خداوندوارترین

چهارشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۰ ق.ظ

اگر از تمام زبان‌ها برایت غزل ببارند،

و از تمام قلم‌ها؛

باز هم

غزل‌ترین،

چشمان توست...

ای آسمان‌ترین واژه‌‌ی زمین!

و ای خداوندوارترین عاشقانه‌ی هستی...

ای مادر!


+ به بهانه‌ی اول آذری که گذشت... و سن من دقیقاً نصف سن مامانم شد. یعنی اون روزی که من به دنیا اومدم، سن مامانم قد الان من بود... :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۳
دکتر سین
:)
تولد شما بود یا مادرتون؟؟
مبارک باشه به هرحال:)
پاسخ:
تولد من اسفنده؛ تولد مامانم خرداد!
تولد نبود! ولی روزی بود که من هم‌سن اون موقع مامانم شدم! یه کم ریاضیاتش پیچیده‌‎ست! می‌دونی؟! :دی
تولد برای هر کس سالی یه بار اتفاق می‌افته. اما این حالتی که من گفتم، برای هر کس یه بار در کل عمرش پیش میاد...
بین‌التولدین :دی
پاسخ:
:دی
۰۳ آذر ۹۵ ، ۱۴:۲۱ آقاگل ‌‌‌‌
یک اسم خوبی داشتی براشا. چی بود؟ :)))
هدیه چی گرفتی مهندس؟ :دی
پاسخ:
اون اسم، من‌درآوردی بود: مامان دوبل! :دی
هنوز هیچی!
خدا بخواد امروز برم دوتا روسری بگیرم. یه دونه برای آبجی خانوم که تولدشه و یکیم برای مامان جان! :)
۰۳ آذر ۹۵ ، ۱۴:۳۷ مهدیه عباسیان
خدا نگه‌دار همه‌ی مادر پدرا باشه انشالله...
پاسخ:
ایشالا...
و رفتگان رو هم بیارمزه! :)
چه جوری نشستی اینو حساب کردی :))))



پاسخ:
ابتدا سن مادر خود را در روز تولد خود حساب کرده و سپس آن را با تاریخ تولد خویش جمع کنید! :))
۰۳ آذر ۹۵ ، ۱۸:۲۳ نفس نقره ای
آقا من این پدیده نادر رو تبریک میگم :دی ایشالا واس شوما و بچت :))
پاسخ:
سلامت باشین.
ایشالا! :دی
۰۴ آذر ۹۵ ، ۰۰:۰۸ الف_لام _ناز :)
نمیگین این وقت شب ما دلمون میره پیش مامان جانمان ؟-_-
اوشون هم خواب :|

+سایه شون همیشه پررنگ :)
پاسخ:
قصد نداشتم دل‌تنگتون کنم!  عذر می‌خوام...
+ همچنین! :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی