شله‌زرد با طعم بهارنارنج!

يكشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۰۵ ب.ظ
ما یه پسر همسایه داریم که همیشه یه جوری به آدم نگاه می‌کنه که انگار از تمام خبت و خطاهای مرتکب‌شده و نشده‌ی زندگیت خبر داره! همین الان اومد مغازه گفت: «سَلـ[ـام]! گلاب دارین؟»
کلا چون صداش در نمیاد، من شنیدم، «شکلات دارین؟»
گفتم آره. هم کیلویی هست هم بسته‌ای!
با همون نگاش چند لحظه تو چشام زل زد و بعد رفت از تو قفسه یه شیشه گلاب برداشت. تازه فهمیدم گلاب می‌خواد!
- بنویسم به حساب؟
- آره. [به‌همراه آره، یه کله هم تکون داد که من کله رو دیدم و حدس زدم که گفته آره!]
بعد گفت: چنده؟
- نمی‌دونم! می‌پرسم، می‌نویسم تو حسابتون! ... عه! این که گلاب نیست؛ عرق نعناعه!
رفتم گذاشتمش سر جاش و یه شیشه گلاب از کنار عرق نعناها برداشتم بهش دادم! برداشت و رفت.
من با صدای بلند: «مامان! این گلابا چنده؟»
- کودوما؟
- بذار ببینم مارکش چیه.
خشک شدم! تو دلم گفتم: یا خدا! این که عرق بهار نارنجه من بهش دادم!

+ من طاقت این همه استرسو توی یه برخورد یک دقیقه‌ای ندارم خو! قلبم باتری خوره :|
+ به نظرتون قبل از این‌که بریزنش توی شله‌زردشون، می‌فهمه عرق بهارنارنجه یا نه؟! :|
+ کسی تا حالا شله‌زرد با طعم بهارنارنج خورده؟ :|
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۳
دکتر سین
آقا مگه شما دکتر نیستین؟این کارا چیه آخه انجام میدید؟!!!!:/

پاسخ:
والا به‌خدا! :|
وااای چقدر خندیدم عالی بود عالی
پاسخ:
:))

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی