بسم الله + پیوست

دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۲۳ ق.ظ

+ در اندازه‌ی کامل ببینید... :)

+ طرح رو 180 درجه بچرخونید...! :))

+ پیوست >> GIF

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۵
دکتر سین
:)
پاسخ:
:)
یه پیشنهاد بدم؟؟:)
آیه: ومن یتق الله یجعل له مخرجا ویرزقه من حیث لا یحتسب و من یتوکل علی الله فهو حسبه 
با فوتوشاپ زیبا آیه گرافی کنید:)منکه بلد نیستم ولی خیلی دلم میخواست این آیه رو زیبا باا فوتوشاپ بسازم:)
پاسخ:
پیشنهاد جالبیه. اگه تونستم چشم... :)
۲۵ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۳۸ پرتقالِ دیوانه
چه خوشگله
فقط من نفهمیدم برعکس که شد چی خونده میشه؟
پاسخ:
اون GIF رو اصن برای تو گذاشتم... :دی
۲۵ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۲۱ ساکن طبقه 40
استعدادات داره کم کم شکوفا می شه گلم :))
وقتشه بذاریمت کلاس :))
پاسخ:
باعشه. بذارینم کلاس! :دی
۲۶ بهمن ۹۵ ، ۱۱:۲۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
کارتون خیلی خوبه.
یه لحظه حس کردم مشت محکمی بر دهان کوکاکولازدید!!
پاسخ:
لطف دارین! :)
دقیقاً چی شد که از این زاویه به قضیه نگاه کردین؟! :دی
این طرحای اخیر رو دیدم، به شدت جذاب و ابتکاری بودن ولی برای این پست به نمایندگی از بقیه کامنت گذاشتم چون بیش‌تر از قبلیا چشمم رو گرفت ^_^
پاسخ:
به به! ببین کی اومده؟! مشتاق دیدار... :))
مثل همیشه انرژیت مثبته. ;)
۰۱ اسفند ۹۵ ، ۱۴:۱۷ قاسم صفایی نژاد
قشنگ شده. خدا قوت
پاسخ:
ممنونم! :)
عه چه خوبه! دم شما گرم :))
پاسخ:
خوبی از خودتونه! :دی
سپاسگزارم! :)
۰۲ اسفند ۹۵ ، ۰۸:۲۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
یه زمانی می گفتند برچسب کوکاکولا رو از پشت بخونید، یه عبارت دیگه خونده میشه!!
پاسخ:
آره. شنیده بودم.

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی