گردالو

چهارشنبه, ۱ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۱۴ ب.ظ

دکتر دال از شاهرود دوره و قرار شد من جاش یک فرمی رو امضا کنم!! (البته شماها این کارا رو یاد نگیرینا! جیزه! :دی) پشت تلفن بهش می‌گم که امضاتو توصیف کن تا یه وخ چیز نامربوطی از آب در نیاد! کاره دیگه. یه دفعه دیدی اون کارمندِ بی‌کار برداشت امضات رو با پرونده‌ت تطبیق داد!

می‌گه: امضای من یه گردالوئه که از طرفین یه خورده کشیده است و پایینش خط خطی داره!

من: همون امضایی که همه می‌کنن؟!

دکتر دال: آره!

و من و دکتر دال به مدت یک ربع ریسه می‌ریم! :دی


+ انتزاعی‌ترین و تخیلی‌ترین برداشت رو از امضا ما ایرانیا داریم!! علی‌القاعده امضا، نوشتن اسم و فامیلتون با دست خط خودتون باید باشه! چرا همه گردالو می‌کشن؟! :دی

+ امضای خود را توصیف کنید، بخندیم...!!! :)))

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۱
دکتر سین
امضای من شاهکاره :دی گردالو هم نیست :)))
پاسخ:
:دی
گردالو :)))))
الان تلگرام اومده، میشه از یه چیزی، امضا مثلا،  تو مسافت دور عکس گرفت و برای طرف فرستاد :/ البته توصیفش باحالتر بود :))

+من امضام شبیه کلید سل ه. ینی قرار بوده باشه. الان بیشتر شبیه یه قرقره س که نخ هاش شل شده
پاسخ:
:))
دیگه اون موقع پشت تلفن بودیم، گفتیم سرپایی حل و فصلش کنیم!! :دی
+ اصن هر وقت می‌خوای بادقت امضا کنی زشت‌تر از آب درمیاد! نمی‌دونم چه سریه! خخخ
من امضامو از داداشم تقلید کردم ولی یه قسمت هاییش رو شخصی سازی کردم :)) گردالو نداره
یکی از فانتزی هام اینه که یه امضای خیلی خوشگل داشته باشم :(
پاسخ:
خسته نباشید می‌گم از همین تریبون! :))
شاید باورت نشه، اما برای طراحی امضا، کتاب وجود داره. به اونا مراجعه کن...
۰۱ دی ۹۵ ، ۲۱:۴۳ جولـ ـیک
یه کلید سل که اولش به شکل حرف سین به نشونه ساراست. کاملا قابل جعل توسط هر ننه قمری که دو جلسه کلاس اارف رفته باشه:))
پاسخ:
چرا این همه کلید سل؟!! :دی
کلاس اارف؟! :))
۰۱ دی ۹۵ ، ۲۱:۵۲ فرزانه شین
عاااالی بود این پست((((((((:
امضای منم گردالوئه(((((((:
با حرف های انگلیسی اول اسم و فامیلیمD:
پاسخ:
:دی
همین که بر گردالو ارزش افزوده‌ای، افزوده‌ای؛ نشون می‌ده خلاقی! آورین! :دی
۰۱ دی ۹۵ ، ۲۱:۵۸ ** سیلاک **
من امضام اسممه و یه جوریه که عمرا نه توصیف کردنیه نه کپی کردنی .. 

:))))
پاسخ:
خخخ
اسمت رو به زبون سانسکریت می‌نویسی مگه؟! چرا نمی‌شه توصیفش کرد؟! :دی
۰۱ دی ۹۵ ، ۲۲:۲۳ عاشق بارون ...
چه جالب دو نفر کلید سل!‌ O_O
من هم امضام با الهام از کلید سل!‌ -__-
پاسخ:
بیاه! شد سه‌تا! :|
۰۱ دی ۹۵ ، ۲۲:۴۳ هانیه شالباف
امضای من کپیِ امضای بابامه فعلا :)))
پاسخ:
خدا قوت! :)))
۰۱ دی ۹۵ ، ۲۲:۴۴ هانیه شالباف
چندسالی می‌شه با خودم می‌گم یه امضای شیک و‌ تر و تمیز برای خودم طراحی کنم؛ منتها همیشه یادم می‌ره اون امضا :))
پاسخ:
این «یادم می‌ره» تو کَتَم نمی‌ره واقعیتش! امضاستا!خخخخخخ
۰۱ دی ۹۵ ، ۲۳:۰۴ آقاگل ‌‌‌‌
خوبیه این گردالو ها این بود که وقتی مدرسه میگفت کارنامه تون رو بدید والدین امضا کنن!!!! ما یک گردالو میکشیدیم خودمون تحویل میدادیم روح والدین هم خبر نداشت:دی

پاسخ:
بیگ لایک و حجم نوستالژی اشک‌آلودِ ما، نثار روح پرفتوح شما! :دی
۰۱ دی ۹۵ ، ۲۳:۳۷ ♫ شباهنگ
همون پرنده که رو هدر وبلاگمه
امضای یکی از حسابای بانکیم هم همونه
بقیه بانکا این نیست و پیچیده تره و نمیتونم توصیف کنم :دی
پاسخ:
می‌فهمم. منم یه امضای الکی دارم و یه امضای فاخر! :دی
۰۱ دی ۹۵ ، ۲۳:۴۶ محبوبه !!
یه گردالو که دو طرفش یه کم کشیده است اما به جای خط خطی یه خط نسبتاً عمودی وسطش داره
پاسخ:
نسبتاً؟!! خخخ
می‌شه بادکنک تیر خورده مثلاً! هان؟ خخخخ
من یه ادمیم الان برگه رو بزارید جلوم یه امضا میزنم..بعد خودم خفه کنم دیگه نمیتونم باز همونو بزنم:)))کلا همه جا یجور امضا میزنم
پاسخ:
مگه داریم؟! :)))
هرجا*
پاسخ:
اوکی اوکی... :)
۰۲ دی ۹۵ ، ۱۰:۱۶ خانم آلفا
برای من یه مثلث‌ه پایینش خط خطی داره:))))

پاسخ:
یاد هورکراکس‌های هری پاتر افتادم! :دی
۰۲ دی ۹۵ ، ۲۳:۴۱ گمـــــــشده :)
همون گردالوئه
البته یکی دیگه هم هست که اسممو می نویسم و چند تا گردالو براش می کشم
خخخخخ
پاسخ:
در هر دو صورت نقش گردالو خیلی پررنگه! :دی
۰۳ دی ۹۵ ، ۱۳:۵۳ ساکن طبقه 40
قاه قاه قاه :))
پاسخ:
:)))))))
یه چیزی که تقریبا شبیهِ H شکسته است ولی اکثرا فکر میکنن نوشتم s. بعد دو سه تا تاب بهش میدم و در نهایت یه مخفف از اسم خودم مینویسم و تهشو میفرستم بالا.

اصلش اینقدر که توصیفش پیچیده بود، پیچیده نیست :/
پاسخ:
من شیش بار خوندم، اما بازم نتونستم تجسمش کنم! :دی
۰۵ دی ۹۵ ، ۰۰:۴۹ نفس نقره ای
منم تو لیست حضور امتحانات گردالو میکشم ولی جاهای حساس و آبرویی و ادا اطواری اسم و فامیل :)))
پاسخ:
این دوگانگی شخصیت خطرناک نیست؟! خخخخ
+ گفتم که! خودمم دچارش هستم! سوءتفاهم نشه!! :دی
۰۶ دی ۹۵ ، ۰۹:۳۲ بانوچـ ـه
من امضام چند ساله از حالت ِ گردالویی در اومده و اسم خودمه سر همین قضیه با همکارم دعوا داشتیم میگفت اسمت رو که مینویسی نشون دهنده ی اینه که آدم مغروری هستی که از اسم کوچیکت توی امضات استفاده میکنی اما کماکان نتونسته متقاعدم کنه تغییرش بدم :دی
هیچ اثری از منحنی و دایره و گردالو هم نداره :دی
پاسخ:
درستشم همینه! کوتاه نیا! :)
:دی

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی