هر کی بگه چالش، خره! :دی

جمعه, ۱۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۳۹ ق.ظ
از روزی که بانوچه دعوتم کرد به چا... - ببخشید! - به بازیِ وبلاگیِ هولدن (:دی)، همه‌جای خونه و آموزشگاه رو گشتم دنبال دوتا کتاب: یه دونه جلد یکِ هری پاتری که چارده پونزده سال پیش، بهترین دوستِ اون موقع‌هام بهم هدیه داده بود، به پاس قدم‌رنجه کردنم به این دنیا؛ یکی هم یه کتاب از دکتر شریعتی - که عنوانش یادم نیست، چون نخوندمش!! - که یکی از دانشجوهای اُناثم (!) بهم هدیه داده بود، به پاس زحمات بی‌دریغم! :دی که متاسفانه هر دوتاش رو نَجُستم!! خخخخ
بنابراین فقط می‌مونه این مورد که استاد راهنمام بهم هدیه داده.
حاشیه‌ی ۱: خیلی برام رشک‌برانگیز و البته شیرین بود که موقع گشتن دنبال کتابای مذکور، تقدیم‌نامه‌های کتابایی که به مامان و بابام اهدا شده بود رو می‌خوندم؛ که خب چون به من مربوط نیستن مستقیماً، کاری باهاشون نداریم... به جز احتمالاً  یه موردِ کمتر خصوصی و قابل پخشش (!) که این مورده: کتاب معراج‌السعاده، که سال ۶۲ بابام از جبهه (و به بیان دقیق‌تر: از توی سنگر) فرستاده برای مامانم، و با توجه  به تاریخش، مال ۷ ماه بعد از عروسیشونه! (هر کاری کردم دلم نیومد اینو نذارم!) ^_^
حاشیه‌ی ۲: در نهایت یه مورد تقدیم‌نامه‌ی رسمی هم براتون می‌ذارم که عریضه این‌قدر خالی نمونه: اولِ پایان‌نامه‌ی ارشدمه. :)
حاشیه‌ی ۳: هر کس این پست رو می‌خونه و هوس کرد که شرکت کنه، دعوته! :دی
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۶
دکتر سین
۱۶ تیر ۹۶ ، ۰۷:۱۳ محبوبه شب
o_0 اناثم؟ خخخ

عخــــــــی عشقشون پایدار و سایشون مستدام


ما که زودتر از شما شرکت کردیم و منتظر نشدیم کسی ما رو دعوت کنه :d
پاسخ:
اُناث (در برابر «ذکور»؛ که درستش اِناثه اما فارسی‌زبونای ایران می‌گن اُناث!) به معنی مؤنث هستش که یه اصطلاح حقوقیه و معمولاً به‌صورت ترکیب اضافی همراه با کلمات «فرزندان» و یا «اولاد» به‌کار می‌ره. افتاد؟! :دی

سپاسمندم! ^_^

:دی
:))) آقا حجم عکسا رو کم می‌کردین. به فکر ما ضعفای سرعت هم باشین خب... 
هنوز عکسا رو ندیدم ولی پیشاپیش ذوقمو ابراز می‌کنم ^-^

و آیا می‌دانید چالش یک کلمه‌ی ترکی است؟ به معنی زد و خورد و تلاش
پاسخ:
عه! حجیم بود؟! عذر می‌خوام! :دی
:))

نمی‌دوستم! جالبه... :)
۱۶ تیر ۹۶ ، ۱۶:۴۸ آقاگل ‌‌
:))
اسم کتابی که استاد هدیه داده بود چی بود پس؟
ان شالله پایان نامه دکترا :))
پاسخ:
یه کتاب فوقِ‌اَبَرتخصصی به نام «نقشه‌کشی صنعتی»! خخخخ
موتوشکرم! :)
اناث دیگه چه مدلیه؟
من کلا کتاب زیاد هدیه گرفتم ولی هیچکی توش هیچی ننوشته:|

پاسخ:
ر.ک. کامنت محبوبه شب! :)
منم!! :|
۱۸ تیر ۹۶ ، ۱۲:۱۵ کنت دراکولا
خوب شد اطلاع دادید!منم همین الان شرکت کردم!:))
پاسخ:
آورین! :)
۱۸ تیر ۹۶ ، ۲۰:۰۴ بانوچـ ـه
همه یه طرف اون کتاب اهدائی پدرتون به مادرتون خیلی دوست داشتنی بود

مرسی که شرکت کردی
پاسخ:
^_^
خواهش می‌کنم. :)
۱۹ تیر ۹۶ ، ۲۲:۰۷ هولدن کالفیلد
بازی وبلاگی هولدن (:دی) ؟ :| آیا من خنده دارم؟ :|
:))
پاسخ:
کم نه! :دی
:|
نه خدایی اون هدیه های بابا به مامان همه عریضه رو پر کرد :دی
پاسخ:
خخخخ
آخی عزیزم خدا حفظشون کنه:) -معراج السعاده-
پاسخ:
^_^

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی