ترفندهای وبلاگ‌داری!

يكشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۳۲ ب.ظ

امروز می‌خواهم حاصل یک عمر وبلاگ‌داری و وبلاگ‌گردی‌ام را در اختیارتان بگذارم. امیدوارم به‌دردتان بخورد!



س. چگونه دیگران را در اولین نگاه جذب وبلاگم کنم؟

ج. خیلی ساده است! کافی است عنوان و آدرس وبلاگتان تا جای ممکن (و بلکه حتی تا جاهای غیرممکن!)، عجیب و غریب، مضحک، بی‌معنی و بی‌ربط باشد. عنوان و آدرس نخستین چیزی است که مخاطب با آن مواجه می‌شود و به‌کمک آن می‌شود روی ذهن او تأثیر گذاشت. سعی کنید در انتخاب آن‌ها، به کابوس‌های کودکی‌تان، به خنده‌دارترین جوک‌هایی که شنیده‌اید، به جملات تأثیرگذار و دیالوگ‌های ماندگار و به چیزهای مشابه فکر کنید! هر چه خلاقیت بیش‌تری نشان دهید، عمل جذب بهتر صورت می‌پذیرد!


س. چگونه تعداد بازدیدهای وبلاگم را زیاد کنم؟

ج. خیلی ساده است! کافی است به صفحات اصلی سرویس‌های وبلاگ بروید و از یک طرف به وبلاگ‌های به‌روز شده سر بزنید و کامنت بگذارید که «عجب وب قشنگی داری! به منم سر بزن!» سعی کنید کم‌تجربه‌ترها را پیدا کنید؛ مخشان سریع‌تر می‌خورد!


س. چگونه تعداد کامنت‌های وبلاگم را افزایش دهم؟

ج. خیلی ساده است! کافی است مطالبی بنویسید که به‌جای شعور، از هیجانات فروخورده‌ی خود در نوشتن آن‌ها استفاده کنید و ترجیحا از موضوعات چالشی و معضلات روز بنویسید. پنج به‌علاوه‌ی یک، محیط زیست، استفاده از زبان‌های خارجه مثل انگلیسی و فرانسه، آثار باستانی و خلاصه‌ی رمان‌ها مخصوصاً رمان‌های حجیم با نام‌های دهان‌پرکن، می‌توانند موضوعات خوبی باشند. تجربه نشان داده حجم بالایی از وب‌گردها، بالفطره، روشن‌فکرند و توانایی اظهار نظر در هر موردی را دارند؛ کافی است حس کنند که موضوع، موضوع روشن‌فکرجذب‌کنی است و بخش «خودت را ابراز کن» وجودشان قلقلک داده شده است.


س. چگونه تعداد لایک‌هایم را افزایش دهم؟

ج. خیلی ساده است! کافی است کامنت‌دونی خودتان را ببندید و در جایی از وبلاگ بنویسید که «این‌جا سکوت حرف آخر را می‌زند!» یا «نظرت برای خودت مهمه! می‌آی اینجا، سوکوت لدفن!». اون‌وقت هر کس بخواهد هر چه بگوید نمی‌تواند و برای این که «اینجایش» نماند، مجبور است برای ابراز وجود، لایک/دیس‌لایک کند!


س. چگونه آرشیو مطالبم را غنی‌تر کنم؟

ج. خیلی ساده است! کافی است وجدانتان را ساکت و یا در صورت لزوم خفه کرده و سپس مطالب مردم را کپی-پیست کنید! مطالب ادبی-هنری‌تر در اولویت هستند!


س. چگونه خسته‌کننده نباشم؟

ج. خیلی ساده است! کافی است هر روز بنویسید. موضوعش هم اصلاً مهم نیست. اصلاً بنویسید که «شصت پایم امروز زق‌زق می‌کند!» و عنوانش را بگذارید «آه‌ه‌ه‌ه»! تنها چیزی که مهم است تعداد پست‌های شما در هر روز است! حتی روی بادگلوها و زکام شدن‌هایتان هم حساب کنید. همین که وقتی مخاطب به وبلاگ شما سر می‌زند، با پست جدیدی روبه‌رو شود، کفایت می‌کند. شعور و وقت مخاطب هم که اصلاً موضوعیت ندارد!


س. چگونه به‌کمک وبلاگم شوهر پیدا کنم؟

ج. خیلی ساده است! کافی است دقت کنید که روحیه‌ی شما درون‌گراست یا برون‌گرا. اگر برون‌گرایید، رک و راست مسأله را مطرح کنید. چپ و راست در وبلاگتان بنویسید که مجرد، ترشیده و دنبال شوهر هستید! و اگر درون‌گرایید، از حسن‌ها و آپشن‌هایتان بنویسید. صحبت از تحصیلات، مهارت‌های خانه‌داری مثل آشپزی و غیره، سلیقه در انتخاب لباس، لاک و غیره و مسائل مشابه برای طرف مقابل که از مدیوم وب به‌دنبال نیمه‌ی گم‌شده‌اش می‌گردد، جواب می‌دهد معمولاً.


س. چگونه به‌کمک وبلاگم زن بگیرم؟

ج. خیلی ساده است! کافی است دقت کنید که برای زن گرفتن این کارها لازم نیست! چیزی که زیاد است دختر! همه هم پایه‌! کافی است به‌جای نشستن پای این بیلبیلک (رایانه، تبلت، موبایل - بسته به فراخور حال شما!)، قدری چشمانتان را باز کرده و اطراف را نگاه کنید. حتماً چند مورد کیس مشتاق خواهید یافت!


س. چگونه از طریق وبلاگم مردم را سر کار بگذارم؟

ج. خیلی ساده است! کافی است برای مطالبتان رمز بگذارید! این مؤثرترین روش است. این حرکت آن‌قدر روی مخ مخاطب می‌رود که حتی اگر پشتش فحش هم بنویسید و بگویید که پشت این رمز فحش نوشته‌ام باز هم می‌آید تا رمز را از شما بگیرد! آن وقت است که سوژه‌ی مناسب جهت سر کار گذاشتن آماده است. در ادامه، ریش و قیچی دست خودتان است و میزان حالی که با سوژه‌ی مذکور می‌کنید، بسته به کرمتان است! (در اعراب‌گذاری «کرم» در جمله‌ی آخر، مختارید!)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۳
دکتر سین
اون راهنمای غنی‌سازی آرشیو عالی بود =))
پاسخ:
:دی
من نمیدونم چرا این ترفندها رو خودت ارعایت نمی کنی :))
ای مخاطب دوست ندار ...
پاسخ:
خواب البته بستگی به مخاطبش داره! اگه مخاطب شما باشی که ما دوس می‌داریم آقا! :))
بعضی از همین ترفندها تو همین وبلاگ مشاهده شده:))
پاسخ:
یعنی می‌گی لو رفتم؟ ^_^
دکتر سین عزیزم
درود بر تو باد
بسیار خندیدم
پاسخ:
درود ما نیز بر تو!
خوشحالم خوشحالی! :)
دکتر سین عزیزم
درود بر تو باد
بسیار خندیدم
پاسخ:
ایضاً همان که فرمودیم! :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی