فوتوشاپ و من (۱)

شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۳۷ ب.ظ

دیروز عرض کردم که هرازگاهی برای سرگرمی و از روی علاقه با فوتوشاپ یه کارایی می‌کنم. امروز یه دونه از این کارا رو براتون آپ می‌کنم. برای دیدن تصویر بزرگ روش کلیک کنین.

+ اگه گفتین چی نوشته؟ :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۷
دکتر سین
سلام
و شب تون بخیر 
و موفق و پیروز باشید 
و عاقبت بخیر ان شاءالله.

و ..... آقا خب نمیشه خودتون بگید چی نوشتین، لطفا ؟؟
پاسخ:
سلام. شب شما هم بخیر.
منم همینا که گفتین! :دی
«همه عالم تن است و ایران دل» :))
سلام. خسته نباشید.

آهاا... حالا که گفتید، میشه کلمات رو دقیق پیدا کرد :-) 
( میگن معما چو حل گشت آسان شودااا ... همینه ;-) 

جدی چند نفر موفق شدن بخونن؟؟
پاسخ:
سلام. سلامت باشین.
دو سه نفر گمونم... :)
سلام . شبتون بخیر .... و خسته نباشید.
:-\  چرا من پیام قبلی رو با یه اسم دیگه فرستادم؟

دو سالگی وب تون هم خیلی مبارک 🎁🎁🎁
من کادو دادماااا ... شما شیرینی نمیدید ؟؟

ان شاءالله که سلامت باشید و پیروز و قلم تون هم مانا و پر قدرت.

پاسخ:
ممنونم. :)
من وجودم خودش از هر شیرینی و هدیه‌ای بهتره! :دی

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی