با ویتامین‌ها، در خفا!!

دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۴۵ ق.ظ

یک. آیا شما هم وقتی عزم خوردن خیار می‌کنید، ابتدا آن را پوست کنده، سپس پوست‌ها را گوشه‌ی بشقاب چیده، سپس خیار را به چندین بخش دیسک‌شکل بریده، سپس نمک پاشیده، سپس تناول نموده و هنگامی که خیار تمام شد، پس از کمی مکث در انتها همچون -دور از جان- بز پوست‌هایش را نیز می‌خورید؛ یا من فقط این گونه‌ام؟!

دو. آیا شما هم وقتی عزم خوردن مرکبات را دارید، ابتدا آن را پوست کنده، سپس آن را پره پره کرده، سپس دستتان را با دستمال -اگر در جمع هستید- و یا با تنبان -اگر در جمع نیستید- خشک نموده، سپس پره‌ها را یک به یک خورده و هنگامی که مرکبات تمام شد، پس از کمی مکث در انتها همچون -دور از جان- سامان گلریز پوست‌هایش را نیز به شکل نگینی درمی‌آورید؛ یا فقط من این گونه‌ام؟!

سه. آیا شما هم وقتی قصد خوردن هندوانه دارید، ابتدا آن را به چهار قسمت مساوی بریده، سپس با کاردِ بزرگ، گوشت هندوانه را در هر ربع هندوانه از پوستش جدا کرده، سپس بخش جدا شده از پوست را با برش‌های موازی هم و عمود بر پوست، به چهار الی شش تکه تقسیم کرده، سپس به‌کمک چاقو و چنگال هندوانه را میل کرده، و هنگامی که هندوانه تمام شد، پس از کمی مکث در انتها همچون -دور از جان- مرغ پوست‌هایش را نیز با قاشق تا سر حد آیینه شدن صیقل می‌دهید؛ یا من فقط این گونه‌ام؟!

چهار. آیا شما هم وقتی می‌خواهید سیب نوش جان کنید، ابتدا آن را پوست کنده، سپس پوست‌ها را به گوشه‌ی بشقاب هدایت کرده، سپس گوشت سیب را از بخش میانی که حاوی هسته است جدا کرده، آن‌ها را میل کرده، و هنگامی که سیب تمام شد، پس از کمی مکث در انتها همچون -دور از جان- ماهی گوشت‌خوار آکواریومی، ابتدا بخش‌های باقی مانده از سیب، سپس هسته‌ها و در نهایت اگر سطل زباله دور باشد، چوب سیب را نیز می‌خورید؛ یا من فقط این گونه‌ام؟!


+ بگذارید احوالات خویش را به هنگام خوردن کیوی و موز و خربزه و سایرین، تشریح نکنم! خانواده رد می‌شود... :))

+ اعتراف کنید و آمرزیده شوید! «شما» با ویتامین‌ها در خلوت چگونه رفتار می‌کنید؟!! :دی

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۶
دکتر سین
۰۶ دی ۹۵ ، ۱۱:۰۰ آقاگل ‌‌‌‌
دروغ چرا ما هم همه این موارد رو رعایت می کنیم! خخخخ
البته سیب و خیار رو ترجیح میدیم همینطوری با پوست بخوریم و دیگه وقتمون رو برا پوست کندنش تلف نکنیم! :دی
حتی دیده شده کیوی رو با پوست بخوریم! شما هم کیوی رو با پوست تست کنین طعم جالبی داره.
پاسخ:
در واقع در تمام این موارد نوعی «رعایت نکردن» مستتره، اگر بیندیشید!! :))
پوست کیوی مثل سنباده است که! چه جوری می‌خوریش؟!!
شوخی کردم! این مورد رو هم در کارنامه داشتم! خخخخ
سیب و خیار که پوست نمی‌کنم کلاً :دی البته اگه بقیه پوست نگیرن :))
مرکبات هم که هنرمندی ندارم در تزئینِ پوستش :دی
پاسخ:
سیب و خیار که خوبه. دیده شده سیب زمینی رو هم با پوست مصرف می‌کنن!! O_o
تزئین؟! :دی
۰۶ دی ۹۵ ، ۱۲:۰۴ خانم آلفا
ما فقط مورد سه رو انجام می‌دیم:))

پاسخ:
نمی‌خوای بیشتر فکر کنی؟ خصوصاً راجع‌به پوست خیار! :دی

بلی بلی ما نیز این سان می باشیم:))

ما حتی در نهایت آب جمع شده ی هندوانه در بخش صیقل داده شده را هوورت میکشیم:)))

پاسخ:
به قول شاعر: آن کس که چو ما نیست در این شهر کدام است؟! :))
پس فکر کردی ما با نی می‌خوریمش؟! خخخ
۰۶ دی ۹۵ ، ۱۳:۱۱ فرزانه شین
من نیز کاملا همین گونه می باشم!خصوصا در مورد خیار و پرتقال!D:
پاسخ:
مستدام باشید! :))
من مورد چهار. البته فقط برای سیب های کوچک و نوبر و یا سیب گلاب. سیبای بزرگ نه!!
پست زیبا و طنازانه نوشته شده بود! انگار خوندن کتابهای طنز تاثیر داشته!! (البته قبلا هم پست ها خیلی خوب بودن.)
پاسخ:
سیب گلاب که «مراحل» نداره. درسته می‌ذاریش توی دهن و پس از دو بار جویدن قورتش می‌دی؛ و تمام! :دی
سپاس‌گزارم! ^_^
۰۶ دی ۹۵ ، ۱۳:۲۲ گمـــــــشده :)

1-فراگیره این مورد فقط شما نیستی. خواهر من یکیش

:دی

2- مامانم همیشه این کارو می کنه

3-خخخ..خودم این کارو نمی کنم چون فقط با گوشت هندونه حال می کنم. اونم اگه خیلی قرمکز و آبدار باشه ولی خوراک مادرمه این کار

4- خدایی برای این مورد مثالی ندارم.خخخخ

خیلی خندیدم با این پست. مرسی

پاسخ:
۱. حدس می‌زدم! :دی
۲. مامانا بعضاً نتیجه‌ی بند دو رو در برنج هم مصرف می‌کنن! خیلیم خوشمزه می‌شه! :دی
۳. :))
۴. :دی
خواهش... :)
فقط مورد دو :))

چهار رو هم البته با این اختلاف که پوست نمیکنم :))

مگه شما هندونه رو یهویی میخورید؟! زیاد نیست؟!
پاسخ:
:))
من کلاً اول پوست می‌کَنَم، بعد همون پوست رو می‌خورم! :| خخخخ
مگه شما یهویی نمی‌خورین؟! عخّی! :)))
۰۶ دی ۹۵ ، ۱۴:۵۳ مرتضی خیری
به خدا سوگند که ما نیز اینگونه ایم.
پاسخ:
ماشالا یکی دوتا هم نیستیم! :))
همه اش...  :))

من با هلو هم همین کارو میکنم. اول پوست میکنمش، با دقت و ظرافت. بعد خودِ هلو رو میخورم، بعد هم پوستشو...
حتی گیلاسم یه چند باری اینطوری خوردم :/


پاسخ:
:))
دقیقاً! هلو رو از قلم انداخته بودم! :))
گیلاس؟! پوست؟!! O_o
۰۶ دی ۹۵ ، ۱۹:۳۲ جولـ ـیک
نه والا ما همه چیو با پوست می خوریم. چقدر مراسم دارین شما.:|
پاسخ:
همه چی رو؟! حتی هندونه رو؟!! :|
:دی
خیلی خوبن پست هاتون...
خیلی صاف و ساده و صادقانه :)) من که نه اما دیدم طرف پوست خربزه یا مثلا طالبی رو بعد خوردنش گرفته جلو لامپ نور رد شده ازش :دی 
پاسخ:
نظر لطفتونه! :))
همه گول همین ظاهر موجه‌مو می‌خورن! :دی
پوست طالبی و خربزه که دیگه اساساً خودشون خوراکی به حساب میان! :دی
منکه ولم کنن مرکبات رو هم با پوست می خورم -_-

خیارو ممولا حلقه حلقه می کنم و تنها میوه ایه که تو مهمونی می خورم، چون سیب رو حتمااا باید گاز بزنم تا بهم بچسبه و پرتقالم که وقتی کارم با بخش خوردنیش تموم می شه پوستش رو حلقه حلقه می کنم و حلقه هارو از توی هم رد می کنم یا هر پازلی به هر نحوی که بشه می سازم یا ساختمونای فرانک لوید رایت رو باهاش مدلسازی میکنم، و چون تو مهمونی نمی شه ازین کارا کرد و هی حس می کنم نصف قضیه حروم شده ترجیح میدم برم خونمون بخورم :|
هندونه هم که خیلی خیسه، دوز ندارم -_- اما اگه کسی دوروبرم نباشه ترجیح میدم با قاشق بیوفتم به جونش :دی
پاسخ:
پوستش تلخ نیست؟! :دی
ممولا یعنی معمولاً آیا؟! خخخخ
ساختمونای کجا؟! O_o
منظور شاعر از خیس، همون آبداره؟! :))
یک جایی خوندم کسایی که پوست میوه ای رو بعد از خوردن ریز می کنن (مثلا پرتقال)  یک دغدغه ذهنی دارند و ذهنشون به صورت ناخودآگاه درگیر یک مسئله هست . بنظرم حقیقت داره تا حدودی.
من همیشه میوه هامو میدم مامان، دوستام پوست بگیرن یا مثلا منتظر می مونم یکی بهم میوه تعارف کنه یا اصلا نمی خورم :)) چون بعدش باید دستتو بشوری وگرنه دستت می چسبه :)))
موقع امتحان مثلا مامان میوه تو ظرف میاره تو اتاق عصبانی می شم که نمی خوووووووورم. دو دقیقه بعد ظرف خالیش رو اوپن می ذارم :)))

پاسخ:
با این حساب ناخودآگاه من خیلی باس درگیر باشه! خخخ
خسته نشی... :دی
می‌فهمم! مزه‌ش به همین نمی‌خورررم گفتنشه! :))
خدا مامان خانوم رو حفظ کنه! :)
۰۷ دی ۹۵ ، ۲۲:۳۱ نفس نقره ای
دیگه سیب و خیارو پوست گرفتن سوسول بازیه :))
پاسخ:
یعنی در عمرت تا حالا یک بار هم پوست سیب و خیارو نکندی؟ تا آخر عمر هم نخواهی کرد این کار رو؟ اجازه بدین من قانع نشم! :دی
۰۹ دی ۹۵ ، ۲۰:۳۲ ساکن طبقه 40
خیلی شیک ما ویتامین مصرف نمی کنیم ، همان چیپس و پفک ما را بس :)
پاسخ:
باعشه! :)
۱۰ دی ۹۵ ، ۱۴:۲۳ نفس نقره ای
نه خدایی هیشوخت برنمیدارم با میوه خوری و کارد بیام بشینم پوست بگیرم :// نهایتا برای سالاد یا با نون پنیر که دیگه اون حجم رو بخورم میمیرم که :/
پاسخ:
یعنی هیچ وقتِ هیچ وقتِ هیچ وقت میوه‌ی پوست کنده نخوردی؟! :دی
آخرش رو هم نفهمیدم چی گفتی! :دی
۱۰ دی ۹۵ ، ۲۱:۵۶ الف_لام _ناز :)
برادر ما میوه نمیخوریم که نخوایم اصلا پوست بگیریم :|

البته خوابگاه که باشیم هربار یکی مسئولیت میوه شستن و پوست کردنو به عهده میگیره !
دیگه این کارا نداریم!
اما
جسارتا انار رو چجوری میخورین ؟! :دی


پاسخ:
آقا با اعصاب من بازی نکنین! مگه می‌شه میوه نخورد اصن! خخخخخخ :|
انار رو براش دوتا روایت نقل شده. بعضیا ابتدا آب‌لنبوش می‌کنن و بعد سوراخش می‌کنن، بعد می‌نوشنش!! عده‌ای هم مث آدمیزاد پوست می‌کنن و دون می‌کنن و می‌خورن.
ما غالباً جزء گروه اولیم! :دی
۱۰ دی ۹۵ ، ۲۲:۴۹ رادیوبلاگیها
خبرای ما رو حتما بشنوین :)
پاسخ:
چی می‌گی؟! وژدانن؟! خخخخ
خدا وکیلی غیر از سیب ما هیچ میوه ای رو با پوست نمیخوریم:دی
اما در نزدیکی ما دوستی هست که کیوی رو با پوست میخوره و کلی هم لذت میبره تازه مورد داریم سیب زمینی رو هم با پوست میخوردن :دی
پاسخ:
احسنت بر شما! :دی
راجع‌به کیوی و سیب‌زمینی هم که بنده نظرم رو در کامنتای قبل دادم... :))
۱۱ دی ۹۵ ، ۲۲:۳۷ خودمونی ツツ
چقدر تفاهم داریم ما !! دی :)
پاسخ:
:دی
باید خدمتتون عرض کنم نگران نباشید تو این عرصه تنها نیستید:دی!
فقط مورد اول برا من صادق نبود:دی!
پاسخ:
آره خدا رو شکر! ما بی‌شماریم! خخخ

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی