بشتابید که بیست و پنجم نزدیکه

سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۱۹ ب.ظ

اولندش که تولد منه بیست و پنجم. بدویین اگر کادویی کیکی چیزی می‌خواین بخرین، بخرین؛ به هیچ وجه من الوجوه، نمی‌دونستم و پول نداشتم و اینا هم پذیرفته نیست. ضمن این که ارزش مادی هدیه‌ها هم خیلی مهمه. گفتم که در جریان باشین. :دی

دومندش: جونم براتون بگه که توی رادیو بلاگی‌ها قرار بر این شده که عید نوروز رو به کمک شما دوستان و عزیزان جشن بگیریم و ویژه‌برنامه‌ی سال تحویل رو با مشارکت شماها تولید بکنیم. شما به دو شکل می‌تونین به ماها کمک کنین: نوشتن یک پست با عنوان «سازت رو با بهار کوک کن» و یا «تقلید صدا». تا بیست و پنجم وقت دارین که برای ما بفرستین آثار ارزشمندتون رو. اطلاعات بیشتر راجع‌به کمّ و کیف شیوه‌ی مشارکت مخاطبا هم مبسوط اینجا توضیح داده شده. خلاصه که هر چی احساس، انرژی مثبت، نمک، ذوق هنری، استعداد و امثلهم دارین، خریداریم... ^_^


موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۷
دکتر سین
پیشاپیش تولدت مبارک و ایشالا شونصد ساله بشی و اینا اما تا شام و کیک ندی... کادو؟ کادو چی هست اصلاً؟ D:
پاسخ:
سلامت باشی! :)
تو خودت کادویی! تو بیا شام و کیکم رو چِشَم، می‌دیم بهت! :دی
۱۹ اسفند ۹۵ ، ۱۴:۳۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
پیش پیش تولدتون مبارک.
دم عید و کادو با ارزش مادی خواستن؟!
پاسخ:
سلامت باشین! :)
یه همچین موجود مادی‌گرایی هستم من! :دی
۲۰ اسفند ۹۵ ، ۰۰:۱۹ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
من که سازی ندارم تا با بهار کوکش کنم:(
پاسخ:
بگرد هست. باید کشفش کنی!
جمله‌ی سنگینی بود. ده دقیقه تنفس! :))
۲۱ اسفند ۹۵ ، ۰۱:۱۰ نفس نقره ای
آقا من با قلبی مالامال از احساس ولی کارتی تهی :)))) تولدت رو تبریک بگم قبوله؟ :))
پاسخ:
قبول نکنم چی کار کنم؟! :))
یه عده فقیر بیچاره دور هم نشستیم وبلاگ‌داری می‌کنیم! :دی
به به تولدتون پیشاپیش مبارک :]

:: و فراخوان رادیو رو هم که لبیک گفتیم ^_^
پاسخ:
ممنونم! :)
+ لطف کردین! :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی