازش بیرون. در واقع یه جورایی الان قاچاقی تو خونه‌ست! :دی

هر چی فکر کردم عقلم به جایی قد نداد. لطفاً اگه می‌دونین دقیقاً باید باهاش چه کار کنم، راهنماییم کنین. ممنونم.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۱
دکتر سین
بزاریدش تو حیاط 
میومیو کنان مامانش صداشو میشنوه میاد سراغش
پاسخ:
این جایی که الان گذاشتمش، انباری، در واقع ته حیاطه و مسقف نیست. گربه هم زیاد رد می‌شه! :دی
درستش اینه الان ادای مامانش رو در بیاری. مثلا باهاش بری شکار موش که یاد بگیره. :)

پاسخ:
اگه سریع‌تر فکری به حالش نکنم، به همون جاها هم کشیده خواهد شد! :|
:دی
۱۱ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۱۹ بهار پاتریکیان D:
عصن الان یاد بچگی‌هام افتادم که مامانم میگفت یا حای خودته یا خرگوش و گربه و لاک‌پشت اشک تو چشمام جمع شده صوبتی ندارم :|
پاسخ:
چرا هر چی من می‌گم بغض تحویل می‌دی تو! :دی
بدینش به یکی از دوستاتون که عاشق گربه است
پاسخ:
یافت می‌نشود!
۱۱ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۴۱ بهارنارنج :)
این گربه ها چه خودشونو دارن برای بچه های بیان لوس میکنن:))
پاسخ:
عه؟! کجا دیگه؟!!
۱۱ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۵۴ פـریـر بانو
اگه اینجا خارج بود میشد ببرین این موسسه های نگه داری حیوانات و سگ و گربه و اینا... منتهی اینجا ایران است :دی
گربه ها وابسته به آدم میشن ولی وقتی یکم بزرگتر بشن دیگه همش پیش آدم نمی مونن. میرن بیرون گشت و گذارشون رو می کنن و موشاشونو میگیرن بعد واسه خواب بعدازظهر و شبشون برمیگردن خونه :دی
مثلا ما الان تو حیاطمون دو بچه گربه و یک مادر هستن. البته ما دعوتشون نکردیم خودشون چتر شدن :)) مادره تا چند ماه اول براشون غذا می برد و یا ما بهشون شام و ناهار میدادیم. حالا که بزرگ شدن بیرون می چرخن و شبا میان اینجا. ولی همیشه گربه های نر و بدجنس یه تهدید بزرگ واسه بچه گربه هان! نمی دونم چرا می زنن می کشن اینا رو :(

به نظرم اگر خودتون نمی تونین نگهش دارین و مامان هم خوشش نمیاد بدین به یه نفر از آشناها که گربه دوست داره. این بهترین راهه :))
پاسخ:
البته نسبیه. برای یه خارجی، ماها هم خارجی هستیم! :دی
الان گربه خواست نزدیکش بشه برم جنسیتشو چک کنم یعنی؟! :|
آشنا از کجا بیارم تو این شرایط آخه؟
۱۱ مرداد ۹۶ ، ۱۹:۳۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
یه جوری باید مامانش رو پیدا کنید!!!! البته اگه زنده باشه اونم داره دنبال بچه ش میگرده!
پاسخ:
تا امروز که اثری از آثار مادرش پیدا نشده!! -_-
با حریر موافقم.
اینکه "گربه ها وابسته به آدم میشن ولی وقتی یکم بزرگتر بشن دیگه همش پیش آدم نمی مونن. میرن بیرون"

منم وقتی کوچولو تر بودم بچه گربه زیاد داشتم متاسفانه وقتی بزرگ شدن یادشون رفت کی اونا رو بزرگ کرده و وفا نکردن و ترکم کردن خخخخ

پاسخ:
کلاً گربه‌ها به بی‌چشم و رو بودن شهره‌ان!
۱۲ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۲۴ شاهزاده شب
وای بچه گربه خیییییلی خوبه
منم قبلا چند تا داشتم
یبار بردیم گذاشتیم یه خیابون اونورتر دو ساعت دیگه دیدیم برگشت :| میگن گربه ها گم نمیشن و همیشه برمیگردن پیش اون آدمه...
آخرشم مجبور شدیم بندازیمشون تو ماشین و ببریمشون تو یه روستای دور ولشون کنیم :/
پاسخ:
این یه دونه‌ست. اگه بذارمش جای دیگه، زنده می‌مونه؟!
ای خدای بزرگ یه بچه گربه در حال شیر خوردن رو چرا میخواین بدین بره آخه
یه خرده بزرگ تر شه خودش میره گشت و گذار. بعدم خوبی گربه ها اینه که مث سگ ها وفا مفا حالیشون نیست. بنظرم جای نگرانی نداره :)
ولی خب بزرگ تر که شد محلش نذارین که خودش بره یه چیزی پیدا کنه برای خوردن
پاسخ:
حالا شایدم نگهش داشتم! :))
@لیمو
😂😂😂😂😂
پاسخ:
:دی

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی