کمرم شیکست!!

دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۷ ب.ظ
۱. از دو سه هفته قبلِ ماه رمضون سیبیلا رو بلند کرده بودم. چند روز پیش رفتم آرایشگاه، می‌پرسه: سیبیلاتم بزنم؟ خرررررت! با صفر زد! امون نداد نفس بکشم! آخه نامرد من واسه لاخه لاخه‌ش زحمت کشیده بودم! حالا همه رو زده، به قیافه‌ی پوکرفیسم با لبخند ملو و ملیح نیگا می‌کنه می‌گه: چیه؟ نمی‌خواستی بزنی؟! :|
۲. یه دانشجوی ارشد دارم، داشتیم در مورد مقاله‌ای که داره می‌نویسه حرف می‌زدیم. گفتش توی کانکلوژن می‌خوام یه جدول بیارم که نتایجو مقایسه کنم. بهش گفتم خوبه که با دکتر قاف (استاد جفتمون) سمینارو پاس کردی. مگه اونجا استاد بهت نگفت جدول و نمودار و فرمول توی کانکلوژن نمیارن؛ توی ریزالتا بذارشون. نه گذاشت نه برداشت زرررررت! یه مقاله از دکتر قاف (همون استاد جفتمون) فرستاد که تو کانکلوژن جدول آورده بود اونم چه عریض و طویل! :|
۳. توی تاکسی نشسته بودم جلو. فقط هندزفری چپ (سمت راننده) تو گوشم بود. راننده با حالت عربده گفت: مستقیم برم یا بپیچم؟! قلبم وایساد! بهش با یه حالت چرا داد می‌زنی‌طوری گفتم: مستقیم! یه نگاهی بهم کرد گفت: عه اون گوشت خالیه؟! فکر کردم سمعک تو گوشته! سمعک آخه؟!! نه، سمعک وژدانن؟!! :|
همین دیگه! زیاده عرضی نیست! :||
موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۲
دکتر سین
:))
ضایع شدن هم بد چیزیه.
پاسخ:
خیلی! خدا نصیب نکنه! -_-
۱۲ تیر ۹۶ ، ۲۲:۳۲ آقاگل ‌‌
همینکه زنده موندی جا شکرش باقیه بابا :)
به نیمه پر لیوان نگاه کن! کمر خوب میشه!

پاسخ:
جونم که در خطر نبوده! اعصاب معصابم رو شخم زدن فقط! :/
:|:|

ما که نفهمیدیم اون پاراگراف شماره‌ی دو یعنی چی، ولی خدا رفتگان استاد رو رحمت کنه.

من هر وقت هندزفری تو گوشمه هی فکر می‌کنم احتمال داره یکی فکر کنه سمعکه. بعد به خودم می‌خندیدم که مگه می‌شه که کسی الان ندونه این هندزفریه. و خب الان فهمیدم که آره می‌شه.
پاسخ:
ریزالتس (results) یعنی نتایج و کانکلوژن (conclusion) یعنی نتیجه‌گیری. معمولاً دو قسمت آخر متن اصلی مقاله‌ها (حداقل تو فیلد کاری من) هستن.
درود بر روح پرفتوح استاد حقیقتاً! :دی

چه‌جوری ممکنه اصن؟! نمی‌فهمم! :|
۱۲ تیر ۹۶ ، ۲۳:۴۱ بهارنارنج :)
:))قشنگ موردعنایت درودیوار قرارگرفتید!االان سرتاپای اینجارو من پوکرفیس میبینم
پاسخ:
بعضی روزا از در و دیوار برا آدم می‌باره! :|
۱۳ تیر ۹۶ ، ۰۰:۰۹ محبوبه شب
خرررررت! -_-
زررررررت! -_-
وژدانا تو مورد سوم منتظر یه کلمه ای مثل اون دوتای دیگه بودم ولی خب.... :دی

پاسخ:
یک عدد فررررت در بند سوم گنجونده بودم که چون لایَتَچَسبک (یعنی نچسب!) بود، برش داشتم! :دی

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی