سعدی آخرالزمان

سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۲۱ ب.ظ

+ کماکان توصیه می‌کنم در ابعاد کامل ببینید... :)
+ این هم متن کامل غزل...
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۳
دکتر سین
۰۳ اسفند ۹۵ ، ۱۷:۲۳ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
بسیار زیبا و چشم نواز 

پاسخ:
ممنونم. :)
:)
پاسخ:
:)
دکتر نمیای یک پست به زبان شاهرودی برامون بخونی؟ :))

پاسخ:
شاهرودی زبان نیست که؛ لهجه‌ست. منم اصلاً مسلط نیستم. اگه فارسی هم قبوله بیام بخونم. :))
خیلی خوشم اومد از این عکس! عالی :))
پاسخ:
^_^
شما هرجوری بخونی ما قبولت دارم اصلا :)
منظورم همون زبان مادری بود. میشه همین لهجه شهری تون دیگه.
:دی
پاسخ:
یه کم یخ می‌شه اگه فارسی بخونم. من همین جا وای‌میستم شماها رو تشویق می‌کنم! :دی

من بار اولیه وبلاگو میبینم...باورم نیس انقدر قشنگن تصاویر...سر هر دونه ش دلم میره

پاسخ:
ممنونم. لطف دارین. :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی